1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 5 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Druk druk druk heh :)
     
  2. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb de afgelopen dagen 2 threads van bij elkaar ongeveer 120 pagina's doorgelezen, en ik ben een stuk wijzer geworden:)
    Daarbij wil ik jullie allemaal bedanken: Beuker(sr), Tipex, Quack en al die andere die eraan hebben bijgedraagd. Ik waardeer wat jullie doen en hebben gedaan voor de audio leken en ik zal vast niet de enige zijn.

    Na al die pagina's doorgebladerd te hebben en een aankoop van een bril voor me vierkante ogen (:9 ) ben ik nu aan het sparen voor een Creative 5500D setje. Voor mij is dat een perfecte set aangezien ik toch niet zo'n grote ruimte hoeft te voorzien van geluid en er een decoder bij zit en een optische kabel :)

    Ik heb een beetje rondgeneusd, en gesnuffelt, en ook een beetje geproeft en af en toe op smaak gemaakt met peper en zout (zwarte peper wel te verstaan), en heb de creative set het goedkoopst gevonden bij klik
    voor 172,55 excl verzendkosten. Als ik hem heb besteld (ben er namelijk nog voor aan het sparen, geld vind je niet zomaar extra in een soepblik stevige erwtensoep) dan vertel ik jullie wel wat mijn bevindingen zijn.

    Toedels!
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    ben blij dat er mensen zijn die het leuk vinden om dit allemaal te lezen:+ .
    veel succes en plezier met je toekomstige aankoop.

    beukie *)
     
  4. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je al verhuisd beuk?
     
  5. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

    WOW een reactie van de almachtige beuk met een kennis over audio die niet in woorden te beschrijven is, gericht aan mij:D
     
  6. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    ahhh, beuk wordt wel verwend hiero hè
    hahah lol, maarja, je hebt et verdient hoor beuk!
    trouwes...., weetjenog..
    reactie:...
     
  7. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Nieuw audio meubeltje...

    Wat is dit nu weer Quack?? Waarom zijn de Dali's niet op de gevoelige plaat vastgelegd? :'-( :+

    Wel puik rekje zo, maar ga je ook nog iets aan die kabels doen?
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  8. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    he iversonfan88 jij zou toch ook een Creative 5500 setje halen?
    Heb je al bijna geld genoeg of wacht je nog gewoon met kopen?
     
  9. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat klopt jah,

    moet nog me ouders over halen, kheb paar maaden geleden ookal een apple ipod 10 gig gekocht, en nu vinden me ouwelui dat knog ff moe w88 :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

    maar we slijmen stevig door O-) :cool:
    Ik laat et natuurlijk meteen weten als ie binnen is!
    p.s. geld heb ik al bij elkaar gesprokkeld.
     
  10. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan, trouwens waar ga je hem halen/bestellen/stelen(??)

    ik heb hem bij mrcomputer.nl als goedkoopste gespot
     
  11. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Audio-professoren :D,

    Ik zit te twijfelen tussen de logitech z680 en de creative 5500D. Het enige verschil dat ik zie is de prijs.
    Kan iemand mij uitleggen of de logitech dat prijsverschil goed maakt of niet?

    PS: ze kunnen toch allebij op de xbox aangesloten worden met de advance scart cable?
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  12. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor de Creative gegaan aangezien die lager in prijs is. Die 2 setjes die je noemt zijn allebei goed voor kleine ruimtes, misschien de een iets beter dan de andere maar dat zal je niet merken volgens mij. Daarom de Creative. En ja ze kunnen aangesloten worden op de advanced scart cable van de xbox. Misschien nog een voordeel dat er bij de Creative een optische kabel bij zit, ik weet niet hoe dat bij de logitech zit.

    (nu nog wachten op Beuk tot hij met zijn verhaal van 600 woorden aan komt zetten met de nodige grappen van zwangere vrouwen en scheuren in je muur erbij):9
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  13. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga em bij paradigit computers halen (klik ) daar issiewel 185E, maar dan kan ik em gewoon halen, en niet dat gezeik via internet, heb k nie sown zin in... Maaruh, kga nog wel ff rondneuze bij mistercomputer

    de logitech heeft ook alle benodigde kabels erbij zitten, behalve adv. scart natuurlijk..

    ennuh, idd, ik w8 vol spanning op 'The Beuk'....:p

    /edit, kzie net dat mrcomputer nog rembourskosten dr bij heeft(duh, logisch).. dus kom je ong. wel op etzelfde uit als paradigit(ik kan denk k niet ook nog aan me pa gaan vragen of ie ff naar a'dam gaat, kmoet al alles uit de kast halen om em überhaupt te mogen kopen :eek: ...
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  14. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    veel succes in ieder geval ermee;)
     
  15. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Thnx, laat jij ook ff weten als je em hebt???
    bvb dank :D
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    de logitech z-680 is wel wat duurder dan de creative maar heeft ook flink meer vermogen, ik vind de creative een veels te laag vermogen hebben.
     
  17. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe hoor je dat mindere vermogen eigenlijk trug? want ik weet eigenlijk niet zow goed wat et nouw eigenlijk inhoud..:confused:
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    vermogen is (bij audio) hoeveel kracht je boxen hebben, simpel gezecht, boxen met meer vermogen (hoger watt (rms) waarde) kunnen harder en behouden mooier geluid, boxen met laag vermogen kunnen soms ook wel hard maar dan gaat het geluid onwijs ruisen en is de kwaliteit een stuk minder
     
  19. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    thnx, weer wat geleerd:)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    het is simpel gezegd zo, precies zit het wat ingewikkelder maar zo is het het makkelijkst te begrijpen:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina