1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien waar je de Thrustmaster 5.1 sounds system kan kopen. online of in de buurt van Hoorn (west friesland)
     
  2. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik ook een hele lange tijd naar op zoek geweeest, nix gevonden, ik ben nu van plan de Creative 5500D te gaan kopen...
    Er zijn overigens wel veel duitse websites die em verkopen,maar ik ben nog geen enkele (internet) winkel tegen gekomen waar ze deze verkopen...
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    niet op de site van thrustmaster zelf te koop?
     
  4. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Dolby FAQ

    Mmkay... we gaan geen eigen forum krijgen. Dat is blijkbaar niet overzichtelijk. Maar een faq mag wel. Dat wordt dan een sticky thread of een announcement.

    Ik werp mij bij deze dan maar vrijwillig op als FAQ coordinator. Ik wil wel een stukje schrijven over de techniek. Bekabeling, hardware etc. Nu zoek ik dus nog luitjes die wat kunnen schrijven over verschillende speakersetjes, z680's en 5500's etc. Stuur me maar een pm-etje als je wat toe wil voegen.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2003
  5. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    De zoek functie is beter dan jullie wellicht denken!!

    Het is mogelijk om de resultaalt niet in thread vorm te krijgen maar in post vorm met een preview!

    Je zelf aanpassen en het maximale uithalen met wat je hebt is ook een vak:+

    Een subforum voor dolby gebeuren is een beetje ver gezocht... Wat Quack wilt doen is natuurlijk heel mooi, veel plezier er mee iig:) Als het het eindresultaat er netjes uitziet, zou ik het op een een of andere manier extra aand8 kunnen geven op dit forum!
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    misschien handig om in die faq een post te laten maken voor de logitech speakers (met fotos) een post voor de creative en een post voor versterker enzo, zodat je makkelijk in die faq hetgene kan vinden.

    edit: @ eastmaster:
    Laatst bewerkt door Eastmaster. Datum : 18-05-1984. Tijd : 18:05

    ligt het nou aan mij of klopt dit niet helemaal:D of is het je geboortedatum in je sig?
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2003
  7. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    IC! Nooit naar al die opties gekeken... hehe.. is het niet handig om dat als default aan te zetten? Lijkt mij logischer.. maarja, wie ben ik... 8)

    Ik ga mijn best doen.
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    is gevraagd,is gemaakt en per mail verzonden door tipex en mij..............maar er wordt geen klote mee gedaan,zelfs na meerdere verzoeken oa door mijzelf.
    de reden:confused: mischien doet het sommige mensen zeer dat de audio thread altijd beter heeft gelopen(en nog steeds loopt) dan welke thread of topic hier dan ook....and thats a fact xboxworld:{
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    ik vind dat er eigenlijk ook een audio gedeelte moet komen.
    Audio is tegenwoordig erg belangrijk in games en dus vind ik dat er best wat meer aandacht aan besteed mag worden.
     
  10. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja, ik heb ook nog geen goede argumenten gehoord, waarom er geen audio subforum gemaakt kan worden.

    Beukie, heb je die faq nog? Dan zal ik nog eens een poging doen, om die geplaatst te krijgen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen 8)
     
  11. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat ik het zo zeggen: van mijn ouders mag ik geen Brute Force meer spelen met volume op vol :p
    Een heerlijke set is het voor mensen die genoegen nemen met kleine compacte speakers voor ene kleine kamer :D
     
  12. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, thnx :)
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    net met mn ouders erover gehad, en mn vader zegt dat je op een kleine kamer niet zo veel verschil merkt tussen flink vermogen en boxen met lager vermogen, dus dat wordt denk toch maar de creative 5500. Alleen nog een keer als ik m ga kopen winkel zoeken waar ze hem verkopen want heb alleen nog maar de 5100 gezien.
     
  14. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    online winkels zijn dat zeker? maar jah, tegen die tijd dat ik m koop heb ik m vast wel ergens gezien.

    hoop alleen dat 5 meter kabels niet te kort is:D nog maar ff meten in mn kamer:D
     
  16. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Nopez, allemaal offline, maar je kan bij mycom iig online bestellen van de anderen weet k et niet..
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ow ok, mycom zit dacht ik niet bij mij in de buurt, maar ga woensdag naar grote gameshop in den haag en daar tegenover zit een mediamarkt dacht ik dus daar zullen ze hem vast wel hebben, niet dat ik m dan al koop, maar dan kan ik alvast ff kijken.
     
  18. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar zullen ze em cker hebben, maaruh, tis toch zo dat je daar ook naar bijna alle setjes kan luisteren??, volgens mij had ik dat een keertje ergens gelezen:confused:.
    Dan ga ik ook maar 's een keertje bij zo eentje langs..8)
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    geen id, in veel winkels heb je wel dat je naar wat home cinema sets en stereos enzo kan luisteren, maar zou zeker wel beter zijn als ook de creative enzo te beluisteren is.
     
  20. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat is waar jah, kwas laatst in Utrecht, en kging dus echt zown beetje overal kijken, maar kzag bijna nergens de Creative 5500D tentoon stoon :'-(. Wel Jammer, want k was dus vergeten waar Paradigit computers zat :eek: , en m'n pa wist et ook niet, en bij Mycom stond ie alleen op de prijslijst en verder nix..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina