1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 5 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zoals ouwe trouwe xbm

2. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: lol

Heb gisteren ook het boekje van Hobo binnen gekregen en man oh man wat staan daar een aantal zeer coole dingen in zeg! :9

Ik ga in de kerstvakantie zeker ff langs en waarschijnlijk dus weer flink geld uitgeven. Thuis ff iedereen erop voorbereiden dat er weer wat extra herrie in de tent komt 8)

3. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: lol

Haha... die boekjes zijn niet goed voor de portemonee... maar voorlopig heb ik helaas geen centjes voor extra troep. Nog effe paar maandjes sparen.

Ik wil nog wel een betere DVD speler, moet wel regiocode vrij zijn... weet iemand waar ik die kan kopen? Kan ik dat bij een Raf of Hobo gewoon vragen?

4. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

ja kan gewoon bij de raf en ook bij hobo.
    het is juist slim om zoiets meteen te regelen als je de nieuwe speler besteld.
    9 van de 10 spelers zijn trouwens om te bouwen dus geen paniek.
    de leverancier of importeur van het merk wat je besteld zal dan meteen een software matige aanpassing verrichten aan je speler zodat hij regio vrij is.
    ook de dealer doet dit liever op deze manier om een heleboel gezeur te voorkomen waar jij als klant ook niet op staat te wachten namelijk.....de garantie.
    zolang dit in de keuken van de importeur (of in overleg met en eigen technische dienst van de winkel) gebeurt zal jij als klant ook geen gezeik krijgen omtrend de garantie als er dan nog problemen zijn met het apparaat.
    als de speler omgebouwd is wordt hij kant en klaar opgestuurd naar de winkel waar jij hem keurig kan ophalen.
    achteraf kan natuurlijk ook....maar tis een stuk slimmer als je dit meteen effies doet als je al weet dat je speler regiovrij moet wezen.:+8)

Laatst bewerkt: 16 dec 2002
  5. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

Mooi... heb ik nu nog effe tijd om te kwijlen in de boekjes en internet om een leuke DVD spelert uit te zoeken.

..ooOH!!!

http://www.hometheaterhifi.com/volume_9_2/denon-dvd-1600-6-2002.html

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop die speler niet voor dvd-a want dat is min of meer al mislukt, sacd lijkt de standaard te worden. Alleen warner doet geloof ik nog wat met dvd-a de rest is bezig met sacd.

7. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet ook SACD. Maar het gaat mij voornamelijk om het DVD gebeuren. Rest is bijzaak.

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
  9. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0

WHAAA!!! De 1600 ziet er wel aantrekkelijk uit, maar mist weer een coax uitgang...??

Hee Beuk, jij had toch een Denon DVD-3800?? Check dit.

10. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

hahaha nee joh ik heb maar de 2800.
    wel helemaal up to date issie wat ik toen liet doen in geldermalsen bij penhold.
    er is een nieuwe speler voor in de plaats gekomen die heet de dvd 2800mk2.
    ik draai nu op de zelfde chipset en dezelfde software als de mk2 alleen zit er in die nieuwe speler weer een extraatje die ik niet heb...who cares.
    die denon 3800 heet hier in europa de denon dvd a1.
    lol das de duurste die denon heeft..kost zon 4800 eurootjes.
    das knap veel voor een dvd spelertje dacht ik...dat geef ik zelfs niet uit voor alleen de speler.
    met de denon die ik nu heb ben ik enorm tevreden en met de nieuwe soft en hardware weer aan boord kan hij weer een jaar of wat mee totdat er weer een software update voor is.
    :+ :+ :+ :+ :+

11. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0

Haha, ik had van jou toch wel verwacht dat je voor het beste en het duurste was gegaan.. ;)

Maar dat zijn best veel pegels voor een DVD spelertje. Echt van de zotte. 8)

12. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

lol nee..ben gek op mooie spulletjes en het mag ook wat kosten...heb een vreselijke hekel aan rotzooi.
    maar dit voor alleen een dvd speler vind ik iets te gek.
    voor ongeveer hetzelfde bedrag haal je dit ding.
    http://www.ajg-av.co.uk/avc-a1sr.html
    en dan weet ik wel wat ik met me centen ga doen....als ik hier weer naar kijk krijg ik weer enorm zin in denon:9 :9 :9 .

13. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha... mijn nieuwe denktopje op het werk ;)

14. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Beuk, Quack en Tipex (en de rest:)) Ik had eens even een vraagje, bij de kruidvat verkopen ze nu ook een home cinema set voor 200 euro, inclusief dvd-speler dus. Je kunt het foldertje bekijken op: http://www.kruidvat.nl/voordeelmagazine/ en dan de eerste pagina. Nou is mijn vraag: Kan dit setje een beetje hard blazen en kan ik deze ook op mijn Xbox aansluiten? (dan wel met de advanced scart) Ik zie daar wel coaxiale digitale audio uitgang staan, maar is dat wel een goede uitgang? En kan ik dit setje gebruiken voor gewoon tv kijken?

Laatst bewerkt: 17 dec 2002
  15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoals je zelf al zegt is het een uitgang en kan je er dus niks verder op aansluiten.

16. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook mn Xbox dus niet? Hij heeft ook een scart kabel.

17. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk technisch gezien zit het zo, met de standaard scart kabel zou je hem wel aan kunnen sluiten met de tulpstekkers maar dan krijg je gewoon stereo geluid door 5 speakers en dat is echt vreselijk om aan te horen.

18. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar met de advanced scart kabel dan?

19. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    KOOP NOOIT AUDIO TROEP BIJ BRUIDVAT, ALDI, ALBERT HEIN, HEMA, BLOKKER... oeps... capslock staat nog aan...

Anyway, het wordt gegarandeerd huilen... 8)

20. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan verstandiger om zo'n creative setje te kopen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina