Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey quack hoeveel moet je voor die receiver hebben? Ik wil er gewoon 2 stereo boxen op aan sluiten is die dan goed of kan ik toch beter voor een stereo receiver gaan?

2. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen stereo wilt, zou ik voor een stereo versterker gaan. Maar als je tzt wel naar 5.1 wilt, dan kun je 'm eerst stereo aansluiten en nog effe doorsparen voor extra speakers. zo heb ik het ook gedaan. En uiteindelijk wordt je door het home theater virus gegrepen en blijf je om de paar maanden nieuwe troep kopen 8)

Ik zat zelf aan een prijsje van 200 eurootjes te denken. stuur maar effe een pmetje als je interesse hebt.

3. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    mmmm laatst was het nog 250 :) voor 175 vindt ik het een mooie prijs(waarschijnlijk mijn vrouw ook:))

4. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Sja... inflatie, en recessie... het wordt er allemaal niet makkelijker op..

Pioneer schijnt ook opgeknapte 2de handsjes op de markt te gooien (refurbished noemen ze dat, maar dat zijn toch echt 2de handsjes) voor $200. Dus ja, dan moet je toch maar zakken met de prijs. :mad:

Ik hou jouw bod nog effe in mijn achterhoofd, als ik geen andere reacties krijg, dan is hij voor jou. Tenzij je toch voor de 200 gaat, dan kun je 'm meteen meenemen :D

Laatst bewerkt: 29 jul 2003
  5. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    lol tja ik heb eingenlijk geen bod gedaan het was meer een droompje ik zal het er eens met my wife-ke over hebben(zij is tenslotte de baas, zoals overal waarschijnlijk:))

6. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja denk dat ik toch voor een hk stereo receiver ga dan, want ik heb geen plannen voor een ht set :). Misschien als ik een groter huis heb, maar niet op een studentenkamertje :).
    Maar toch een hele mooie prijs :)

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    voor de boxen kenners een vraagje, ik hoor goede dingen over de Dali boxen .. Nou vind ik Klipsch boxen (rf7) ook erg intressant hoe zijn ze in vergelijking met Dali?
    Dit is ff een mening vraagje, ik heb namelijk de klipsch al gehoord en ik vond ze vrij goed. Dali's heb ik tot dusver niet gehoord.
    ( www.klipsch.com )

Laatst bewerkt: 30 jul 2003
  8. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Het merk zegt mij helemaal niks. Reviews die ik er over kan vinden zijn wel redelijk. Maar ik zou toch echt even naar die Dalis gaan luisteren. Ik ben er helemaal gek van. Zijn hoge kwaliteit speakers, voor een redelijke prijs.

9. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
  10. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    klipsch komt uit amerika en is daar toch wel een groot merk.
    in europa wilt het niet echt lukken en daarom vind je deze speakers alleen bij de echte grote speciaalzaak terug.
    zelfs dan als er wat staat is het niet veel want echt handel is er niet voor in nederland.

een oude kamergenoot(toen ik nog bij de luchtmacht zat) kocht een set surrounds met een subwoofer.
    het spul zag er mooi uit,maar had weinig vermogen(zegt niks over de kwaliteit hoor)
    als ik zo op de site kijk hebben ze van alles wat,maar een merk zoals b&w zal het nooit worden.

tis net alsof je bij de slager staat,keuze genoeg en voor ieder wat wils.
    met audio is het precies hetzelfde.

11. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Hey quack dat is dat setjewat ik zo mooi vindt heb meteen even meegedaan:):)

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm als ik jullie zo hoor moet ik toch maar ff achter die dali's aan..
    Ik kon het merk ook niet (niet dat ik zo'n expert ben) maar ik vond ze best goed klinken.. Maar ik ga nog zeker ff verder kijken..
    In ieder geval bedankt guys

13. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
  14. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, precies... heb ook maar meegedaan... niet dat ik die zooi nodig heb.. maar toch 8)

15. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

stereo=85 watt bij 8 ohm
    gewicht=15,9 kilo.

leuk voor in de slaapkamert...stuur maar op dat ding:+

16. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard! Vraag 1 staat hier nog ergens in het forum... en voor de rest heb je google.

17. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

Zet 'm wel op 't toilet.. :)

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Re: lol

Thx beuk! _O_

Bij mij is ie het wel waard om op de slaapkamer te staan..:cool:

[edit]Nu de boxen nog... O-) [/edit]

Laatst bewerkt: 30 jul 2003
  19. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik de speakers kiezen met je oren ipv met je ogen. Ga naar de betere audiospeciaalzaak en neem cd's mee van muziek die je veel luisterd. Pak een versterker die veel wegheeft van hetgeen waar je de speakers op gaat aansluiten en vraag of je wat boxen mag testen. Je kan dan vaak door op knopjes te drukken wisselen van speakers. Ogen dicht en luisteren tot je de best hoort en dan ogen open, dat is dan jou merk :) Opvallend is wel dat zowel Quack als ik uitkomen op Dali. Nou zou Bose wel nog meer bij me passen , maar ik ben ook maar een student he :)

20. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina