Jaja Team 7 is weer terug. Toch ben ik nieuwschierig over zijn bedoelingen. Net 2 fillers zitten kijken. Maar echt Mecha Naruto en Mecha Nine Tails? Beter doen ze dat niet haha.
Ik was ook even bang dat ze weer 2 maanden fillers gingen doen. Gelukkig gaat donderdag het verhaal weer verder.
Holy shit deze episode Spoiler: Over deze episode Dat moment dat Obito's lichaam uit elkaar wordt getrokken icm de achtergrond muziek, god damn. Zat gewoon met open mond te kijken. En wtf, Sasuke wil toch Naruto vermoorden, ergens eigenlijk wel verwacht.
De manga? Iaw het is straks afgelopen met Naruto? Dat vond ik bij Bleach ook al wat apart. Terecht dat de serie stopte, maar na al die honderden afleveringen ben je de serie toch wel 'gewend'.
Ja wist niet waar ik het anders moest neerzetten. Maar halverwege november ist klaar. Finale battle is nu dus bezig
Er is een manga thread voor maar die is al jaren dood. Toch wel raar, ik heb alle 600+ afleveringen gezien.
Ik ben blij dat het eindelijk eens is afgelopen. Aan alles komt een eind, en als je het te lang rekt wordt het gewoon belachelijk. Dat is ook een van de reden waarom ik One Piece nooit zal volgen, ook al schijnt die manga/serie nog steeds van goede kwaliteit te zijn. Binnenkort dan maar eens eindelijk verder gaan met Naruto. Dan hoef ik hopelijk niet te wachten.
Zolang het maar van goede kwaliteit is toch? Ik volg OP wel (nu bij ep 184) en vind een vreemde maar geinige serie. Ik ben wel benieuwd waar de serie heen gaat.
Oh ik bedoelde het ook niet dat ik het zou missen. Maar je kan er niet omheen dat de serie eigenlijk altijd een soort van Naruto vs Sasuke finale zou hebben. Zeker als je halverwege Shippuuden terug kijkt met de naruto/sasuke battle op die brug. Nu is het toch meer Madara/Obito geworden uiteindelijk.