Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0

Nice!!

Ik heb maar 2.1 Mpixel.. maarja, da's zat :)

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

dit word de laatste tv die ik voor home cinema gebruik wil gaan gebruiken.
    als deze op is/stuk gaat of spontaan uit elkaar valt door de herrie die ik maak tijdens een filmpie dan komt er een projector of een plasma.
    toen de vitros uitkwam was de breedbeeld bijna 6000 piek en de 4:3 ongeveer 4000 gulden(zal u wel een stuk minder zijn)
    zet de breedbeeld maar eens naast de 4;3 die ik hier heb en je zal meteen ook die 2000 gulden in je zak houden zoals ik gedaan heb.
    als ik de films op 16: 9 formaat kijk heb ik zo weinig verlies aan beeld ten opzicht van de echte breedbeeld vitros(de zwarte balken) dat beukie blij is dat hij deze keuze heeft gemaakt.

einde vitros betekend...hallo plasma of projectie............maar eerst weer even sparen want ik wil nog zooooooooooo veel:9

3. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

he ja lol dat is hem.
    me zwager heeft ook zon ding.......zijn best zwaar voor zon klein kutcameraatje.

4. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me Creative 5500 binnen.
    Maar klopt het dat je de muziek die op de harde schijf staat van de xbox niet Dolby Digitall afspeelt?

5. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat klopt, de muziek van je xbox HD komt van een cd en aangezien die niet DD5.1 zijn gedecodeerd krijg je geen digitaal signaal dus gewoon Prologic.

6. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een vraagje: ik wil een 2.1 set kopen alleen wil ik mijn normale TV geluid ook horen door die boxjes, hoe kan ik zorgen dat dat lukt. ik ging een poos geleden naar de dixons en toen zij een gast dat het niet kon maar in een andere dixons zij een man dat het wel kon. wie helpt mij :)

7. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het geluid is wel digitaal, alleen stereo :)
    geluid van een HD is trouwens altijd digitaal.

8. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even kijken of je op je tv twee tulp uitgangen hebt. zo ja, dan de speakerset op je tv aansluiten via die tulppluggen. zo nee, kun je proberen om de set aan tesluiten op de koptelefoon uitgang (als je die hebt)

wel even opletten bij het av (scart/ext) kanaal, sommige tv's blijven het geluid van de zender weergeven op de audiouitgangen. dus als je xbox speelt blijft de tv via de uitgangen het geluid weergeven van b.v. rtl4

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mijn TV heeft maar 1 scart aansluiting en geen koptelefoonuitgang, maar kan het niet met een scart splitter ofzo?

10. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

ja dat kan.
    moet je wel net zo'n scartblokkie kopen die ook bij de standaard xbox scart zit.
    dan tap je daaruit gewoon alleen het geluid via de tulp uitgangen naar je 2,1 set....:+

11. Lchero

Lchero Lchero

Leuk Bevonden:
    0
  12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Nope, kan niet. Zoals je al zie moet die een optische ingang hebben, en die heeft ie niet..:mad:

13. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

ergens zon ding opzoeken en kijken wat voor digitale ingang het is...anders zou ik het ook niet weten.
    weet wel bijna voor 80% zeker dat het een optische ingang zal zijn...maar 100% is altijd beter he:) .

14. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik ben op zoek naar een beetje goede receiver (stereo of DD, maakt niet zoveel uit gebruik hem toch meer voor muziek). Heeft er iemand toevallig nog eentje te koop? (het liefst met afstandsbediening en rond de 80w per kanaal als het kan)

15. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja... zie hier. Pioneer VSX-D710S voor weinig.

16. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel goed uit, maar 200 euro lijkt mij alleen best veel (kan er niet heel veel over vinden, maar waar hij te koop staat is het rond de 200 dollar "nieuw")

17. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Refurbished zeker? Dat is dus 2de hands. :mad:

Furbish Fur"bish, v. t. imp. & p. p. Furbished; p. pr. &
    vb. n. Furbishing. OE. forbischen, OF. forbir, furbir,
    fourbir, F. fourbir, fr. OHG. furban to clean. See -ish.
    To rub or scour to brightness; to clean; to burnish; as, to
    furbish a sword or spear. --Shak.

refurbished is dus opnieuw opgepoetst. Ik wil er ook nog wel een lapje overheen halen voor je. Verder krijg je op die refurbished bakjes 30 dagen garantie, terwijl op die van mij nog iets van 2 jaar zit. Aan jou de keuze...

Laatst bewerkt: 4 aug 2003
  18. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AH ja je hebt gelijk refurbished $199 Maar dat is wel gewoon van pioneer zelf die ze opnieuw op de markt brengt of zo? Maar dan nog 200 euro is te veel voor mij ;) toch bedankt

19. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    refurbished is gereviseerd, op zich niets mis mee alleen geef mij maar 2 jaar garantie:)

20. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Komt van Pioneer zelf. Ze zijn een beetje mijn markt aan het verzieken. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina