Sub op 45 hertz is toch wel erg laag ben ik van mening. Dan ben ik meer voor de 80 hertz instelling. Hoe goed je fronts ook zijn, ik ontlast ze toch liever zoveel mogelijk van het weergeven van laag wat juist het midden en hoog ten goede komt. Mijn fronts staan om die reden ook gewoon op small terwijl ze toch redelijk laag kunnen, mij bevalt het goed op deze manier
Van het weekend ook weer eens een keertje me set aan het afregelen geweest, doe dit altijd met een db-meter en altijd met de testtonen van me denon. Resultaat was nooit echt bevredigend omdat er altijd een gat zat als er dingen overvlogen bijvoorbeeld. Nu voor het eerst de testtonen van me avia dvd gebruikt en het geluid is nu helemaal top, geen gaten meer jippie
Ook nog me eindversterkertje binnen gekregen gisteren dus kan weer lekker verder prutsen dit weekend. Te beginnen maar met lekker inspelen en het ontwerpen van een audiomeubel. Ga hiervoor toch geen glas gebruiken gezien de negatieve effecten op het geluid, glas is kennelijk 1 van de slechtste materialen al ziet het er wel het geilst uit.
Beuk effies over je 1066, ik heb een aantal reviews gelezen en het afregelen van de delay times is een beetje beperkt zag ik. Je moet weer gaan rekenen met onderlinge afstanden van je speakers, persoonlijk vinnik dat nogal ruk W;rom niet gewoon lekker afstanden tot luisterpositie opgeven, veel makkelijker en nauwkeuriger, maja, verders komt hij errug lekker uit de tests. Staat wel hoog op me verlanglijstje
Laatst bewerkt: 31 jan 2003