Dat gaat het dus meestal mis, niemand wil met ze spelen (als ze nog vrienden hebben). Anyway, als je zo healthy bent met je GC, hoe kwam hij op het idee om al die crap te gaan schrijven. Als er een brainwashed is, is hij het wel.
Ik weet bijna zeker dat dat zo'n zielig mietje is, dikke bril op zn neus, en die 24/7 zit te rotten achter zn cube... Als we m nou is ff allemaal in onze msn lijst zetten
Ik heb hem in mijn lijst en hij is nu online nog ff wat info over deze gast niet dat het veel uitmaakt. Echte naam: Niet vrijgegeven Leeftijd: 15 Geslacht: Man Huwelijkse staat: Alleenstaand en op zoek Locatie: middelburg, Zeeland, Nederland Beroep: drummer Voeg hem ff ote aan je msn lijst en kill him
jup zag ik ook.. ''no x-box, no evil'' heeftie heeeeeeeelemaal gelijk in. als iedereen kapt met onze xbox x-box te noemen, is alle evil weg van de boze mensen die zich daar aan ergeren :{
Ach jongens, dit moet je niet als iets serieus zien, hier moet je nou juist om lachen (dan heb ik het nog niet eens over de talloze spelfouten die erop staan )... Als zo iemand het nodig vind om iets af te kraken moet hij het zelf weten, maakt ons toch niets uit. Zoals hierboven al gezegd wordt kan hij niet eens normaal Xbox spellen dus laat maar met rust en lach gewoon om zulke mensen.
Waar maken jullie je druk om zeg... Zoveel moeite steken in het opzoeken van een jongetje die met niets anders bezig is dan zijn pc. Vind het zielig voor hem, nu wordt hij ook nog door jullie gepest.