Spoiler Idd wraak voor wat Konoha Itachi allemaal heeft aangedaan. Maar eigenlijk is het best dom aangezien Itachi alles heeft gedaan om Konoha te beschermen. Powerlines, jij bent toch al helemaal bij met de manga? Spoiler Dan hoef je je dat toch helemaal niet te herrinneren aangezien het de enige reden is dat hij Danzo opzoekt.
Ja, maar ik neem het onzekere van het zekere. Als ik het verkeerd zeg, dan krijg je misschien weer opmerkingen van 'Wa zeg je?'' .
Is er hier serieus al maandenlang niet gepost? Ik ben sinds kort eindelijk weer verder gegaan met de serie en ondertussen bij 163 aanbeland. Wat is Naruto daar awesome, zeg!
Ja fillers hé? Misschien die maar eens kijken in de vakantie (moet eigenlijk ook nog verder met de manga).
Alweer fillers? Ik heb echt net een serie fillers achter de rug. Alhoewel... die hadden ook een piepkleine main story-edge.
Sage Naruto? Kan me herinneren dat ik die ep erg vet vond . (manga/anime en ook nog eens in de game!)
Dus van 197 begint het "echte" verhaal weer? Ik ben al ver met de manga maar om het in beweging te zien blijft tof!
Ik heb gister episode 197 gekeken. Ik denk dat ik maar even stop met de manga te lezen en de anime weer ga volgen, komt zo toch beter over vind ik.