Maar ik denk dat er wel een betere functie te bedenken is dan het licht aan en uit. Zoveel moeite is het toch niet om je lamp aan te doen. En als je het echt zou willen kun je ook gewoon een afstandbediening voor je lamp kunnen kopen, lijkt me goedkoper. Dit is niet om je idee af te kraken Atmoz, ik denk alleen dat je een betere toepassing moet bedenken. Ikzelf kan er zo snel niet een bedenken maar ik als me iets te binnen schiet meld ik het...
Hmzzz, tja zo'n afstandsbediening voor de lamp is niet bepaald goedkoop hoor. En dan zit je weer met allemaal losse prullen. Nu heb je alles ineen Er kunnen zeker andere dingen geschakeld worden, maarja wat he... TV enzo is al met AB. Gordijnen dichtdoen (tegen zon op tv) kan ook, maarja dan moet je eerst daar een motor op maken enzo.
Als je de stroom dan met die afstandbediening kan uitzetten, en dan de ontvanger op de stroombron van je xbox aansluit. Dan kan je toch je xbox uitzetten met je afstandbediening zonder je xbox opentemaken of licht dat aan mij
ja maar je moet dan zkr weer een kabel leggen naar die lamp? want hoe weet de afstandbediening nou welke lamp die moet hebben enzo
Yep dat kan idd ook, maarja hoe zet je hem dan aan? Dan wordt de schakeling maar voor 50% nuttig gebruikt Met een lamp kun je aan EN uit Maar wat je zegt klopt 100%
en als je em langer dan 6 uur uit hebt mag je weer datum en tijd enzo instellen, correct me if i'm wrong
lk denk idd dat je wrong bent, bij een pc kan je hem ook maanden lang uit laten staan zonder stroom en onthoudt ie het ook, maar ik kan het ook fout hebben...
Hij (de Xbox) vergeet idd na ongeveer 6 uur hoelaat het is, en wat voor TV en geluid je hebt ingesteld. Dus idd als je dan langer dan 6 uur niet Xboxed kan je alles weer opnieuw in gaan stellen.....................is idd niet echt handig.......
Dat slaat wel ergens op, want het gaat er niet om of je hem wel of niet gebruikt, maar of er netspanning op de Xbox staat. Je kan de Xbox 2 jaar uit laten staan met de stekker uit het stopkontakt, en dan weet hij nog hoe laat het is. Maar laat jij je xbox maar eens 12 uur staan met de stekker uit het stopcontact...................en zet hem dan maar eens aan.................dan is ie echt wel zijn instellingen kwijt.
Jij hebt of geen leven (want ik slaap per dag wel langer als 6 uur en ik ben ook langer als 6 uur weg naar school) of geen vrienden, want als je je xbox nooit langer als 6 uur uit hebt staan val je bij mij onder de catagorie zielig
Jongens, dit gaat dus weer nergens over.. zonder spanning onthoudt je xbox geen instellingen.. zo en nu weer ontopic praat over Atmoz nieuwste coole uitvinding of post niets!!
Jij laat dan zeker wel de stekker in het stopcontact zitten als hij 6 uur uit staat? want hier word bedoeld dat de xbox zijn instellingen verliest als er geen spanning meer op staat en de stekker dus uit het stopcontact is, als je de stekker in het stopcontact heb zitten dan staat er dus altijd spanning op de xbox ook al heb je hem met de uit knop uitgezet. @atmoz hoe ver ben je al met je schakeling? en heb je er al tekeningen/ foto's van?
zonde maar trouwes wel een zeer strak plan om je xbox aan en uit te kunnen zetten met je dvd remote, en ook beter dan het lampen-plan.
lijkt mij wel leuk en zou zeker geïnteresseerd zijn als het niet teveel geld zou kosten. Zou je misschien op een niet al te moeilijk manier uit kunnen leggen wat je moet doen met de lamp (niet een stappenplan ofzo, maar dat ik een id krijg hoe moeilijk het doe het zelfen is)