Ik dacht niet dat Naruto ooit verder zou gaan, moet binnekort ff alle fillers inhalen.. Dan kan ik over 2 weken gelijk weer instappen..
Manga is zeker goed bezig op dit moment, ik vind de manga van Naruto misschien wel beter dan de manga van bleach. Eindelijk worden die ninja's wat volwassener
Dat volwassene doet het hem juist zie al die chars je ziet niet veel verschil eigenlijk maar kwa kleding wel. Maar gewoon het verhaal de acties de mensen en hoe sasuke wordt XD OMFG.
Even die nieuwe ep gecheckt, volgens mij lets hope volgende week nog de laatste filler daarna geen fillers meer !!!
Net naruto gechecked en volgende week een uur special dat naruto naar 2 jaar terug komt. (to celibrate the new series) (download anders ff die nieuwe ep en kijk volgende week op naruto) Dus`ja de fillers zijn gekapt ^^.
Kan niet wachten tot volgende week \o/. Ik vond deze arc niet zo goed. Het begon veel belovend, maar het daalde al snel. Ik had eerder het gevoel naar een echte kinder-anime te zien dan naar Naruto (wat toch wel voor iets volwassener publiek is gericht). Het enigste dat nog ontbrak was Pikachu .
xD you get the hole fucking point, echt die manga is zo van uber vet bloed blabla die gaat dood die gaat dood die wordt ut hoofd eraf gerukt en dit was nogal ja blabla.
Ik heb de nieuwe ep nog niet gezien (doe ik zo) maar ik verheug me er nu al op dat ik volgende week eindelijk weer es blij mag zijn als er een nieuwe naruto ep op dattebayo komt
Maar als het goed is komt geen kakashi gaiden best wel zonde als ze nu gewoon die laatste 3/4 filler eps eruit deden en daarvan die kakashi gaiden maakten... Maar dat hebbe ze niet gedaan -_-''.
Oke stoer, het is een tijd geleden dat ik die heb gelezen. Kan alleen nog maar flarden van het verhaal herinneren
Hmm, ik zit nu bij episode 150 ofzo, kan ik die fillers dan gewoon overslaan? Of zijn die van belang voor het verhaal?
Fillers zijn helemaal niet belangrijk voor ut verhaal, misschien leuk om de laatste 3 eps te checke om te zien hoe naruto weggaat.
Weet iemand toevallig hoelaat vandaag/(of morgen) de RAW uitkomt? en wanneer ongeveer de gesubbede versie er is?