Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook zo'n Creative DTT thingy thuis. Die klinkt idd best goed met muziek. Subwoofertje doet dan ook gezellig mee. Met de 5500 heb ik geen ervaring. Maar ik zou toch effe kijken of je nog wat met instellingen kan prutsen. Kan me niet voorstellen dat die 5500 slechter zou klinken. Vermogen is volgens mij gelijk, of zelfs beter.

Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  2. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    dat ist em nou juist, ksnap niet hoe je dat ding verder in kan stellen, er zitten op de voorkant v.d. decoder 3 drukknoppen(aan/uit - input soort - modus) en de volume draaiknop, op de sub achter zitten geen knoppen what-so-ever...:confused:

edit: als mensen dit lezen die ook de 5500 hebben, reageer dan plz of jij ook met dit probleem zit(crappy geluid bij afspelen van muziek..) en als je de oplossing weet dan ist helemaal mooi:p

Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  3. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Oooh... REL heeft de Q150E verbeterd... de MkII is nu uit. Staat helaas nog niets over op de website van REL :mad:

Binnenkort toch maar eens gaan luisteren naar dit beesie :D

4. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe die site heet waar je de prijs kan vergelijken? Iets van treakers.net ofzo. Dan kan ik ff kijken waar ik de Z-680 voor wat goedkoper ken krijgen

5. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
  6. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

aangezien beuk er een beetje......SCHIJTZIEK:mad: van werd dat er steeds pieken en dalen in het stroomnetwerk van deze poldergemeente de boel kwam verstoren tijdens een filmpie,heb ik besloten om een nieuw lichtnetfilter aan te schaffen.
    hiermee haal je alle vuiligheid uit de muur om het zo maar te zeggen.
    een schone 220 v 50 hertz zou er uit je stopcontact moeten komen,maar alles behalve dat is waar.
    in een normaal huishouden zijn er talloze storende elementen die roet in het eten gooien en via de electrische installatie een brom of een ander storend geluid terugkoppelen naar je versterker of processor.

heel vervelend allemaal......en hier gebeurde dat dus ook.
    meerdere malen op een avond zie ik hier de verlichting een beetje dimmen om dan weer in een flits weer normaal te branden.
    ook bv de wasmachine trekt een kluit stroom wat ik zelfs weer terug kon horen in mijn subwoofer.
    een vervelende lage brom(zo laag dat alleen de sub deze kon weergeven)waar je je op een gegeven moment helemaal naar aan ergert:{
    http://home.planet.nl/~veen4051/lichtnetfilter/pfm2.htm
    dit ding ertussen lost alles op......stroom wordt krispy clean aan de elementen geleverd en alle narigheid wordt er tussen uitgeplukt en volledig afgevlakt.
    veel mensen zullen denken die beuk is weer eens lichtelijk gestoord:confused: maar ik kan je verzekeren dat de meest slechthorendeschaamlippenbeer het verschil hoort tussen met en zonder filter._O_

7. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    zozow beuk, je bewijst maar weer eens dat jij alles in top shape houdt, way to go!

8. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Quackie heeft nog maar effe wat rond zitten kijken voor een SCART switch. Ik denk dat ik deze ga bestellen:

http://www.lektropacks.co.uk/product/technical.asp?dept_id=112&sku=616

Trilogy 2 Features:

* Automatically detects which of the three inputs devices has last been switched from standby mode to ON.
    * A push-button selector switch on the front panel will override this function.
    * Individual LED inidicators show which input is selected.
    * Automatic scart switching of the TV RGB mode.
    * Automatic wide-screen switching (Pin 8 output from all Digital Satellite/Cable boxes allows automatic 16:9 - 4:3 picture).

9. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    ziet er goed uit!:9 :D

10. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    Khad even een vraagje, ik las net op inet de site van superbit, maar ik heb zelf nog nooit een suberbit dvdtje ergens zien liggen...zijn er hier mensen die een (paar) superbit dvds hebben, en zo ja, zie je nou echt, en hoor je nou echt verschil? ik heb een bout tvtje, maar wel een creative 5500(voor mijn doen al heel wat:cool:) zijn deze dvdtjes errug duur?

groetjes iversonfan88

11. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lees ik dat goed beuker? 540 euro voor een lijnfilter?
    ik lees dat vast niet goed, er moet vast een komma achter de 4.

12. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Superbit DVD's hebben meer ruimte gereserveerd voor beeld en geluid. Zitten dus nooit extra's op. Ik heb een aantal superbit's. Dat klinkt geweldig en ziet er ook nog superstrak uit. Superbits kosten meestal niet heel veel meer dan de normale uitgave en soms vind je ze ook wel eens in de aanbiedingenbak. Op jouw setje ga je het verschil niet echt merken me dunkt.

13. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor... en dit is vast het goedkoopste onderdeel van Beuk z'n setje ;)

14. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    had al zown voorgevoel dat het nix uit zou maken met mijn setje:{

15. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    zou heel goewd kunnen :p

16. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

haha avatar...aan je ogen mankeert niks(twijfel er soms wel aan met ghost recon;) )
    ja kost weer een paar centjes maar het resultaat is zelfs beter dan ik verwacht had.
    kristalhelder ruimtelijk geluid,veel meer detail(ik hoor nu dingen die er voorheen niet waren) en de brom uit de sub is helemaal verdwenen.

probeer dit met een cd die je wel kan dromen,waarvan je elke toonhoogte kan,alle solo's van welk instrument dan ook....sluit het filter erop aan en leer opnieuw luisteren naar die cd waarvan je altijd al dacht dat hij zo goed klonk..........hij klinkt 3 keer beter nu.
    540 euro voor zon verschil.....tis het zeker waard.

17. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog wel een serie lijnfilters liggen, toch maar een keer kijken/luisteren.
    waar moet een filter op, op de versterker, dvd speler, cd speler, of op alle apparaten?

hmmm over ghost recon gesproken, binnenkort ben je aan de beurt :)

18. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Quackie heeft eindelijk een scart switchje gevonden. Gewoon in zo'n rommelzaakje, waar ze allerhande stofzuigerslangen en electronica rommel hebben. 8)

19. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    kewl:), ziet dr echt grappig uit, zown stel scarts naast elkaar in zown klein kassie8)

20. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Had deze topic over het hoofd gezien, dus sorry voor mijn eigen topic..

Maar is dat Surround 3.1 setje wat ?

€lp

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina