1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Yup, Naruto anime zit nu op een zeer goed punt gedurende een zeer lange tijd (afgezien van dat filler arcje) alleen zitten ze nu wel terug redelijk dicht bij de manga dus verwacht je binnenkort maar weer terug aan een filler arc (nja, binnen enkele maanden).

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    lees je de manga online?

3. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Yep, vroeger op One Manga maar de laatste maanden op Mangastream. Ze hebben de manga meestal wat vroeger, de pagina's laden sneller en zijn in hogere resolutie. Ze hebben niet veel reeksen (daarom dat ze waarschijnlijk ook zo snel laden) maar ze hebben wel alle reeksen die ik wekelijks volg :+: Naruto, Bleach, Fairy Tail en History's blabla Kenichi (waarom komt er daar geen nieuw anime seizoen van :'-(). Enkel Air Gear is de enigste wekelijkse die ik daar niet lees, al lees ik die ook niet meer wekelijks.

Maandelijkse manga hebben ze jammer genoeg niet, daarvoor is het One Manga of eender welke site die de reeks heeft.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ben het met je eens hoor. Het begint echt steeds doper te worden
    MANGA SPOILER!
    al duurt die zooi met de kyuubi op het eiland me een beetje te lang :+

Lees het ook online en gebruikte eerste ook one manga want daar kwamen ze het snelst uit, maar dat is nu niet echt meer het geval, om de een of andere reden.

/Mod Opletten met spoilers, manga spoilers mogen hier zelf niet om een hoop gezeik te vermijden - Pegas

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    met mangastream kan je alleen niet zo ver terug?

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, zolang bestaat die nog niet. Eerdere chapters zal je op One Manga, Mangafox, Mangahut,... moeten checken.

7. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    vanaf dat de batch te koop is in de winkel verwijderd mangastream hun releases op de site

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wat een aflevering weer!

Ik hoopte al dat Hinata dat ging zeggen. Hoop toch echt dat ze niet dood is......

Maar ik miste een stuk van de ondertiteling doordat er crunchyrollmeuk onder stond :mad:

(kon het wel een beetje verstaan, maar natuurlijk niet alles). Meer mensen hier last van?

Zijn er uberhaupt nog andere subbers?

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Taka fansubbed Naruto nog steeds. Komen rond de zondag met hun nieuwe aflevering meestal. :)

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de aflevering donderdag al gezien. Crunchyroll stond (even?) boven in het beeld, en het stoorde totaal niet. De subs waren perfect te lezen. Ik kijk erg uit naar volgende week; actie, actie, actie! :eek:

11. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ff dat bleach topic niet meer vinden, maar ik wil bleach weer oppakken.
    Ik was een tijdje geleden gestopt net na die arc met muramasa. Ichigo enzo waren nog een paar shinigamiloze zanpakutou's aan het doden. Weet iemand rond welke episode dit ongeveer is"?

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nee, want dit is de Naruto topic.

13. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Laat me lekker lui zijn :+
    De meeste mensen kijken hier toch ook bleach.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    daar hebben we het bleach-topic voor. Leermomentje voor jou: zoek het bleach-topic ;)

hier weer OT

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nee niet echt, want bleach is boring. :'-(

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zonder de fillers is Bleach awesome. Vooral waar het nu is.

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een rot episode. Deze aflevering hoorde 'the shit' te zijn, maar op eens krijg je niet-Naruto animatie's, gedraagd Pain zich heel anders en heeft ie opeens andere gezichtsuitdrukkingen. Dit was het verhaal van Naruto en de characters, maar een heel andere anime. Ik ben teleurgesteld dat ze zo een belangrijke episode, die zo geweldig kon zijn, zo hebben verpest.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb er ook snel doorheen geskipt. Vond de animaties helemaal niets.

19. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wàt ze hebben gedaan, maar het was echt fucked up.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wtf menen jullie dat? Vond de animaties echt super! Genoten en echt 1 van de beste Naruto afleveringen ooit!

Meningen verschillen blijkbaar, maar het is nu wel heel erg zwart/wit.

Vette artstyle, supermooie animaties, gevecht echt heeeeeel gaaf in beeld gebracht.

10+

Deel Deze Pagina