1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het gevecht niet goed in beeld gebracht, althans als ik naar de anime kijk. De Pain die je daar zag, was niet de echte Pain. Hij heeft niet zulke gezichtsuitdrukkingen. Daarnaast vond ik 'Naruto' (zonder spoilers :p) te zwak in beeld gebracht. Tevens vind ik dat je bij je originele artstyle en animatie's moet blijven, vooral na meer dan 100 afleveringen. Dat is alsof je van heavy metal naar soul gaat. Ik vind dat het niet juist aanvoeld.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Juist niet, ik vind dat je na 400 eps oid wel eens wat mag veranderen. Deze stijl paste perfect bij alle actie die op beeld te zien was. Een serie als Bleach begint gewoon hopeloos achterhaald te worden, echter Naruto is echt een super goede serie aan het worden (weer).

Naast de style waren de animaties ook echt bizar goed gedaan. 1 van de weinige keren dat ik geneigd ben om een ep direct weer opnieuw aan te zetten (sterker nog de eerste keer)

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bleach wordt IMO nu beter. Daarnaast blijf ik er bij dat ik het zéér zonde vind dat ze zo een wending hebben gemaakt. Persoonlijk zou ik het prettiger en leuker vinden om het gevecht te bekijken in de 'originele Naruto stijl'. Ik reken trouwens niet de fillers mee :eek:.

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    vond de animaties ook wat tegenvallen,, 2e keer gekeken iets beter te pruimen. Volgende episode lijkt toch weer strakker geanimeerd.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    waarrrrr is de nieuwe.....

6. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dus.

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb een paar dagen geleden episode 167 bekeken. Heb net de manga gelezen van 168.
    Nu ik moet wachten op een nieuwe episode ga ik beginnen aan een nieuwe anime. Ik heb alleen nog geen idee welke. :p

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik had vandaag episode 1 gezien, maar heb het idee dat het eigenlijk niet de eerste was, maar een foutje van die site. Snapte er niet veel van en had het idee dat ik heel veel miste. Er gebeurde ook zo weinig, leek me niet echt een aflevering om mensen aan te sporen je serie te gaan volgen. Maar die Naruto gozer kwam net terug van twee en een half jaar trainen in z'n woonplaats. Is dat gewoon de eerste? Hoort het zo vaag te beginnen? Dan weet ik of ik niet even de echte eerste moet opzoeken. En duren al die afleveringen zo lang?

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Je moet Naruto Episode 1 kijken, waarschijnlijk heb jij Naruto Shippuuden Episode 1 gezien. :+

Dat is zeg maar de 'vervolgserie'.

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Oooooow, dat verklaart een hoop.:9 Heb nu waarschijnlijk wel al dikke spoiler gezien wat betreft die Sasuke?

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    :+

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Dan ga ik wel eerst iets anders volgend, tot ik het weer vergeten ben.:+ Nog een aanrader?

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Black Lagoon is awesome :eek:. Voor de rest kan ik nog wel een lijstje opnoemen, maar dan gaan we erg off-topic.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Fullmetal Alchemist Brotherhood :+

Zo, nu hoeft er niks meer geroepen te worden.

Ontopic: Hoe is het nu trouwens met Naruto? Ik hoorde een tijdje geleden van theonlyego dat ze alweer voorbij de fillers zijn. Ik ben afgehaakt toen de eerste fillers van Shippuuden begonnen.

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Zal er eens naar kijken, of het me aanspreekt. Dat lijstje mag je ook wel PM-en hoor :+.
    Zal eens kijken.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    We zijn weer bij de manga. Alhoewel er paar dingen niet helemaal kloppen in het gevecht tussen Naruto en een zekere persoon met bepaalde ogen (zonder spoilers, maar als je weet over wie ik het heb, dan snap je het wel).

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ja, die persoon ken ik wel. ;)

Dan maar weer eens kijken binnenkort.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vraag je dat serieus? De laatste heul veul afleveringen behoren echt bij de beste afleveringen oooooit in de geschiedenis van Naruto en die laatste was echt de beste ep ooit imo!

Damn nu snap ik ook waarom jij fma wel leuk vindt, ik zit op een heel ander (hoger) anime-level -_-

:+

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat jij een show met 20000 filler episodes geweldig vindt zegt me al genoeg. :+

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    En dat je fillers van Naruto van hoogstaande kwaliteit durft noemen... =(.

Deel Deze Pagina