1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 5 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

dit is een 2 kanaals versterker....meer niet.
    er zit wel een dolby digital en dts decoder in maar het versterker gedeelte mist hij.
    wil je meer speakers...dan heb je er ook meer versterkers bij nodig.
    deze stuurt alleen maar 2 kanalen aan en waarschijnlijk je sub...maar das ook alles.
    wat vragen zie hier voor????

2. maxiumkiller

maxiumkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

wil je het gaan gebruiken alleen voor het gamen of ook voor andere dingen zoals films kijken ed.
    zoniet kan ik je alleen maar aanraden om bijv die thx set van logitech te kopen voor dat geld.
    alle speakers en decoders zitten erbij en hij levert geen kinderachtig vermogen.
    kijk nog maar eens goed rond:+

4. maxiumkiller

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ga morgen naar de correct daar ga ik effe naar dat setje kijken hoe het klinkt is het niks dan ga ik daar gewoon verder kijken

5. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

heeeeel verstandig vriend....eerst luisteren.

6. MarcE

MarcE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het setje gister wezen halen bij correct. Het klonk zeer indrukwekkend.

7. maxiumkiller

Leuk Bevonden:
    0
    he beuk bedankt dat je me heb gewaarschuwd het setje had inderdaad geen surround het was dus alleen stereo

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

ik zag het alleen al aan het versterkergedeelte lol.
    anyway je vind echt wel wat van jouw keuze..er is genoeg:+ .
    afgelopen vrijdag hebben quacky en ik bij de raf in amsterdam de processor opgehaald voor mijn nieuwe thuisbioscoopie......en wat een geklootzak volgde hierbij.
    na quacky een rondleiding door de toko te hebben gegeven namen we de rotel rsp-1066 mee om er thuis mee aan de slag te gaan.
    aangekomen alles uit de dozen gescheurd en aangesloten..cd'tje erin en spelen maar..............niet dus rofl:confused:
    zo handig als ik ben met deze zooi stond ik effies verbaast.
    we hebben lopen prutsen als 2 kleuters om alleen al het instellingenmenu op de tv te krijgen rofl8).
    het boekie van dit ding...dat maar 85 pagina's telt:D heb ik later pas grondig doorgespit..dom dom dom van mij ik weet het maar in principe werkt elk systeem van welk merk ook via dezelfde bassisinstellingen en aansluitingen.
    na een uur of 2 kwam ik erachter dat het hier niet om een verkeerde kabel of aansluiting ging...maar om een lullig knoppie op me afstandsbediening.
    2 uur lopen kutkammen....om een knoppie,hoe simpel kan het wezen soms.
    ik ben nu de laatste dagen een beetje bezig geweest om de boel goed af te regelen en ik moet ook zeggen dat ik met muziek nu de beste set in huis heb staan die ik tot nu toe heb gehad.
    voor een leuke cd om thuis effies je speakers te kietelen kijk eens naar de soundtrack van blade 2.
    van alles staat erop van keiharde house,rock,the gorrilaz en een mix van paul oakenfold.
    hele lekkere cd waar je bij de hogere volumes je nierstenen voelt vergruizen.
    al met al...heel erg tevreden met het nieuwe speeltje.
    over een maand of wat komt de 5 kanaals amp erbij..en dan is beuk weer klaar.....................................voor minstens een jaar :9

9. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

welk setje??
    de yamaha...of de logitech??

10. MarcE

MarcE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het yamaha setje.
    ik vond het heel goed klinken dus ik heb het gekocht.
    ik heb het setje niet alleen voor mijn xbox want ik wilde ook mp3 en dergelijke af kunnen spelen. Dat heeft ook meegeteld in mijn keus.

11. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

mooi dat je er tevreden mee bent...ik weet bijna zeker dat je op deze set bijvoorbeed als uitbreiding een andere speakerset(wel met versterking uiteraard) aan kan sluiten als je 5,1 wilt hebben.
    veel plezier ermee:+ :+

de beuk:+

12. mrbuilder

mrbuilder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi Beuk,

Ik wil een 5.1 setje kopen wat op mijn xbox aangesloten kan worden, maar wat ook nog een beetje nuttig moet zijn m.b.t dvd's en muziek...Budget: rond de €300,-

13. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

hi mr builder...broer van bob de bouwer??
    wil je een set als in een home cinema set of iets in de richting van de pc ad on speaker sets???
    houd er rekening mee dat je budget wel aan de krappe is:)

14. mrbuilder

mrbuilder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, hou maar op over die nickname ;)

En dat budget mag ook wel wat hoger komen te liggen, het is alleen dat ik al teveel dure hobbies heb :) Maakt me ook niet echt uit of het een home of pc set is, als het maar leuk klinkt (let wel, het hoeft niet overweldigend te zijn zoals bij jullie die-hards ;))

En ok, laten we het budget houden op €500,- (maar dan zit ik wel ff aan mijn top)

15. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Whoohaa!! Mijn Band of Brother CD set (Tin Box Region1 met DTS track) en Saving Private Ryan (region 1 met DTS) zijn binnen. Vandaag effe mijn Dali's laten stuiteren met Band of Brothers... WOW!! Mijn oren fluiten er nog van... Straks verder met saving Private Ryan... kijk nu al uit naar de Omaha beach landing scene...

Heb ook lekker een weekje het huis alleen, dus de Denon gaat flink op zijn donder krijgen deze week 8)

16. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Heeeeeeee Beukie!!!

Zijn je buren nog blij met je nieuwe aankoop?? 8)

Gisteren effe naar Two Towers geweest... echt geweldig! Meteen de eerste scene al ligt je onderkaak tussen je schoenen. En dan die battle van Helms Keep... WHAAAAA!!!

Ik ga er binnenkort nog eens heen... 8)

Laatst bewerkt: 22 dec 2002
  17. zeiksnor

zeiksnor heheh

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen zondag een Harman Kardon 1500 set (receiver en DVD-speler) gekocht met een JBL SCS138 speakerset en ik twijfel of ik deze set moet houden of niet.
    Ik kan hem nog ruilen en ik wil dan een JVC QP112AL nemen.
    De DVD-speler van de set gaf geen geluid, wel beeld en dus moet ik toch terug. Ben je trouwens lekker mee met een nieuwe set :mad:
    Het geeft mij geen goed gevoel over de kwaliteit van het merk.
    Het was een aanbieding bij ons en ik heb me een beetje laten omlullen.
    Kan 1 van jullie mij advies geven over de kwaliteit ?

18. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

voor je 500 euro kan je een aantal dingen doen.
    je kan kijken voor een hele goeie pc set zoals die thx logitech...das toch wel de meest indrukwekkende pc speakerset die ik tot nu toe heb gezien.
    of een home cinema set van bijna elke merk zoals sony,jvc,philips,pioneer enz enz.
    voor zon 500 euro zijn er van de bovenstaande merken echt wel sets te koop die allemaal aan kwaliteit en prestaties op ongeveer hetzelfde niveau liggen.
    vergelijk dit soort dingen eens met elkaar......en beslis wat jij het beste vind klinken.
    veel succes:+

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

jahaha het draait nu als een trein.........en nee ik denk niet dat me buren nog van me houden..als ze me al ooit leuk gevonden hebben lol.
    ik ben gisteren ook naar lotr the two towers geweest gvd in zwolle helemaal.
    hier in amsterdam zijn er de eerste kwartalen volgens mij geen kaarten meer te krijgen.
    idd hele vette film...ik vonde gimli de dwerg geweldig deze film.
    kijk shaving ryans privates maar op dts.......10 keer beter dan de europese versie.

20. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

jahaha het draait nu als een trein.........en nee ik denk niet dat me buren nog van me houden..als ze me al ooit leuk gevonden hebben lol.
    ik ben gisteren ook naar lotr the two towers geweest gvd in zwolle helemaal.
    hier in amsterdam zijn er de eerste kwartalen volgens mij geen kaarten meer te krijgen.
    idd hele vette film...ik vonde gimli de dwerg geweldig deze film.
    kijk shaving ryans privates maar op dts.......10 keer beter dan de europese versie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina