1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Anti-XBOX

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XiroKe, 4 nov 2002.

1. sleepydodo

sleepydodo dark angel

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een duidelijk voorbeeld van het falen van het nederlandse scholingsbeleid.:D

2. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Nominatie meest onzinnge rely op het Xboxworld forum

-Wat is er nou leuk aan een spel waarmee je een kat speelt, 'maar' door de tijd kan reizen
    -Wat is er nou leuk aan een spel waarmee je een loodgieter speelt 'maar' sterren verzamelt
    -Wat is er nou leuk aan een spel waarmee je... jij kan beter je Xbox verkopen en voor dat geld lekker met je vriendjes naar de efteling gaan. jij hebt echt geen verstand van gamen.

die game wordt (zeer waarschijnlijk) de shit. wtf boeit het waarmee je speelt, alhoewel om een vrouw te besturen, is alleen maar cool :)

ps je reactie zal wel een geintje zijn, beschouw dan deze reacie als teniet gedaan :) Of dis me terug :p

sleepydodo: LOL

3. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    van wat ik van MP heb gezien was het alleen maar binne levels, het lijkt me cker logisch dat die nie op kunnen uit de groote BUITEN locaties uit Halo.

En je bent eg een n00bals je denkt dat metriod met Halo te vergelijken is want metriod is een first person puzzel game (hoe kom je er eigelijk ook op:confused:).

4. Somnium

Somnium Guest

Puzzel game? Bwhahahahahahahaha nerd.. Het is een First Person ADVENTURE..

5. Dokterh

Leuk Bevonden:
    0
    Iid hoe kOm je erop Blade puzzle adventure :confused: HAHAHAHA

btw waar lullen we over...
    -blade jij bent sekes weten fanboy, probeer objectief te kijken.. hoop dat het je lukt.
    -MP kreeg een 9,8 dat is bizar hoog. Blade, omdat het Nintendo is vind jij het opeens niet leuk, je praat poep.
    -Mp heeft binnen locaties, dat geeft juist een een spannend claustrofobisch gevoel. Het is maar waar je van houdt. Dus weer iets wat je zegt waar je beter eerst over had na moeten denken.

Over 1 ding heb je Zeker gelijk: halo en MP zijn niet te vergelijken! Halo is echt vet gewoon (joystick sux, MP is ook joystick dat sux ook) maar Mp zal ook absoluut roeleren.

6. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    je moet is een bol veranderen en daar mee wat puzzels doen, en afentoe mag jezelfs schieten.
    ik zie het spel niet echt als een adventure omdat je met niemand hoeft te praten enz.

Dokterh schreef:
    Ik ben hier niet de fanboy maar jij en die andere lozer. Reden?
    Je zit hier op een Xbox forum te zeiken terwijl je eigelijk met je kleine broertje op die paarse dobbelsteen zou moeten spelen en rot anders op naar cubezone

Laatst bewerkt: 14 nov 2002
  7. Dokterh

Leuk Bevonden:
    0
    Extreem fanboy reactie

Nog zon fanboy reactie

Jochie je bent zo zielig dat je jezelf niet meer doorhebt. Jij bent echt de fanboy hier en ik niet (hans teeuwen, alle vrouwen ;))

Ik ben objectief (Halo = 0wnage heb ik meerdere malen gezegd)en blijf het.

Peace :r

8. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    ga jij ons dan even vertallen wat je op een xbox forum doet?
    (ik weet eg fuckin cker dat hij het nie beandwoort

9. Dokterh

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, oke je bent echt dom... maakt niet uit... Ik doe hetzelfde als jou hier, beetje surfen, posten, info inwinnen. Mijn plan is om misschien een Xbox te kopen :D (lekker cheap atm), want op een forum, daar krijg je meningen van mensen persoonlijk te horen. Er is een consolewars forum waar je discussie kunt aangaan, objectief <-- (is jou zwakke punt Blade) zodat je meer kennis krijgt over voor en nadelen van consoles. Ik kan niet tegen mensen als jou die maar wat slap auwehoeren. Nu jij weer :)

ps: je bent wel zeker van jezelf he.. of nu toch niet zo meer ? (pubertijd ?? :p )

ps2: volgens mij ben je zenuwachtig, je maakt heel veel spellingsfouten

de groeten

10. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Twas inderdaad niet serieus bedoelt, vandaar de : :+

11. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    tss, jij noemt me dom omdat ik nie weet dat je een xbox zoekt, het lijkt er meer op dat je een irri fanboy bent die de boel hier verpest, maar anyway jij noemt mij dus dom omdat ik niet weet dat jij een xbox zoekt... dan lijk het erop dat je een groot gebrek aan ephethy(ofzoiets) hebt.

PS: Ja pubertijd, zal jij wel nooit inkomen he?:p

12. Dokterh

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel geluisterd naar me, je kan weer spellen :) of heb je stiekem gebruik gemaakt van spellingcontrole :)

PS: Nee ik vind je niet dom omdat je niet weet dat ik naar een Xbox zoek, ik vind je dom omdat je maar wat zegt en er niet bij nadenkt (objectief <-- issie weer). Maar oke je kon het niet weten.

We kunnen een topic starten waar we mekaar afmaken of mekaar de grond in chatten ? :p ik heb er ni zon zin in, ik win toch :p (oke laten we het niet doen)

13. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    no offence maar je noemt 2 dezelfde dingen:confused:
    [hetzelfde] of [nogeenkeerhetzelfde]

14. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Oeie, NGC Community pakt ons gigantisch terug. :+

Anyway, Game of the Year award is al naar Splinter Cell gegaan of gaat er heen geloof ik.. :9

EDIT: Argh, nog niet..

Best Xbox Game
    Best Xbox Graphics of E3
    Best Action Game (!) }:]

Laatst bewerkt: 14 nov 2002
  15. Somnium

Somnium Guest

Dokterh, die Xboxers hier kunnen niet objectief denken.. Dus verspil je tijd daar niet aan..

Anyway, MP is geen puzzelgame, er komt amper puzzelen aan te pas.. En indien Splinter Cell wint maakt het niet uit, want die komt ook op de Cube :9 :p :D 8) :+

16. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    dat 2 personen een beetje onzinnige welles nietes ruzie maken, hoef je niet metteen op de hele xbox community af te kraken. en objectieve mensen zijn niet bevooroordeeld, dus kijk eerst een naar jezelf voordat je iets zegt.

17. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, even orde op zaken stellen..

Metroid Prime is coole game.. Game ziet er gelikt uit.. Van wat ik zag is het een zwaar mooie game..

MP is een FPA... Halo is een FPS.. Beide games zijn anders en spelen anders.. Beide games zijn cool...

De NGC en de Xbox verschillen een beetje in de specs.. Beide consoles zitten net aan hun tweede generatie games.. Dus het wordt allemaal nog mooier.. Wat de Xbox tot nu toe heeft laten zien zou de NGC zover ik het zie wel aan moeten kunnen.. Sommige games komen er anders uit te zien, maar dat geldt voor beide.. Een game die oorspronkelijk van de NGC komt zal in de meeste gevallen beter op de NGC zijn.. En voor de Xbox geldt hetzelfde..

Halo is alweer een jaar oud.. Dus mij verbaast het niet zoveel dat Metroid Prime waarschijnlijk mooier is.. Als dat het geval is..
    Maar dat boeit geen ene reet aangezien de games er cool uit zien..

Zeggen dat de NGC kiddy is kan ook niet meer.. Dit was vroeger zo, tegenwoordig proberen ze dit imago weg te halen.. Nintendo heeft wel een jongere doelgroep dan de Xbox en de PS2.. Maar dat veranderd gestaag..

De discussie van de twee heren hier boven moeten maar eens afgelopen zijn aangezien jullie beide beweren geen fanboy te zijn en telkens maar hetzelfde zeggen.. Jullie zijn beide geen fanboys.. Gedraag jullie dan ook zo. :)

@Somnium..
    Zoals je ziet bestaan er uitzonderingen.. :)
    Maar over Splinter Cell heb ik nog me twijfels.. Ik weet dat die is aangekondigd, maar MS zal hoogstwaarschijnlijk deze titel geheel exclusief maken voor het einde van het jaar denk ik..
    Vooral als de game zo goed gaat verkopen.. Soort Sony actie met GTA3..

18. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    ok cyber Blade zal nie meer in discussie gaan met what's his name..

maar een vraagje voor Somnium... je hebt hier nu al een flink aantal posts en geen xbox:confused:. zit je hier n om een beetje te zeiken of wil je ook een xbox ofzow:confused:

19. Somnium

Somnium Guest

Ik wil best een Xbox, maar ik ga er niet zelf zomaar een kopen.. Verder zit ik hier om gewoon te discussieren.. Daar is een forum toch voor?

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom post je alleen in deze thread en niet ergens anders. Zo krijgt iedereen een negatief beeld van je als je steeds zit te zeiken.. :{

Deel Deze Pagina