Nee je dvd werkt alleen als decoder mits er een ingebouwde versterker/decoder in zit.
Anders heb je dus alsnog een versterker nodig, maar als je amerikaanse of chinese dvds wilt kijken is het handig om een dvd speler te hebben deze zijn tegenwoordig bijna allemaal regio vrij.
Wat dus betekent dat je die films kunt bekijken op de dvd-speler(wat dus niet op je standaard pal xbox kan)
+ dat een "goede" dvd speler mooier beeld geeft dan je xbox, waar een middelmatige dvd speler in zit
Verder is het altijd fijn om een losse verstekerker te hebben omdat je dan later wat meer upgrade opties hebt, b.v betere boxen met meer vermogen enz.
Die z680 is een leuke set ik heb zelf een tijd geleden de z560 gehad dit zijn dezelfde speakers alleen dan zonder decoder en ik moet zeggen het geluid is te gek.
Ik ben zelf nu overgestapt naar home cinema waar ik ZEKERS geen spijt van heb.
Ga dus altijd voor een set met decoder want met oog op de toekomst heb je hier wat meer mogelijkheden mee!
let er inderdaad wel op dat je een optische ingang hebt dat maakt brute force op je xbox net wat leuker in DOLBI DIGITAL
Laatst bewerkt: 27 jul 2003