Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

Ik had al rears van Dali.. de R1000tjes. Maar dit klinkt toch wel een heel stuk beter! Veel meer power. Dus ik hou die 505's maar. Dan koop ik nog wel een eindversterkertje om die R1000's er ook weer aan te kunnen knopen als surround backs.

Stiekum had ik het ook al een beetje zo in gedachten 8)

Ik kan ook de foto's retoucheren om dat weg te werken ;)

Jaja... quackie is een blij mensch nu... mijn huisgenoten wat minder.. :D

Ben ook heel benieuwd naar de Beukbios.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    alsof t geld bij julie op de rug groeit!

3. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Swa... vakantiegeld was binnen... alleen kan quackie het nu niet meer aan een vakantie uitgeven 8)

4. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    Vele setjes kun je het goedkoopste via Internet krijgen hè? Nou ben ik geinteresseerd in de Creative Inspire 5500 (jaja, ben geen audifiel ;), klein budget hè)
    Ik ben al een beetje wezen rondkijken bij verschillende winkels. Maar ik kan hem nergens vinden. Ik ben alleen nog niet bij de Makro geweest.
    Nou ben ik wel zo'n iemand die de dingen die ie koopt, met eigen ogen wil zien, dus kopen in een gewone winkel geef ik de voorkeur.
    Hoe hebben jullie dat allemaal gedaan? Zijn er evt. online-winkels aan te raden?
    Oja en nog iets: 5500 en 5500D , wat is het verschil? (niks toch?)

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    zover ik weet ook niet, maar je moet iig de serie met decoder hebben, want toen ik bij mediamarkt was zeiden ze ook dat er 2 soorten van t 5500 type waren, 1 voor pc en ander voor console (die dan ook wel wat duurder was)

6. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    de makro heeft em niet, kweet niet waar je ergens woont, maar hij in de omgeving van utrecht het goedkoopste bij de MyCom(189,-) bij alternate issie 175 maar das in rotterdam. mediamarkt is geloof ik ook 175,-. er is geen verschil tussen 5500 en 5500D(heb dit setje net een paar weken op mijn kamer staan.)

er is een enkel minpuntje, maar ik weet niet of dit echt van toepassing is op volbloed gamers:p , als je nl. muziek met je xbox af gaat spelen isset dus dolby prologic, en dan komen alleen echt de heeeeeeele lage tonen uit de subwoofer en de rest gewoon uit de 5 speakertjes, ik vind persoonlijk dat er mooier geluid komt uit mijn samsung minisetje...(zal zo ff fotootje plaatsen...)

Groetjes Iversonfan88

edit: tis de samsung mm-29, staan geen pics op inet, dus ga ze nu ff maken...

dit is em dan...
    http://www.geocities.com/xboxfan88/Dsc00120.jpg
    http://www.geocities.com/xboxfan88/Dsc00121.jpg
    http://www.geocities.com/xboxfan88/Dsc00119.jpg

edit2:

dit is er weer zown eentje dat je moet copy/pasten.

Laatst bewerkt: 25 jul 2003
  7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Je plaatjes doen het niet Iverson!

Maar ik heb mijn Creative 5500D bij de (www.shiftcomputers.nl) gekocht, alleen dan in de winkel voor €180! Ik heb zelf ook de voorkeur aan in winkels kopen, i.v.m. garantie en problemen.

Dat geluid heb ik ook, als je hem op Dolby prologic zet dan komt er het meeste geluid uit de center speaker en een hééél klein beetje uit de front en rear speakertjes (ligt ook aan het nummer). Bij mij werkt de sub dan wel redelijk goed meende ik...maar het klinkt gewoon fijner dan dat je met stereo luistert!

Foto's van mijn stekkie!

8. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    idd, die center is wel flink bezig, maar je kan dat wel een beetje compenseren met het afstellen van de volume verdeling surrounds, center, sub...

9. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

foto's zijn gemaakt,quack moet ze alleen nog ff posten.
    quack in de hoofdrol in beuk zijn huissie whaha,ik sta er geloof ik 1 keer op.
    zodra onze quackende vriend tijd heeft gooit hij ze op zijn webspace en kunnen we ze zien....toedels:+

10. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    Vol verwachting klopt ons hart

Wie dpl krijgt, wie dts :p :confused: :confused: 8) *) _O_

11. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    oehhh can't wait8) 8) 8) 8) 8) 8)
    enne hebben jullie weer aan de grenadine gezeten?

Laatst bewerkt: 26 jul 2003
  12. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    wuahahhaa, grenadine, the ultimate audio juice:p

13. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in de buurt van Arnhem, maar zullen ze die Creative 5500 niet ergens dichter bij de deur in de winkels hebben liggen?
    Hebben ze in Arnhem zelf niet van die computerzaken? Ik kijk gewoon ff in de Gouden Gids 8)

edit: heb er misschien een gevonden, in Lobith das 15 kilometer van mij vandaan. De internet-prijs is 127 euro, dus ik neem aan dat ie dat dan ook wel in de winkel kost.
    Nu nog een advanced scart erbij en ik ben goedkoop uit.

14. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Beuk in keuken van huize Beukenstein

Quackie is aan het genieten van een Duitse natuurfilm met paarden

The gear!

Quackie aan de grenadine!!

15. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0

Nee hoor geintje ;)

cool, niet gedacht dat jullie er zo uitzagen :)

komen er nog meer pics quack? Ik zag trouwens geen rear speakers of kasten :9
    Of waren dat die kleine dingetjes aan de achterwand?
    I want an explanation beuk! :)

16. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was de hele serie. Een surround speaker zie je in foto 2. Die twee kleine dingetjes aan de muur zijn de surround backs.. en dat mogen indaad wel eens een paar grotere worden... 8)

17. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    heej beuk, kewl optrekje, maar idd heel freaky om jullie zow te sien:p, had jullie wat jonger ingeschat8) :eek: .

Maaruh, die backs mogen idd wel wat groter, maar kwilde ff weten , op de laatste fotow, die stapel apparaten rechts van de tv, op de hoogte van die spellen, dat ding met die zilvere streep int midden, wat is dat, heb m eerder gesien, maar geen idee wat et is...

edit:

Foto 1, hehe , lekker he, ff snel naar de snackbar: kzie die tasjes wel! die hebben we hier ook:p8) :+ }:] *) _O_

18. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1

volgende keer goed lezuh;) 8) (ik zie nu pas dat je dit zei, dus ik had jouw post ook niet goed gelezen :p )

mzzzl!

19. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dat is de amplifier iversonfan, geen idee waar die voor dient:confused:
    volgens mij om alles van stroom te voorzien ofzo, of te regelen

20. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    ja, zowiets had ik ook nog uit mijn geheugen gegraven, maar kwil eigenlijk graag weten waar t precies voor is... Anyone??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina