1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Okay! Verkocht ;)

2. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    lol, 150 euro en we hebben een deal lol

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

beuk heeft vanmiddag de kabels voor de front kanalen vervangen en is er erg tevreden over.
    http://www.ixos.co.uk/interconnects/products/speaker/product.asp?id=468
    dit zijn de nieuwe snoertjes die er niet alleen best leuk uitzien...maar ook nog eens 2 keer beter klinken als de oude.
    de oude speakerkabels bestonden puur en alleen maar uit koper terwijl de nieuwe uit hoogwaardig koper dat ook nog eens helemaal verzilverd is......de draadjes staan zelfs leuk om je nek....beuk nog ff 345 keer onder de zonnebank,bos snoeren om me strot en 50 cent kan wel inpakken.

ik had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn en dat terwijl ik al een poosje met dit spul rommel:{...waren me oude monster kabels dan zoveel slechter:confused: ..kennelijk wel.

4. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
  5. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

Ehm... een Link/Internet cable? Ieder cat5 UTP kabeltje is daar goed genoeg voor. Verschil zul je niet merken. Alleen maar dat het wel super stoer staat zo'n kabel. Voor het audio en video spul zul je het verschil wel zien/horen, maar dit is grote onzin :)

6. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik hoorde al verschil toen ik banaanplugjes er tussen had gezet (ook Ixos trouwens). Ik had daar ook niet zoveel verschil van verwacht.

Ik heb trouwens nog wat kabel nodig voor mijn front speakers, ze zijn nu wat te kort eigenlijk, waardoor mijn ene speaker vlak naast de kachel staat... nu geen probleem, maar als het weer wat kouder wordt lijkt me dat toch niet zo best voor 'm. Dus ik wil je oude kabel wel overnemen 8)

Laatst bewerkt: 5 aug 2003
  7. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

erm...als je goed zoekt op de vuilstort ergens in almere.....kan je met een beetje mazzel een paar speaker kabels vinden.
    de kabels waren nog wel goed maar zagen er niet meer uit.
    in het oude huis had ik de boel weer eens geschilderd en op sommige punten waren de kabels daar ook niet aan ontkomen.....helaas:{ .

ff wat anders....ben je nog verder gekomen met mijn routertje?

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Mijn (lees: die van me ouders) HK versterker en tuner.

Sorry voor de grootte (klote 5 mp)

9. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

het plastic folie op de display van de tuner mag er gewoon van af hoor;)

10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    whahah die is er al af, alleen hij flitste en toen zag je dit rare gedoe...de volume knop van de versterker is wel lache, want die draait mee als je harder/zachter doet..:D

11. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0

Mmkay... geeft niet. Dan ga ik wel wat restantjes bij Hobo weg halen. :)

Eerlijk gezegd ben ik er nog niet aan toe gekomen. Zal er dit weekend eens naar kijken.

12. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een nieuwe (nou ja 2de hands ;) ) set van denon met tannoy 632 boxen erbij. Ben ik best tevreden over. Maar wat voor kabel heb ik nodig om mijn tv/xbox er op aan te sluiten? En ik heb een vergulde kabel van mijn versterker naar de cd speler nu hoor ik niet echt een verschil, was dit geldverspilling of?

13. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij glasvezel kabel maakt het niets uit of je een dure of een goedkope kabel koopt. m.a.w. een dure kabel is dan zonde van je geld

14. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er effe bij zegt welke set het is... :confused:

15. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 8 aug 2003
  16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

nee hoor...zeker geen geldverspilling.
    het zou pas zonde zijn als je een goede set heb en je gebruikt kabels van een knaak per haspel.
    edelmetalen zoals zilver en goud geleiden alles veel beter en geven een kraakhelder signaal door.
    heb je een leuk systeem thuis staan dan zou het zonde zijn om op de bekabeling te bezuinigen.
    aan de andere kant,heb je een setje van de kermis of van een ranzig kruideniertje dan loont het niet echt de moeite om er knappe kabels aan te hangen.

zie je stereo,speakers,kabels,interconnects als een ketting.....allemaal losse schakels die even sterk moeten zijn anders zou de ketting wel eens kunnen breken en haal je niet eruit wat erin zit.

17. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

KOOOPUUUUUUUUHHHH
    hup ophalen dat ding.........een rel haal je snel whaha.:+

18. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0

Sja, deze maand komt de DVD van Two Towers uit, dus daar moet ik natuurlijk wel effe optimaal van kunnen genieten... ;)

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol

zeg tegen hobo dat je de sub eerst zoganaamd ff testen wil.......zo ongeveer als the two towers uit isO-)

je kijkt lekker de film en zegt daarna tegen de hobo dudes.......naaaahhhh hebbie hem ook in het groen?

20. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: lol

Hahhaaa... hij kleurt niet bij de gordijnen 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina