lol
ik geloof dat niemand het hier over de kwaliteit had...maar dat terzijde.
je vind de thx logo's alleen op de duurdere versterkers en receivers e.d staan.
dat je het voelt heeft ook te maken dat de thx processor alle lfe signalen(je sub kanaal) helemaal affilterd tot 80 hertz...en ik moet zeggen dat deze functie van thx echt vreselijk goed is.
ik vind de mid en hoge tonen bij dts er meer uitspringen maar het laag is weer heel goed bij thx....zo houd de een van sex met vrouwen van 400 kilo maar das ook een kwestie van smaak natuurlijk.
niet alle fabrikanten lopen weg met thx waaronder ook b&w.
maar kijk nu eens naar rel met zijn subs.....die doen er ook niks mee maar ik durf te wedden dat zelfs de allerkleinste van rel met vlag en wimpel zal slagen voor de vershillende testen.
mijn spulletjes hier van rotel doen in 2003 ook weer wat anders.
de 2 kanaals rb 1090 van mij van dit jaar heeft thx ultra op zijn voorhoofd staan.
dezelfde versterker van modeljaar 2003 heeft hem niet....maar er is van binnen helemaal niks veranderd.
toevallig heb ik vandaag nog met rotel gebeld(zelfde importeur van b&w speakers trouwens)en gevraagd waarom.
de telefoonmeneer vertelde mij dat rotel dit jaar zijn spullen niet meer aanbood voor de thx normen en hiermee ook niet meer het logo draagt.
voor de kenners maakt het immers niks uit want als je je er een beetje in verdiept kom je er snel genoeg achter dat dit soort gereedsschap voldoende potentie heeft om een neushoorn te steriliseren.
ander voordeel is dat ook de prijzen omlaag kunnen.
het hele gebeuren rondom het verkrijgen van het logo kost bakken vol met geld die nu niet meer uit hoefen worden gegeven en gebruikt kunnen worden voor andere dingen want
ook als consument betaal je voor het thx logo mee.
de een heb het wel...de ander doet er niks mee..feit blijft wel dat goodies met een thx certificering wel een stempel meedragen van kwaliteit.
.......enne.....sex met vrouwen van 400 kilo is mij ook effe net iets teveel:r :r
Laatst bewerkt: 19 dec 2002