1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 5 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

Zeg beuk... welke bank heb jij overvallen?

Maaruh, mooi spul hoor... begrijp ik nu dat je niet die Denon gaat kopen?

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

nee........is mischien een beetje gek want ik ben echt een denon freak.
    de dvd speler houd ik wel van denon maar rotel is de enige die losse eindtrappen maakt in deze prijsklasse en met een klap vermogen waar de flevocentrale het nog heel druk mee gaat krijgen.
    dit schoot me eigenlijk heel plotseling te binnen(met een beetje hulp van de nieuwste rotel folder uiteraard) om de avc=a11sr niet te kopen.
    niets negatiefs over denon want qua receivers en av amps zijn ze gewoon de beste..punt.
    alleen dit maakt denon gewoonweg niet en rotel weer wel.
    zelf heb ik rotel pas echt ontdekt met de aanschaf van de rb 1090 die ik hier heb staan....en geloof me dat dit een van mijn mooiste aankopen hier is.
    ik wil nu eens proberen hoe ik een setup krijg met rotel versterkers aangestuurd door een losse processor.
    alles mooi gescheiden wat meerder voordelen heeft zoals oa dat alles ook echt zijn eigen voeding heeft...heel belangrijk.
    de voeding wordt trouwens in het nieuwe huis van ons een van de punten waar ik nog aan moet werken.
    de 2 rotels..de rb 1090 en de rb 1095 kunnen niet samen op een groep.
    doe ik dat wel dan heb ik geen licht meer:{ .
    met de 2 kanaals rotel die ik nu al heb is het al zo erg dat als ik hem aanzet de verlichting door bijna het hele huis even dimt.......nee nee mensen ik had niks te maken met de stroomstoring hier een week of 2 terug lol.
    gelukkig zijn beide versterkers beveiligd met een voorschakel element zodat niet in een keer de volle spanning van het net wordt getrokken...me stoppen zouden het niet houden.
    maar toch voelt het op een of ander manier een beetje gek om denon te vervangen voor rotel...........denon heeft mijn vertrouwen voor 200%....rotel moet zich eerst nog bewijzen bij mij.
    ik kom er maar op een manier achter....dus ik dacht we proberen het gewoon.

3. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol

DE SPERMABANK WHOEHAHAHAHHA 8)

4. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    \o/

[​IMG] eindelijk een plaatje van de advanced scart gevonden (eigenlijk ook niet eerder goed gezocht :+)

weet iemand waar je die online kunt bestellen (en misschien wel voor een betere prijs :)??)????

5. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe staat het nu ondertussen met FAQ?

Het valt me namelijk op hoeveel topics er de laatste tijd weer geopend worden met vragen die al tig keer voorbij zijn gekomen... Kan er niet alvast een versie 0.1 :) ofzo online worden gezet?

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt bij de crew....

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja even een vraag van mij ik heb tegenwoordig een 5.1 versterker en nou heb ik 3 manieren om mijn dvd aan te sluiten hierop (optical, coax en 6 tulpstekkers) welke is het best?

8. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hangt van je versterker af, als je denkt dat die een betere decoder heeft dan je dvd speler gebruik je de 6 tulpstekkers, anders de coaxiale verbinding

9. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bijna goed :)

10. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo?? bedoel je dat je optic moet gebruiken..??
    met coax krijg je beter geluid hoor

11. daburnd88

daburnd88 penny for your beer!

Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

Dat weet ik wel zeker van niet. Als je terug zou bladeren in de natuurkunde boeken zie je dat digitale signalen die bestaan uit 1 of 0 veel minder storings gevoelig zijn dat signalen die bestaan uit een hele reeks mogelijkheden zoals stroom dat bijvoorbeeld heeft. Een sterkere of minder sterke signaal voor elk van de 22000 hz tonen te gebruiken geeft nogal wat mogelijkheden.

12. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tipex zegt: als de decoder van je versterker beter is dan die van je dvd speler, moet je 6 tulp stekkers gebruiken. dan moet je juist coaxiaal/optisch gebruiken. als je dvd decoder beter is gebruik je de 6 tulp stekkers.

13. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wat ik bedoel :) Ik denk weer eens sneller dan ik typ, of typ ik sneller dan ik denk uhm. :) Dat wat softrunner zegt is wat ik bedoelde :)

14. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Coax geeft je beter geluid dan optisch, geen twijfel over mogelijk.

15. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

klopt idd...de email met alle voorgaande vragen en andere malle dingen ligt al denk ik 2 weken in de lade bij crew...we zien het wel als er besloten wordt om er iets mee te doen.
    en weer ontopic...coax is idd beter dan optisch..kan je kiezen tussen coax of optisch,neem dan coax:+

16. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    w00t morgen of overmorgen komt mn setje (eindelijk) 8)8)8)
    toch nog ff zoeken waar ik die adv scart kan vinden, zal wel de makro worden

17. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik deze set op mijn xbox aan sluiten
    Home Cinema set voor DVD Speler 6 kanaals

- Dolby Digitaal 5.1 kanaals en DTS
    - 200 Watt !!! vermogen
    - Aktieve subwoofer
    - On screen display
    - Afstand bediening
    - Prof. surround sound processor
    - Bass en treble reg. via de Afst.bed.
    - Elk kanaal apart in te regelen
    - Alles in houten behuizing
    - Gewicht is 21 Kg !!!

18. daburnd88

daburnd88 penny for your beer!

Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

Nee het kan niet. Alleen als je stereo geluid hebt. En ondanks dat die man van dijo zegt dat ie dts ondersteund, dat doet ie niet. Kijk maar eens goed op www.maxxman.nl

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

ik zie hier aalleen een speaker setje staan...waar is de rest??
    wat mag dit stuk techniek kosten in de shop???
    wat is het in godsnaam voor merk??
    200 watt pmpo?? das toch snel 5 keer 8 watt dan.
    als ik de aansluitingen zie kan je hem wel aansluiten op je xbox...maar niet optisch.
    geen 5,1 dus:'-( .

20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

beuk?

wat vind je van mijn set?

klik

en de magnat metric active 5.1 (ik zoek de link maar de website magnat werkt niet echt)

Laatst bewerkt: 27 nov 2002
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina