1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svn

svn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ohnee verkeerd gekeken ik heb zon optical klepje (kan ik naar beneden schuiven) Welke kabel(s) moet ik daar in doen? OF moet ik extra kabels kopen? Bedankt

Deze opitcal zit trouwens in mijn DVD speler maar ik denk dat het wel zou lukken dmv de DVD weer naar de verstekker te doen (in dvd scart ingang) Waardoor de verstekker de rest van het werk zou doen?

Coreect me if im wrong :)

Laatst bewerkt: 17 jul 2003
  2. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Hmzz geen idee, ik kan wel 1 ding zeggen, tis volgens mij versterker...8) :+

3. svn

svn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oops domme typfout |:-

4. svn

svn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je trouwens wel wat voorn kabel er in die optische ingang moet?

5. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    een digitale optische kabel:9

zal wel ff kijken voor een plaatje..

6. svn

svn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik dan gewoon zon Xbox advanced scart kabel kopen? Of wat?

7. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    ja, die moet je kope, daar zit een digitale audio uitgang op, op deze manier kan je er 5.1 geluid van maken. kabel is €30,-

edit:
    dit is die optische kabel, tis de bovenste..

de advanced scart kabel is deze:

in dat blokje komt die kabel, je ziet de uitgang vanaf hier niet, zit aan de zijkant.

8. svn

svn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan ben ik ook helemaal klaar? Btw die optical ingang is een heel klein dingetje toch? 1 bij 1 mm ofzo?

9. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    nope, dat ding opzich is idd heel klein , maar wat echt in dat blokje verdwijnt is zegmaar dat stukje staal en het eerste blokje plastic das ong. 2.5x2.5 mm.

ja, dus optical kabeltje, en advanced that's it 4 as far as i know

edit: het stekkertje zit ongeveer tot aan de streep in het gaatje, en de rest is logisch, dus je kan zelf ongeveer bedenken hoe groot de boel is:)

10. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ol

stuur eens,of geef eens het nummer door van je jvc set.
    ik zoek dan wel op internet op wat de mogenlijkheden zijn.
    het zou zo maar kunnen dat je maar 1 optische digitale ingang heb ipv 2.
    het kan ook zo maar zijn dat je er wel meerdere heb maar dan is de een optisch en de ander een coax verbinding.
    hoe dan ook....je heb de optische nodig voor de xbox................coax kan ook maar dat vraagt weer ingrepen met omvormers van optisch naar coax waar ik eigenlijk niet aan beginnen wil.

dussssssss...geef ff de naam van je set door of geef eens een link van het internet dan weten we veeeeeel meer....succes:+

11. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 jul 2003
  12. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

ook beuk zit te denken over een nieuwe dvd speler.....en wat is er weer een keuze:9 .
    de huidige speler is eigenlijk helemaal up to date(verleden jaar allemaal nieuwe software laten instaleren bij denon) maar mist iets waar ik toch wel gebruik van wil gaan maken.
    alles zit erop en eraan en zelfs meer dan waar ik gebruik van kan maken.
    heb je een beamer/projector of hd tv dan zit je met deze speler helemaal top want door de progresieve beeldbewerking is deze speler eigenlijk ontworpen om hem aan een soortgelijk stuk techniek te hangen voor een ultra scherp en gedetaileerd beeld......maar beuk heeft geen beamer :{ en zeker geen hd tv.

http://www.shootandshow.com/denon-dvd-2900.htm
    dit zou dan mijn keuze worden....de opvolger van de dvd 2800 mkII zoals ik hem nu heb maar nu met een sacd eenheid erin.
    ik heb nu meerdere malen de sacd's beluisterd en ben er zeker van onder de indruk geraakt.
    als je een leuke setup heb draaien is het een wereld van verschil met een normale cd.

anyway beuk gaat ff de markt langs om te kijken waar deze denon het prettigst geprijsd is...en als er mensen zijn met interesse voor de huidige top denon kan er mischien wel wat geregeld worden.

greets...beukie;)

13. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Whoohaa! dat zeg je net als ik al een nieuwe DVD spelert heb gekocht... hehe.. 8)

Fijn spelertje trouwens... :)

14. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

whaha........ja sorry.
    afzeggen die harman karton en voor 400 euro de denon kopen.
    heb je een speler die nieuw 3 keer zo duur is en bovendien perfect aansluit bij de avc a10se.

ps ook deze weegt weer bijna 10 kilo.....whaha weet je ons gesleep nog met de avc;)

15. svn

svn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK, maar moet ik nu alleen een advanced scart cable kopen? OF ook zon optical cable, zoja waar haal ik die en wat kost dat :p

Bedankt,

16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

je moet beide kopen.
    de optische kabel verdwijnt aan de ene kant in de advanced scart(er zit namelijk nog een stekkerdoosje tussen) en aan de andere kant in je jvc.

kosten voor adv scart zijn een kleine 30 euro en een optische kabel heb je al voor 15/20 euro.
    bijna alle winkels die xbox stuff verkopen hebben de adv scart ook wel.
    optische kabels kan je mischien daar ook kopen maar bv de megapool,bcc,dixons,media markt,its,polectro,modern electronics,correct,expert en alle audio boeren zullen je daar zeker in kunnen voorzien.

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    yea, niet garantiebon gehad van mn 5.1 set, ben er erg blij mee!

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    alleen wel irri dat als ik 5.1 set aanzet en mn xbox, ik ook nog geluid krijg uit mn tv, ligt dit aan mij of moet ik gewoon steeds geluid tv uitzetten?

19. svn

svn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij normaal,

als ik een gewonde DVD ga kijken, heb je hier ook last van :)

misschien het geluidskabeltje die 8er in de tv zit (aan de scart cable de gele :confused: ) Eruit trekken weet ook niet precies hoe dat zit verder :)

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    in adv scart kan je gele kabel voor beeld en wit/rode kabel niet losmaken, en anders heb je geen digital sound dus dat wordt denk gewoon tv geluid uitzetten

met garantiebon gehad bedoel ik een nieuwe, omdat mn originele kwijt was (mn moeder had eens lekker gewassen zonder dat ik t wist en hij zat er dus nog in), toch blij een nieuwe te hebben gehad, want m na een paar dagen al kwijt zijn is zonde, vooral als er wat mee gebeurt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina