Ik was deze keer van plan de fillers te gaan kijken, maar zo te horen moet ik ze gewoon echt vermijden dus. Welke filler episode is dat met Gai en Rock Lee impostors?
Vanaf de manga waar de anime gestopt is natuurlijk Nee, volgens Google vanaf 480. Er zijn ook geruchten dat in 2015 de anime mogelijk terug komt als de manga ten einde loopt.
Man wat blijven die episodes over Zabuza en Haku toch ijzersterk he. Gewoon de hele verhaallijn achter hen, achter Inari, Naruto's speech tegen Zabuza op de brug, fucking nice gewoon nog steeds man. Ben blij dat ik overnieuw ben begonnen.
Ben ik ook van plan haha. Blijven toch epic episodes inderdaad. Deel van Gaara in mijn ogen ook. Gelijk een ijzersterke character vanaf het begin. En ik hoorde wat over Bleach? Komt de Anime terug? Want voor nu is de Anime al afgelopen toch? Heb hem vorig jaar helemaal gekeken.
Bleach heb ik nog nooit gezien. Nu eerst helemaal up to date komen met Naruto en daarna zie ik het wel verder. Er is in ieder geval een shitload aan anime te kijken nog, pfffff. Wat ik zelf zo sterk aan Naruto vind is dat het goofy shit combineert met duistere en gruwelijke situaties. Veel tragische dingen, en tegelijkertijd heeft het ook genoeg hilarische humor te bieden. Love it.
Ik vond Bleach niet verkeerd hoor. Althans tot waar ik het heb gezien. Spoiler: Bleach einde Hij verslaat Aizen, gaat nog een keer naar de andere kant en krijgt zijn krachten terug. Daarna neemt hij afscheid maar behoud zijn status als Sub-Shinigami Is dit nog steeds het eind van de Anime of zijn er ergens al nieuwe in de maak?
Grapjas. Hoeveel onzin en tergend kutte afleveringen zaten daar niet tussen dan. Jezus wat verschrikkelijk was dat. Ze hadden na eerste arc meteen moeten stoppen, dan was het nog wat geweest.
Bleach zou ik ook niet aan beginnen. Ik vond het alleen maar leuk omdat het 1 van de eersten was die ik zag, maar er zijn zoveel betere series.
Bleach keek ik toen Naruto af was. Of Althans toen ik helemaal bij was met Naruto. Ik vond hem gewoon goed haha. Verder keek ik Fairy Tail maar pas mee gestopt, waarom weet ik niet. Death Note vond ik ook awesome. Verder nog niks gekeken op het bekende DB, DBZ en DBGT na.
Zit nu op episode 33, man was is The Forest of Death toch ook bruut he. Die dikke battle tegen Orochimaru, wat een fucker blijft dat toch ook. Maar ook Sakura's moment was fucking nice gedaan. Ik ga er echt voor zorgen dat ik het nu helemaal af kijk zodat ik up to date ben, mag het niet meer gaan weg leggen nu.
Laatste tijd weer flink gekeken, man man man,..subliem gewoon, echt subliem. Ik zit nu bij episode 134 van Naruto. Spoiler Gewoon prachtig die emotie en sfeer tussen Naruto en Sasuke tijdens dat gevecht. Hun hele back story is gewoon prachtig in elkaar gezet. Kreeg er serieus kippevel bij toen. Naruto die niet kan weten hoe het is om je familie kwijt te raken en Sasuke wel. Maar dat hij toch een soort vader figuur heeft(Iruka) en dat hij Sasuke als broer en vriend ziet. Maar na dat alles zegt ie gewoon ijskoud dat hij te laat is..... begrijpelijk van beide kanten. Het is te snappen dat hij naar die Orochimaru gaat en Naruto is ook goed te begrijpen. Hoop uiteindelijk weer dat ze vrienden worden. maar goed, eigenlijk alle episodes na mijn vorige post zijn top. Vind tot nu toe weinig mis met deze anime. Super. Zeer benieuwd naar Shipuuden ook.