kzou graag wat anime posters willen kopen, maar kweet niet waar! Kent iemand een winkel in de buurt van rotterdam ofzo die posters verkoopt? En anders een online shop, maar dan heb ik tog liefst een winkel. Want voor die online shops heb je een credit card nodig, en dat heb ik niet, mn vader wel maar kdenk niet dat ik zn credit card mag gebruiken. dus wilt iemand mij helpen!?
Bij ons (Haarlem) is een winkel die heel veel anime strips enz. op aanvraag importeert misschien moet je het daar een keer proberen als je er meer over wil weten moet je mij maar pm-en als je het ervoor over heb om naar haarlem te gaan tenminste!
Check futurezone in de stad onder V&D of check futurezone op de kuiskade volgens mij hebben ze daar een hoop anime posters.
ohwjah!!!.. kben vergeten bij futurezone te gaan kijken!!!... thnx allebei, kga ff checken. En anders pm ik je nog wel Riddick.
ehm... neej.. kdenk het niet . Maar kben nog niet gegaan, kheb't nog druk met school enzo. Maar khoef niet echt specifieke posters... maar het liefst had ik wel Rurouni Kenshin/Samurai X of Trigun of gundam ofzo gewild. Maar kdenk niet dat ik halfnaakte wijven aan mn muur mag laten hangen van mn moeder .
Futurezone onder V&D heeft een paar mooie gundam posters. Ik had ze daarnet nog gezien toen ik van de stad kwam.