1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 5 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofy_rulezzz

goofy_rulezzz xbox roeleert!

Leuk Bevonden:
    0

waar heb je die besteld? is zeker mooi setje!

laterzzz

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

quack is ook al op visite geweest en ging halfdoof weer terug naar huis...was gezellie trouwens quacky.:+
    volgende keer wil ik effies je dali's horen brullen.

3. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

Jaja... die heb ik gisteren weer goed op hun lazer gegeven met lord of the rings... 8)

4. chaser2600

chaser2600 X-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 nov 2002
  5. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
  6. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Whooohaaa!! Effe de region1 versie van Saving Private Ryan en Band of Brothers (tin box) besteld.... $100 totaal... maar dan heb je ook wat... 8)

7. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

shaving ryans privates op reg 1 is helemaal te gek.
    ik heb em hier ook..alleen me dvd speler moet ik nog eff ombouwen.
    ik had eerder een andere speler extra en die was wel reg vrij....de film klonk heel heftig iig.
    lol die yamaha is best leuk....maar das dan ook alles.
    surround decodering is goed..32 bits moet er in zitten zeg ik altijd,maar 110 watt bij 4 ohm en 0,7 thd(0,7 is fokking veel vervorming) is mager hoor voor een receiver van 700 euro.
    bij 8 ohm zal hij ongeveer de helft leveren...en dat ziet er dan alweer een stuk minder leuk uit in zon reclame boekie.
    kijk bij receivers en av amps ook eens naar de stroomopname.
    deze yamaha moet het doen met 230 watt....een beetje receiver pakt het 3 dubbelle en maakt er nog goed gebruik van ook.

8. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    sjeeez, jullie leven volgens mij helemaal in dolby world :D

9. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

daar is deze thread ook voor he...heb je vragen....krijg je antwoord van de dolby goden whoehahahhaa8) .

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    heej ouwe pikketrekkers, ik heb een normale sony tv, 63 cm, en daar heppik radio op aangesloten, met akai boxen hahaha, klinkt leuk, zit ook zo'n knoppie op (op die radio), met dolby bass ofzo, als ik die indruk, heb ik dan soort dolby ofzo?

11. chaser2600

chaser2600 X-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

receiver + boxen = +/- 700 Euro
    ennuh die 230 watt is effectief en niet zoals in veel blaadjes het piek vermogen

12. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja... dat is een soort dolby emulatie, waarbij de radio in staat is virtueel 5 boxen plus subwoofer te emuleren over 2 boxen, via een speciaal algorithme ontworpen door de knappe koppen bij Dolby labs. Dit werkt zelfs zo goed dat sommige bioscopen ook al zijn overgestapt op dit systeem. Scheelt een hele hoop extra boxen. Verschil in kwaliteit lijk je nauwlijks te merken volgens de knappe koppen bij Dolby Labs. De echt audiofiel beweert natuurlijk anders. Maarja, de echte audiofiel heeft natuurlijk ook al voor vele duidenden pleurootjes aan aparatuur staan, die hierdoor in een klap overbodig zou worden...

Dus druk jij maar fijn op je Dolby knopje, en geniet van oorverdovend Dolby over je twee speakertjes, voor een fractie van de prijs wat de gemiddelde audiofiel eraan kwijt is.

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hahhahhaha vet!, dus dan hoef ik die dure dolby setjes enzo niet te kopen, whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik wist wel dat ik slim was! :D

14. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor... jij mag voor een kwartje op de eerste rij zitten...

15. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    :+

16. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan je vertellen, uit eigen ervaring, dat je echt wel het verschil hoort tussen Dolby bass, Dolby surround en Dolby digital.
    Nadeel van die emulatie is gewoon dat je maar 2 boxen hebt, met Dolby digital en surround, heb je je 5 boxen en Subwoofer, bij HALO, SC enz. enz. hoor je bijvoorbeeld iemand links achter je lopen en dan kan je nog horen welke kant hij oploopt ook!

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    dan kijk ik wel ff in de game zelf achter me, kan ik van die andere centen nog wat games kopen :)

18. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf nl. heel lang met surround gespeeld en sinds vorige week Dolby digital, bij halo hoor je de kogelhulzen door de kamer rollen en op het strand hoor je het zand achter je neervallen.
    Voor mij maakt het de beleving completer, en de prijs van de versterker viel mee, het is maar wat de gek ervoor geeft he!:)

19. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm??

20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    misschien is het het aanschaffen dan toch wel waard :) maarre, ik heb dus die 2 boxen, is er niet een mogelijkheid dat ik 3 aparte boxen erbij koop (zodat ik ook die beleving meemaak voor een zachter prijsje :))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina