Hmmmm...
Ik zit er nu toch aan te denken om mijn setje toch maar eens uit te breiden tot een full-fledged 7.1 surround experience. Hiervoor kan ik dus een extra eind versterker aan mijn Denon hangen. Deze kan of de nieuw te kopen surround back speakers voeden of ik koop een wat zwaardere die de surround fronts gaan voeden, en dan knoop ik de surround backs aan mijn denon. Ik kan ook nieuwe fronts kopen en mijn bestaande fronts als surrounds gebruiken.
Ik denk zelf dat ik voor een eindversterker ga die de fronts zal gaan aansturen.. en dan nog wat kleinere surround backs erbij.
Vraagje is dus... welke eindversterker past het best qua klankleur etc.. bla bla... bij mijn Denon en welke speakers bij mijn Dali's.. en natuurlijk allemaal voor een leuk prijsje.. had iets van 600 pleuro in gedachten..
Of is het mischien verstandig om eerst eens een betere DVD speler te kopen. Ik heb mijn oog laten vallen op een Harman Kardon DVD 25.. niet al te woest duur (kuch) , maar kwaliteitief erg goed. Vind 'm alleen wel erg lelijk...
Laatst bewerkt: 18 jun 2003