1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 5 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: Re: loll

whoehaha...ouwe gek.
    je moet nog steeds een keer langskomen om ff de nierstenen te laten vergruizen hier whahaha.
    we bellen wel ff dan blijf je ook maar vreten lol.

2. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Re: loll

Whooohaa! Friet, grenadine en U571! 8)

3. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

hier een linkje van iemand die weer net ff ietsie verder is als beukie met zijn kinderbios 8)
    http://www.wiseacres.com/02.htm

weet alleen niet of ikzelf zoiest zou doen met bijv die stoelen.
    lekker in de bank of een lekkere luie hangstoel is veel relaxter lijkt mij.
    anyway............eerst maar ff 3 keer de loterij winnnen of proletarisch shoppen bij de bank en dan kopen we ook zon zaaltje vol met speelgoed.

4. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beuk is linkjes van mijn site aan het bekijken? :)

Mooi issie he?

5. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. ik zou toch geen ranzige bioscoopstoelen in mijn HT willen hebben. Als iets slecht zit, dan zijn het wel bioscoopstoelen. Gewoon een lekker comfie wegzakbankje... 8)

.... en een topless serveerster... whooohahaaa!

6. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    My fighting Uruk Hai! 8)

Bovenop mijn Dali... :+

Laatst bewerkt: 26 feb 2003
  7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg kewl uit!

Qua stoelen voor in een thuisbios zie ik toch ook liever een paar lekkere lazyboys... die dingen heersen.

8. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... wat zijn lazyboys? Heb je een URL?

9. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn van die relax fauteuils. Als je wel eens friends kijkt hebben joey en chandler 2 van die grote lederen gasten, erg nice.

http://www.lazyboy.com

10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets :)

11. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Whaaa!! Goed man! 8)

12. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enigste manier om film te kijken als het aan mij ligt :)

13. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    ololo dat is pas een stoel Tipex :D
    Ik zit meestal in m'n bureau stoel (leer en hoog) of op de bank (leer en iets zachter dan m;n stoel)

14. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jippie me Rotel is alweer gefixed zie ik net op de site van de Raf, yeah baby :) Dat hebben ze lekker snel gedaan, erg netjes. Nu nog effies zien heb om er langs te rijden 2night. Was kleinigheidje kennelijk beuk. Heb nog niet gehoord wat ze verholpen hebben, dat sturen ze per post. Vraag het ze wel effies als ik er langs ga.

15. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou me rotel is terug maar of het probleem ook opgelost is..... Ze hebben de zekeringen in me voeding vervangen. Ze vermoeden kortsluiting in me kabels, die het nu ook weer zonder problemen doen in me denon. Ik mag ook geen dingen aansluiten als de rotel aanstaat, lijkt me ook vrij logisch, kortom probleem weg? Ben bang van niet..... Enigste vreemde wat ik kan bedenken is dat achterop me denon me ixos connectoren mekaar raken als ze in de linker en rechter pre-out zitten, zou dat kwaad kunnen?

Laatst bewerkt: 27 feb 2003
  16. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Raar... mijn ixossen hebben een issolatielaagje. Maar het zou inderdaad een verklaring kunnen zijn.

17. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    LOL

ik neem aan dat je hiermee je tulpstekkers bedoelt achter in je denon.
    je pre outs zijn geen plus en min dus kortsluiting lijkt me out off the question.
    dat ze elkaar raken lijkt me toch aan een kant niet lekker.....maar aan de andere kant hebben ze er weer een plastic kappie overheen.
    wat een gekkigheid zeg 8)
    weet je zeker dat het geen kabelbreuk geweest zou kunnen zijn in een van je interconnects.
    blijft kut om zoiets na te kijken natuurlijk want met een beetje draaien en ouwehoeren merk je vaak niks meer van dezelfde breuk....als die er uberhaupt ooit al in zat:confused: .

ik zou zeggen kijk het gewoon ff aan allemaal.
    je weet iig dat je rotel helemaal is doorgemeten en dat daar geen klachten meer in zitten.
    ben zei het toen ook al tegen mij dat ze bij de raf nog nooit gezeik met ook maar iets van rotel hebben gehad en dat juist dit merk het moet hebben van zijn duurzaamheid en kwaliteit.
    laat ff weten als alles weer aangesloten staat ouwe kaasmarktstadsbewoner :+

18. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel inderdaad de tulpstekkers, het zijn niet de plastichulsjes die elkaar raken maar het gouden gedeelte wat helemaal achteraan zit. Hoe kan ik me interconnects nakijken, er valt zo weinig aan te zien :mad: Al blijft dat 1 van de weinige dingen die roet in het eten kan gooien. Speaker kabels heb ik nog nooit problemen mee gehad. Ben helaas de komende 2 dagen weg dus kan pas waarschijnlik zondag de boel aansluiten.

19. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Aansluitingen
    • Achteraan: 2ch Audio (L/R), Optisch/Coaxiaal
    • SCART In/uit: 1x
    • S-Video In/uit: 1x
    • Composite Video In/uit: 1x

dit zijn de aansluitingen van een DVD speler. Deze heeft dus een optische uit en hiermee kan ik dus wel dolby op mijn xdoos krijgen. Of heb ik het nu mis en kan dat niet?

20. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je een dolby digital decoder voor hebben. Dat je een DVD speler hebt is leuk, maar daar heb je geen ene sjodemieter aan als je dolby uit je xdoos wil halen.

Wat je dus kunt doen is zo'n creative of logitech set halen. Of als je wat meer centjes te besteden hebt kun je mijn Pioneer kopen (shameless plug) 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina