1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Behalve die ene filler met die Gai en Rock Lee imposters. Beste filler episode ooit. _O_

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is de Bleach anime gedaan dan? De manga is nu volop bezig in zijn laatste arc.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ach, kwalitatief werden beide series toch wel echt minder, zeker met bleach.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik was deze keer van plan de fillers te gaan kijken, maar zo te horen moet ik ze gewoon echt vermijden dus. :)

Welke filler episode is dat met Gai en Rock Lee impostors?

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vanaf welke manga moet ik gaan lezen om de rest van het verhaal mee te krijgen?

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Vanaf de manga waar de anime gestopt is natuurlijk :)

Nee, volgens Google vanaf 480. Er zijn ook geruchten dat in 2015 de anime mogelijk terug komt als de manga ten einde loopt.

Kevf vindt dit leuk.
  7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn, na het zien van deze aflevering kan ik echt niet wachten op volgende week.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Huh....Naruto is afgelopen toch? Of is het alleen de manga die afgelopen is?

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Anime is nog niet afgelopen.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Man wat blijven die episodes over Zabuza en Haku toch ijzersterk he. Gewoon de hele verhaallijn achter hen, achter Inari, Naruto's speech tegen Zabuza op de brug, fucking nice gewoon nog steeds man. Ben blij dat ik overnieuw ben begonnen.

Pride vindt dit leuk.
  11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ben ik ook van plan haha. Blijven toch epic episodes inderdaad. Deel van Gaara in mijn ogen ook. Gelijk een ijzersterke character vanaf het begin.

En ik hoorde wat over Bleach? Komt de Anime terug? Want voor nu is de Anime al afgelopen toch? Heb hem vorig jaar helemaal gekeken.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Bleach heb ik nog nooit gezien. Nu eerst helemaal up to date komen met Naruto en daarna zie ik het wel verder. Er is in ieder geval een shitload aan anime te kijken nog, pfffff. Wat ik zelf zo sterk aan Naruto vind is dat het goofy shit combineert met duistere en gruwelijke situaties. Veel tragische dingen, en tegelijkertijd heeft het ook genoeg hilarische humor te bieden. Love it.

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Doe geen moeite voor Bleach. Wat een treurnis was dat.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik vond Bleach niet verkeerd hoor. Althans tot waar ik het heb gezien.
    Hij verslaat Aizen, gaat nog een keer naar de andere kant en krijgt zijn krachten terug. Daarna neemt hij afscheid maar behoud zijn status als Sub-Shinigami

Is dit nog steeds het eind van de Anime of zijn er ergens al nieuwe in de maak?

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Grapjas. :p Hoeveel onzin en tergend kutte afleveringen zaten daar niet tussen dan. Jezus wat verschrikkelijk was dat. Ze hadden na eerste arc meteen moeten stoppen, dan was het nog wat geweest.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bleach zou ik ook niet aan beginnen. Ik vond het alleen maar leuk omdat het 1 van de eersten was die ik zag, maar er zijn zoveel betere series.

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Bleach keek ik toen Naruto af was. Of Althans toen ik helemaal bij was met Naruto. Ik vond hem gewoon goed haha. Verder keek ik Fairy Tail maar pas mee gestopt, waarom weet ik niet. Death Note vond ik ook awesome. Verder nog niks gekeken op het bekende DB, DBZ en DBGT na.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zit nu op episode 33, man was is The Forest of Death toch ook bruut he. Die dikke battle tegen Orochimaru, wat een fucker blijft dat toch ook. Maar ook Sakura's moment was fucking nice gedaan. Ik ga er echt voor zorgen dat ik het nu helemaal af kijk zodat ik up to date ben, mag het niet meer gaan weg leggen nu.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Laatste tijd weer flink gekeken, man man man,..subliem gewoon, echt subliem.

Ik zit nu bij episode 134 van Naruto.
    Gewoon prachtig die emotie en sfeer tussen Naruto en Sasuke tijdens dat gevecht. Hun hele back story is gewoon prachtig in elkaar gezet. Kreeg er serieus kippevel bij toen. Naruto die niet kan weten hoe het is om je familie kwijt te raken en Sasuke wel. Maar dat hij toch een soort vader figuur heeft(Iruka) en dat hij Sasuke als broer en vriend ziet. Maar na dat alles zegt ie gewoon ijskoud dat hij te laat is.....

begrijpelijk van beide kanten. Het is te snappen dat hij naar die Orochimaru gaat en Naruto is ook goed te begrijpen. Hoop uiteindelijk weer dat ze vrienden worden.
    maar goed, eigenlijk alle episodes na mijn vorige post zijn top. Vind tot nu toe weinig mis met deze anime. Super. Zeer benieuwd naar Shipuuden ook.

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jij hebt nog zoveel ervaring op anime gebied nodig haha. :D

Deel Deze Pagina