1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emilthe1stking

    emilthe1stking King no. 1

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
  2. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    @emilthe1stking:
    Ik zou cker voor de Creative 5500D gaan, kheb zelf 7 maanden lang 'research' gedaan, en ik heb nu eindelijk toestemming van mijn ouders, dus ik ga over 20 minuutjes naar utrecht toe.
    Ik zou eerst bij alternate gaan halen voor €175, maar omdat dit helemaal in Rotterdam zit, ga ik hem liever €9 duurder halen bij Mycom in Utrecht(paradigit had hem ook voor €175, maar ze hebben hem daar uit het assortiment gehaald :'-(). Maarja, mijn dag kan dus niet meer stuk, en ik laat vanavond of later in deze middag wel eventjes horen hoe alles gegaan is.

    Groetjes Iversonfan88
     
  3. emilthe1stking

    emilthe1stking King no. 1

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus die ene van mijn link is niet goed?

    Ik vind 175 wel een beetje prijzig, weetje.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    je moet eerst bedenken wat je wilt, 5.1 of goede 2.1 (stereogeluid). dan wat je er voor over hebt, want je kan wel goedkope setjes kopen maar dan is de kwaliteit vaak erg laag en soms ook wel te laag om er van te genieten. Dan kan je beter ff doorsparen en iets goeds kopen dan snel iets pruts willen kopen.

    Zelf heb ik het niet op 2dehands apparatuur, je weet immers nooit wat je krijgt en je kan er niet naar luisteren om te kijken hoe het klinkt enzo. het is niet altijd vertrouwenswaardig.

    als ik jou was zou ik gewoon eens naar de mediamarkt oid gaan en verschillende 5.1 setjes (met decoder) gaan beluisteren.
     
  5. emilthe1stking

    emilthe1stking King no. 1

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt, ik zal er kijken ;)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    woei, vanmiddag ook mn 5.1 set halen, als het goed is, maar denk t wel! dan zal ik wel ff plaatje met gegevens uppen enzo.
     
  7. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    wow beuk je hebt me verrast. Ik heb heel wat uurtjes gesurfd op internet om te kijken waar ik de Creative 5500 D het goedkoopste kon bestellen. Ik kwam uit op 170 euro ongeveer. En nu geef jij doodleuk een link waar hij 120 kost!!!
    Maarja, ik ben er in ieder geval wel bij mee:)

    Bedankt beuk, let's toast with some grenadine;)
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    haha maareeehhh...hij stond hier al eerder hoor,gepost door iemand anders.
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    olo

    geloof dat je dit ding aan moet sluiten met de bij behorende geluidskaart voor op de pc........als ik het zo lees hoor.
    wees hier voorzichtig mee en haal liever iets uit de winkel of van een internetshop ofzo.

    succes.
     
  10. emilthe1stking

    emilthe1stking King no. 1

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    woei, ook 5.1 set van sony vanmiddag gehaald, heb m nog lang niet op vol volume kunnen testen maar geluid komt er zeker uit!

    edit: voor diegene die het willen weten:
    hij is 250 euro, heeft 5x 15 watt rms (mooie superkleine) boxen en een subwoofer van 30 watt rms, totaal 105 watt rms, en het vermogen dat er uit komt, damn, in de winkel geluisterd, klonk lekker hard, maar thuis op mn kamer ff aangezet en damn, ben nog niet verder gekomen dan de 15 ofzo van de 40. echt goede kwali wat ik zelf nog niet verwacht had, unreal gespeeld, damn, die dreunen erin die je hoort, vooral als ik sub hoger zet, niet normaal meer, dat was cool! zal morgen ff plaatje proberen te uppen van doos als ik m niet op inet zie.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  12. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je ook een plaatje ervan 2k?
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ga m ff op inet zoeken, weet nu type: sony ht-be1 en anders probeer ik morgen doos te scannen
     
  14. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee. +3dB is twee keer zo hard en +10dB is tien keer zo hard. Dit is tweede klas natuurkunde.
     
  15. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    [2k] is dit hem misschien?

    [​IMG]
     
  16. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn creative 5500 eindelijk helemaal klaar staan in mijn kamer, alleen nog eventjes de kabeltjes een beetje wegwerken en dan is alles klaar.

    Ik had nog wel een vraagje aan de mensen die dit set ook hebben, want volgens als ik het volume van de sub helemaal open zet en de rest helemaal dicht, dan is het geluid nogsteeds normaal. Is dat normaal of klopt er iets niet??


    Center -----> 0
    Surround---> 0
    Subwoofer -> max


    Groetjes Iversonfan88


    P.S. Bedankt voor de tip beuk!, ghost Recon in 5.1 is echt über geil!}:] :D }:]
     
  17. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    RTFM denk ik... Waarschijnlijk kun je hiermee het volume voor de diverse kanalen instellen. Dus net iets harder of zachter, afhankelijk van de opstelling. Zodat ze allemaal even hard klinken. Waarschijnlijk heeft het setje wel een testsignaal. Gebruik dat effe en ga dan met deze knoppen zitten prutsen, totdat ze allemaal even hard klinken.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ja, dat is mijn setje, echt een uber geluid komt er uit, vanmorgen ff kamer veranderd en nu nog boxen goed instellen op afstand, kan je invoeren, en volume per box enzo. zeker een goed setje
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    quacky is mij weer eens helemaal voor...................en wederom heeft hij helemaal gelijk.

    kijk idd even of je een testtone in je menu heb.
    hiermee kan je alles lekker afstellen...veel succes en plezier ermee:+
     
  20. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

    Sja... opa beuk wordt ook een daggie ouder.. is niet zo snel meer... haha! 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina