1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 5 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacky

Jacky Guest

2. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. uit de FAQ:

Illegal:

* Posting your link on chat rooms including IRC
    * Posting your link on a forum where it is against that forum's policies or off-topic

3. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het echt een ring :) Maar wat boeit het :) Woon op 100 meter van het einde van de rotonde af, ben heerlijk mobiel :)

4. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha... het einde van de rotonde...

Dus als je een paar gekken eindeloos rondjes ziet rijden weet je dat wij het zijn 8)

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In tegenstelling tot haarlem hebben rotonde's in alkmaar een einde, meerdere zelfs, anders was er ook weinig nut voor een rotonde :) Bij twijfel de rotonde gewoon rechtdoor nemen, wel oppassen voor de greppel met water en de bomen op het midden van de rotonde :)

6. Gamekapoen

Gamekapoen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Beuker (of de rest)

Na het lezen van geheel deze thread, ben ik ervan overtuigd dat een gewoon pc setje niet volstaat om optimaal van het geluid van den XBox te genieten.

Ik heb dan ook een vraagske voor jullie.

Kunnen jullie niet een paar systemen opsommen in verschillende geluidsklassen

vb. één van 1000 euro
    één van 2500 euro
    ... (niet te hoog ook liefst hé)

(De enige voorwaarde moet zijn dak er zowel mijn xbox, gamecube als PS2 kan aanhangen)

Reeds bedankt ;)

Gamekapoen

(ps. In OXM stond ooit eens een artikel waarbij het volgende werd aangeraden :
    HARMAN KARDON AVR 2550 (circa 600 euro)
    KEF KHT 2005 AV (circa 1200 euro)

Is dit iets, of is er beter voor die prijs ???

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je hebben voor die bedragen? Reciever + speakers? Zo jah hoeveel speakers?

8. Gamekapoen

Gamekapoen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alles als da kan

9. Gamekapoen

Gamekapoen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah ja, en zeker 4 speakers + één centre (+sub)

10. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Je koopt mijn Pioneer receiver... voor 250 pleurootjes. Daarna ga je hop hop hop in galop naar de Hobo en haalt daar de Dali Blue speakerset voor 1299 Euro 8)

Daar hebben ze ook vast nog wel wat restanten speakerkabel voor weinig... kost je iets van een pleurootje de meter ofzo. Ben jij weer helemaal het mannetje.

11. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 1000 euro kom je eigenlijk niet onder een alles in 1 setje uit, voor 1000 euro losse componenten dat wordt erg lastig.

Met 2500 euro op zak kom je al wat verder, hier kun je inderdaad aan een harman kardon reciever of een instap model denon gaan denken (1603 / 430 euro, 1803 / 530 euro). dan heb je nog ruim voldoende om wat aan speakers en een sub uit te geven. Misschien wat leuke instap modeltjes B&W dm / cm serie.

Of je koopt quack ze versteker :)

12. Gamekapoen

Gamekapoen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Quack zal dan toch nog e wa geduld moeten hebben, want ik moet eerst nog werk vinden. Maar tis juist om een idee te krijgen dak dat hier vraag.

Laat jullie reacties maar komen ...

13. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je heel snel zijn, want ik kan de hordes geinteresserden al niet meer van mijn stoep wegslaan... ;)

14. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan die Dali Blue speakerset erg aanraden. Is nog een vrij onbekend merk in speakerland, maar daarom kunnen ze nu nog top kwaliteit speakers leveren voor een acceptabel bedrag. Ik heb die dingen zelf ook staan en ik ben er helemaal verliefd op..

Qua versterker kun je denken aan NAD, Rotel, Denon, Maranz en Arcam.. allemaal met een totaal eigen klankbeeld, wat natuurlijk ook geld voor de speakers.

Je moet gewoon eens fijn een middagje bij Raf (of een andere lokale hifi boer) om eens wat speakers en versterkers te gaan beluisteren dan hoor je zelf wat jij het lekkerst vind klinken.

15. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

tip voor de gamekapoen (was een kapoen geen gecastreerde haan..ach wat maakt het uit lol )

kijk eens bij de betere kiosk of boekiesboer in belgie of daar van die hifi blaadjes liggen.
    ikzelf vind de engelse het beste zoals bv what hifi of home cinema.
    daar staan elke keer weer allemaal setup's in vanaf en tot een bepaald bedrag...weet je meteen een stuk meer.
    er is gewoon stomweg zoveel te koop dat er hier dan wel een deel 3 aan gewijd kan worden zodra we alle merken moeten gaan opsommen.

koop een boekie...zoek een baan.........werk je de kol**e....en laat belgie op zijn fundamenten trillen met je nieuwe stereo.

16. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Luister naar Quack en doe er je voordeel mee... ik heb ook die Dali Blue speakerset en das echt een aanrader. Zeer mooi geluidje. Kabel hoef je echt niet te kopen, want die krijg je er gratis bij, tenminste ik ;)

Als je een goede receiver wil die niet te veel kost, kun je ook eens kijken naar Yamaha. Suc6 en als een dolle naar Hobo 8)

17. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tis wel een stukkie rijden uit belgie naar hobo :) Zijn vast ook wel geschikte hifiboertjes in belgie lijkt mij.

Maar ga inderdaad lekker luistern want muziek / ht blijft toch een heel persoonlijke ervaring, je kunt alleen voor jezelf bepalen wat je mooi vind.

18. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    voor de gene die het wil weten;
    1) de reden dat er niks te vinden was over mijn set,is omdat het de nieuwste set is...heb kenwood gebeld en de speler word samen met andere componenten verkocht normaal...ik heb hem los,das voor hun een beetje vreemd.(de dvt word wel los verkocht)
    2) de front ingang(optical) is vrij normaal...veel merken hebben dat,zelfs nog coaxiale inputs aan de voorkant....te zien bij de hifi-boer....
    :cool: hij word gemaakt...mijn optische ingang schijnt het dus gewoon niet te doen....ik koop iets wat 1000 mensen al hebben,maar bij mij werkt het altijd in eerste instantie niet...ik wen er aan,maar wel weer erg lastig nu...

Morgen even bellen met ze...ben benieuwd

19. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

BWAAAAARRRRGHHHH...hehe effe uitpuffen.
    ik heb net bij de intratuin 2 blokken beton/marmer (50%marmer en 50%beton) gekocht als steun voor de rotels...en teeeeeeering wat zijn ze zwaar lol.
    in de stortende regen in me auto getiefd(was weer zeiknat) en hop naar huis.......erm ja 5 trappen naar boven met 2 blokken beton van 72 kilo per stuk.(heb ze gewogen op de weegschaal waar nu ook trouwens een stuk van afgebroken is verdomme:mad: )

ik ben blij dat ik nu effe op me reet kan zitten...met een glaasje grenadine uiteraard;) .

20. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat iemand er met je tegels van doorgaat, ze zijn ontilbaar 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina