1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Oh das waar, heb nog niet gewhined over hoe SLECHT de afgelopen 2 episodes weer waren. 45 min lang geslapen zo boring was het weer. :')

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mkay, midden in de serie :confused:

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    "no more fillers"

Spot on zou ik zeggen. Maar vond dat het nog lang duurde want tegenover de originele Naruto en Bleach was Shippuuden niet zo denderend. Maar best wel jammer, we kwamen net in de buurt van een paar vette gevechten.

PS: Het is een 1 april grap (jammer genoeg?).

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Niet surprising inderdaad, zat bijna met tegenzin te kijken de laatste maanden.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is 1 april ;)

maar goed, Naruto en Bleach zijn af en toe zo traag. Helemaal Naruto kan er een handje van hebben. Misschien dat 1 op de 4 eps de moeite waard zijn...

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wel erg laat en het had me eigenlijk nog niet eens ZO verbaasd als het waar zou zijn. 8) Maar goed, ik blijf kijken puur omdat ik wil weten waar het eindigt, heb ik met elke anime. :+

7. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Naruto Shippuuden movie 2 = online maar nog wel raw.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al een bekijkbare release gevonden vandaag ? kom alleen maar bagger streams tegen

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Op AnimeShippuuden staat op de hoofdpagina ep 106, heb hem al gekeken en gewoon goed te doen hoor! :thumbs:

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ja die was ik al tegen gekomen, en das echt bagger kwaliteit imo :9

11. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    ik wacht wel weer tot de Taka hun versie released.

12. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    deze aflevering ging wel weer, maar ik vind echt dat naruto beter moet gaan worden. de eerste serie was veel beter imo.

13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben ondertussen bij aflevering 136. Nu heb ik begrepen dat het nu vooral fillers zijn en pas de laatste 20 afleveringen moet kijken.

Ik vond de fillers tot nu toe niet zo erg, op 1-tje na (Dat die zogenaamde gasten geld komen ophalen bij Tsunade & dat Naruto die gasten helpt, omdat ze zoveel schuld staat).

Zijn de fillers echt zo bagger? Want ik vind deze serie echt briljant, al heeft het wel een hoog Dragonball gehalte (Steeds een more evil badass, je wordt eerst afgemaakt, je wordt boos & je hoekt die gast helemaal neer.)

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De eerste paar fillers arcs zijn inderdaad nog slechts en geven je zelfs nog wat achtergrond info. Maar daarna worden ze echt er en de persoon die zei dat je de laatste 20 moet kijken zit er wel flink naast. Enkel de laatste episode (en je kan dat gevecht in het begin skippen) moet je eigenlijk zien.

15. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    dode, thread dit..
    maar goed, die laatste 2 afleveringen waren wel weer vet :D
    eindelijk is ie dood :p

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Wie is er dood?

Volg de anime niet meer sinds die fillers maar wil graag nog een paar gevechten mee pikken die ik in de manga vet vond :+.

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Meh. ik dacht dubbele aflevering maar part 2 is gewoon part 1 maar op een andere "source"

18. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    orochimaru ;)

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Zijn ze na al die tijd nog maar daar ><. God, wat gaat die serie tráág vooruit. Normaal had dat moeten gebeuren op het moment dat de fillers begonnen (dus i.p.v. de fillers).

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Al die Akatsuki gevechten vond ik wel tof, maar dit gaat wel heel erg traag :+

Deel Deze Pagina