1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    iversonfan, nu moet je wel je sig bij werken:p
    en hoe bevalt ie eigenlijk?
     
  3. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, overtreft hij je stoutste dromen?}:]
    of is het gewoon geworden wat je er ongeveer van verwacht had?
     
  4. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Jeps, zometeen ff me sig bijwerken, thnx guys:)

    Tis natuurlijk geen Bose, maar khad wel meteen ff de stoute schoenen aangetrokken, maybe nie zow slim,maar ach:p

    achterkant sub: Daar zit zown input voor de sub en de center(via kabeltje komt het van de dec. naar de sub toe) dus ik had zown stekkertje van me mp3speler daar ingestopt, dus alles ging naar de sub en center, echt de bass die dat ding dr uit kon stampen, piste bijna mezelluf onder:p

    maar toen alles eenmaal stond heb ik de boel ff uitgeprobeerd: in blade 1 zit zown scene en dan gooit ie zown frisbee achtig mes rond en dan hoor je dat 5.1 heeeeeeeel geil:D:D. Alleen jammer dat als ik muziek speel dat je niet alle boxen hoort(vooral jammer dat de sub dan niet wordt gebruikt). Als je em op pro log. zet dan wordt de sub wel gebruikt, maar toch maar een heel klein beetje, hij stuurt naar alle boxen hetzelfde signaal, dus je heb niet een echt sub kanaal:mad:, maarjah al met al wordt ik toch flink geil van het geluid wat dit beesie kan produceren.

    Als je niet veel geld hebt kan ik dit set TEN ZEERSTE aanraden.
    Dit was voor mij de eerste keer zown setje moest installere, in het begin zie je misschien ff door de bomen het bos van kabels en speakers niet meer, maar dat valt heel erg mee. Khad alles staan in een klein half uurtje, moet nu alleen nog eventjes alle kabeltjes mooi wegwerken(lees: zorgen dat je niet op je bek gaat op het moment dat je 1 voet in de kamer zet).

    Conclusie:

    Ik ben zeer tevreden met deze aankoop, en ik zou dr nooit aan twijfelen als ik jou was.
    Er komt prima geluid uit, waar ik trots op ben :D .
    Als je op het punt staat om de Creative 5500D te gaan halen dan heb ik maar 1 advies,





    GA ALS DE BLIKSEM DAT DING HALEN!!


    Groeten van Iversonfan88
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2003
  5. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Wheehee... Bose? 8)

    Ook erg leuke film met goeie 5.1 effecten is Lord of the Rings.. zeker de scene met de cave troll... daar issie met een ijzeren ketting aan het zwaaien, en die hoor je dus echt rondzwaaien.

    In behind enemy lines zit ook een scene waarbij een vliegtuigje door een raket wordt achternagezeten... die is ook er fijn.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2003
  6. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    ?? wat bedoel je :eek:
     
  7. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Bose is alleen maar 'mooi' en duur.. maar staat niet echt gekend om zijn geweldige geluid. Voor datzelfde geld zijn er vaker betere alternatieven.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2003
  8. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    okok, maar twas ff et eerste wat me te binnen schoot :+ :{ , B&O, JBL moet ik die richting in denken?? ik kan me herinneren dat beuk ooit een lijstje had gegeven

    iets in de trend van:

    Honig.. hele tijd nix.., knor, merk a, merk b,

    zowiets..(dan wel over audio he 8) )

    edit: kheb dat probleem met dat 'fine-tunen' opgelost, twas een kwestie van een beetje met de knopjes spelen, en op verschillende momenten aan die knop gaan draaien...
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2003
  9. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Denon!, Rotel, B&W, Mark Levinson, REL, Arcam, Dali, KEF... eh...

    Als je dit soort spul leuk vind, moet je eens een What Hifi magazine kopen. Daar staat al dat spul in, van entry level, tot krankzinnig duur. :+
     
  10. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Denon is toch alleen versterkers, of vergis ik me nu heel erg??
     
  11. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt... maar dat heb je toch ook nodig om herrie te kunnen produceren 8)

    Ze maken trouwens ook DVD spelers en ander audio spul.. maar inderdaad geen speakers..
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2003
  12. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaa, ok, maar we kunnen niet bijv JBL en Denon gaan vergelijken en zeggen dat Denon beter is|:- :p
     
  13. mike-olist

    mike-olist Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Watt

    40
    http://www.ukshop247.co.uk/sony_dav-s400.php
    Kijk hier eens op. Weet je zeker dat die 40 Watt, rms voorstelt? Staat namelijk 10% en waar heb jij hem voor 340 Euro zien staan ?(is namelijk wel erg goedkoop in vergelijking met bijvoorbeeld deze: http://www.superfi.co.uk/index.cfm/...Product_ID/1407 (deze heb ik voor 470 Euro zien staan)
    Of is deze laatst genoemde beter?
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    2de link kan ie niet vinden en snap die 10 % rms ook niet helemaal. maar winkels kunnen soms erg verschillen in prijs, zo zag ik in de ene winkel de z680 voor 380 staan en in de ander voor 499.
     
  15. mike-olist

    mike-olist Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey mike volgens mij snap je het niet helemaal:confused: Eerst een post plaatsen die slaat als een tang op een uit-schubkutteveen-afkomstig-lesbiseksueel-geaard-vetgemest varken, en dan ga je dat ook nog eens quoten. Probeer gewoon een leven te krijgen.
    GET A LIFE!!
     
  17. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok even 2 vraagjes, ik zit er aan te denken om zo'n micro set te kopen van JVC ( http://www.jvc.nl/product.php?id=FS-SD550R&catid=8 )
    Kan ik deze gewoon aansluiten op de xbox/tv en heeft iemand ervaring met deze set?
    Daarnaast wil ik denk ik bleuroom minipod speakers kopen en deze dan later daar op aansluiten, kan dit ook gewoon? En ik heb wel wat positieve verhalen gehoord over deze speakers, maar kan iemand dat hier bevestigen? ;)

    Alvast bedankt!
     
  18. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    TIP:
    Niet kopen, want het is zonde geld om een stereogeluidsinstallatie te kopen voor je xbox met een vermogen van max. 2x19W, wat het RMS vermogen is weet ik niet maar de tranen zullen er van in je broek schieten. Je denkt hij heeft een optische uitgang dan kan ik hem mooi op mijn xbox aansluiten ook niet mogelijk want het is een UITGANG en dwz dat je hem alleen op een reciever kan aansluiten met een optische ingang. De Adv. SCART van de xbox heeft ook een optische uitgang zodat je die op een reciever aan kunt sluiten. Als je voor weinig geld een stereo-geluidje wil creeren kun je denk ik het best kiezen voor een 2.1 setje van Creative. Dan heb je en voor weinig geld een relatief hoog RMS vermogen en een leuk subwoofertje dan voor wat zal het zijn €150? een JVC micro(-kwaliteit) set.
     
  19. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat er wel een aantal zijn die dit setje hebben: Creative 5500 5.1 Surround Set.

    Waar hebben jullie deze gekocht aangezien geen enkele winkel hier in Lelystad dit setje heeft :confused:

    Zeker op Internet besteld? Maar op welke site dan weer?

    Ik wil echt het goedkoopst mogelijk uit zijn natuurlijk (duhhhh:+ )

    En als ik het goed begrijp moet je nog een Advance Scart Cable erbij kopen omdat je anders nog geen Doly Surround sound hebt?

    Ik heb echt informatie nodig :{ Maar ik hoop dat ik dat van jullie krijg :)

    Alvast bedankt.

    Edit: er stonsd hier eens een link: http://www.regenboog.net/docs/pi1747705173_2.htm

    Is dit een betrouwbare webshop ??
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2003
  20. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees deze en de vorige thread even dan kom je vanzelf achter wat je nodig hebt. Bij de 5500 zit een optisch kabeltje d8 ik die heb je ook nodig en een adv. scartcable.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina