je hebt al een 2.1 set neem ik aan, ik zou hem dan denk het makkelijkst op je tv aansluiten
als het goed is zit er op je tv een koptelefoon uitgang, ipv je koptelefoon verbindt je je speakers (of decoder met draad naar aan te sluiten apparatuur) met je tv, weet niet of het lukt vanwege de in en uitgang kant van je snoer(en). zo krijg je je tv en xbox op 2.1
edit: aangezien ik hem toch niet gelijk ga kopen wacht ik tot na mn vakantie, en dan heb ik meteen genoeg geld voor de logitech z-680, mochten mn ouders niet mee willen werken kan ik altijd voor de creative gaan, maar zoals het er nu uitziet ga ik voor de logitech, losse versterker en boxen vind ik nog wat te duur en ik ga hem toch niet uitbreiden dus vind ik dit wel een goede keus, eindelijk.
alleen jammer dat de optical cable er niet bij zit, had best wel gemogen voor die prijs, dat kabeltje kost volgens mij ook nog wel wat, en dan nog een adv scart kable.
heb nu een rgb scart kable is beter voor ntcs en pal beeld, kan ik met gewone adv scart ook ntcs games/films spelen zonder kwali verlies?
Laatst bewerkt: 22 jun 2003