Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat je bij de 5500 een betere prijs/kwaliteits verhouding hebt dan bij de Z-680. Het scheelt toch zo'n 200 euro tussen die twee, de Z-680 heeft dan mischien wel meer power, maar voor een niet al te grote kamer is de 5500 meer dan genoeg! (ik spreek uit ervaring..;)) Maar wil je natuurlijk iets meer power, ga dan gewoon voor de Z-680.

2. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oude is ook regiocode vrij. Maar is alweer een oud beesie. Volgens mij heb ik 'm al iets van 4 of 5 jaar. Reden om een nieuwe te kopen is dat ik die oude nu de bottleneck is in mijn setupje. Voor de rest is het allemaal kwaliteits spul. Je gaat immers ook geen motor van een lelijk eendje in een porsche zetten... 8)

Hij was trouwens slechts 450 euri... inclusief ombouwen.

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    aan de andere kant is dat wel lachen natuurlijk......rijd beuk op zijn motor met een gangetje van 180......komt er een race eend voorbij met 2208) .
    nee hoor quackje...je heb gelijk.
    de dvd speler was tot nu toe je zwakste schakel....veel plezier ermee:+

4. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Geen HT, maar wel 4 speakers?

Harman Kardon maakt over het algemeen wel goed spul. Maar ik ga eigenlijk nooit op merk af, als ik nieuw spul ga kopen. Kijk gewoon wat het beste spul is, binnen het budget wat ik heb. Dan maakt het mij niet uit welk merk het is.

Draadloos lijkt me niks. Maar je kunt toch wel wat snoeren wegwerken in de plint of een kabelgootje. Ik heb trouwens alles gewoon open en bloot liggen.. 8)

5. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Da's niet geheel blind hoor, IMNSHO. Ik heb het ook zo gedaan. Ik ben ook gewoon gaan luisteren en vond de Dali's met kop en schouders boven de rest uitsteken. Zelfs van speakers die stukken duurder waren. Nu ben ik dus helemaal verwend met 606 frontspeakers, en 505 surrounds. Dat klinkt oorstrelend. Nu nog effe een extra eindversterkertje voor de R1000's... en dan heeft Quackie fijn 7.1 (en dove huisgenoten) 8)

6. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    // Rick
    Bij de www.psxshop.nl verkopen ze dit setje (audiostorm play system theater) is dat wat of moet
    ik voor een creative 5500 gaan. \\

Ik zag dit net in een thread staan, maar hoeveel watt zijn de surround speakertjes nou.

SPEAKERS Subwoofer>
    Output Power (RMS) 30 watt (in de tekst staat 22 )

Satellite Speakers Front L/R, Center, Rear Surround SL/SR
    Output Power(RMS) 12 watt

12 bij elkaar of elk speakertje apart (wat mijn stug lijkt, want dan heeft hij meer vermogen dan de 5500 d, die heeft 18 voor subwoofer en 6 per surroundbox)

EDIT: en is deze set wat als je de z680 te duurt vind in vergelijking met de 5500d

Laatst bewerkt: 29 jul 2003
  7. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch niet zo gek op de vormgeving van HK. Wat dat betreft hou ik meer van Denon. Alles lekker robust uitgevoerd. Check die link maar in mijn sig. Dat ziet er toch erg fijn uit. 8)

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

vergelijk die 680 niet hiermee jongens.
    de 680 kan echt meedraaien met dikke hifi speaker sets ipv multi media spul.

appels met peren vergelijken is dit.......hij kost wellicht wel 200 euro(of meer) duurder.....maar hij is het driedubbel en dwars waard.

9. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er helaas nog niet al te lang mee kunnen spelen. Was gisteren na het ophalen van dat ding nog effe bij mijn broer langs geweest. Die woont op loopafstand van de Raf (zou niks voor mij zijn, haha.. dan zat Quackie nooit meer thuis). Maar ik was dus wat laat thuis. Heb het bakkie nog wel effe geinstalleerd en effe wat in de menuutjes zitten rommelen. Ziet er allemaal zeer goed uit. Alles lekker simpel, geen overdaad aan opties enzo, gewoon de basics. Vanavond maar eens de boel gaan instellen. :)

10. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Quack wat bedoel je met robuster volgends mij zijn het bijna dezelfde maten, ja het design ismet denon inderdaad wat strakker

(168mm x 440mm x 390mm) = Harman kardon

(434mm x 181mm x 494mm) = Denon

scheelt elkaar niet zo veel:)

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6

Ik zal wel eens een paar foto's maken van onze huiskamer, dan zie je dat het (vrijwel) onmogelijk is om daar een home cinema neer te zetten! De huiskamer is nogal groot, en raar gevormd, die 4 boxen staan ook op hele andere plaatsen, want anders kan je het nite overal horen. Ik meende dat mijn vader bij die JBL's ook had geluisterd naar hoe die waren, die B&O's hadden we nog van onze b&o tuner.

12. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Hihi... ze zijn inderdaad bijna even groot. Maar ik bedoel het het er allemaal wat steviger uit ziet bij de Denon. Flinke metalen knoppen enzo. Hij weegt dan ook wel 21.5 kilo... wat weegt die HK?

13. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar nu lopen er dus ook al kabels naar die 4 speakers. Dus waarom zou dat dan niet met een HT setje kunnen? En als de kamer een rare vorm heeft, kun je het vaak ondervangen door voor een 6.1 of 7.1 setje te gaan. Door de extra speakers ben je wat flexibeler in de plaatsing van die dingen en heb je toch overal goed geluid. Kun je eens een plattegrondje van de kamer geven?

14. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo... sigje maar even aangepast :D

15. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Unit Weight : 44 lb (20kg) :)

Ik vindt persoonlijk die Denons ook super hoor, alleen ben ik verliefdgeworden op dat setje van HK.

Ik vindt die DVD met receiver ZO vet eruit zien, zwart gecombineerd met dat laadje echt mooi:)

16. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat scheelt weinig, idd.

Toen ik het plaatje van die DVD 25 zag, vond ik 'm nogal lelijk... maar in het echt ziet hij er toch al een stuk beter uit. Zeker nu hij bij mij thuis staat... 8)

Ik zal vanavond nog effe wat foto's maken van mijn nieuwe setup.

17. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
  18. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
  19. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0

Eh ja... ik moet die kabeltroep eens netjes wegwerken. :D

20. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo... Quackie heeft effe lekker een avondje met zijn DVD speler zitten prutsen. Zit een mooi testbeeldje op de spelert plus mooie handleiding over hoe je je beeld moet instellen. Dat dus ook maar effe gedaan, en heb nu dus ook veel mooier beeld. :D Daarna nog effe een afleveringetje Band of Brothers zitten kijken, en nog wat andere DVD's. Het beeld is echt stukken beter. Veel scherper dan voorheen. Kleuren lopen nu mooi over en je ziet veel meer detail. Quackie is dus zeer tevreden!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina