Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeromevet

jeromevet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet waar . als je een beetje receiver hebt kun je de vertraging in stellen , heb ik ook gedaan ! mijn kamer is ook maar 3,5m x 6m en klinkt echt als of ik in de bios zit :D

2. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    emzz waar ging dit over, ik kan et nie vinden met de zoekfunctie, volges mij is die post van mij al beswel oud.. kun je maybe vertellen op welke pagina die staat(heb nu visite, dus ik heb ff geen tijd om zelf de boel door te spitten)
    bvd

iversonfan88

3. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    boxen op hangin kleine kamer

hey beukie en de rest,

ik heb een kleine kamer, 4 bij 3 bij 2,40 ofzo, en ik ben van plan om de boxen die ik heb (jbl scs-178, 100 watt rms per box) aan de muur te hangen in de hoek. hoe hoog kan ik dit het beste doen? ik heb mn tv tegen een 4 meter muur staan en links daarvan is de deur, daarboven is ruimte. aan de achterwand heb ik alle ruimte.

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    @ iversonfan: Nog op die vraag van dat brakke muziek geluid, je kan je sub/sat/center ook nog appart van sterkte veranderen, als je hem op stereo zet, en dan de sub op het hoogste draait komt er écht wel wat geluid uit hoor...althans, bij mij wel!

5. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

van medevoort geeft je met hun filters de keuze uit digitale en analoge geluids bronnen.
    je dvd speler,cd speler en processor sluit je natuurlijk op de digitale uitgang aan.
    een losse eindversterker gaat analoog.
    heb je een receiver of av amp zou ik hem op de digitale aanluiting hangen omdat processor en versterking aan elkaar gekoppeld zijn.
    ik heb zelfs me tv er aan gehangen vanwege het feit dat deze ook digitaal is....maar of ik nu beter beeld heb lol:confused: ..ik zie het niet.
    het verschil in geluid was overigens meteen merkbaar.
    proberen kan nooit kwaad avatar...zou het zeker eens doen.

6. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: boxen op hangin kleine kamer

je deur staat in de weg lol...dichtimmeren en door het raam naar buiten:+ .
    kan je de boel eventueel niet omdraaien.
    de achterwand gebruiken voor je tv,fronts en center en de ruimte waar de deur zit(er zat toch ruimte boven de deur???)voor de surrounds.
    ik ken de simply cinema set van jbl trouwens prima...leuke speakers voor een leuke prijs die er in verschillende groote en samenstelling wordt verkocht.
    er is ook zon pakketje met van die kleine sattalietjes zag ik laatst maar wel met dezelfde sub erbij.
    kijk je sub goed na by the way....een vriend van mij had toen hij zijn simply cinema set kocht meteen iets geks ermee.
    onder in de subwoofer lag iets los....en dat ging tekeer zeg|:-
    het leek wel een boutje of iets dergelijks wat onder in de kast was gevallen,maar tussen de woofer was gekomen en dus met geen mogenlijkheid meer uit de bassreflexpoort te schudden was.
    we hebben hem meteen omgeruild en er werd gelukkig niet moeilijk over gedaan.

maar nogmaals-----kijk eens of je mischien de boel kan omdraaien zodat je beter met je ruimte uitkomt.....succes ermee.

7. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    kzal et ff proberen...

8. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel vaker gevraagd zijn maar jah. Is het nou echt wel waard om voor €400 aan boxen uit te geven voor alleen maar dd 5.1? Ik bedoel ik ben niet zo heel rijk en ik wil ook wat geld over houden voor al die top games die gaan komen van december t/m maart. Ik heb een normale aristona tv en daar ben ik blij mee. Want een normale tv is veel duidelijk dan een breedbeeld tv. Alleen het geluid is wat minder. Als ik hem echt hard zet dan begint hij te ruizen. Raden jullie mij aan om zon speaker set te kopen? Is echt zon groot verschil dan? Ojah mn kamer is best klein, 5 bij 6 bij 2,5 ongeveer.

9. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    emzz, voordat ik dit zeg kan ik denk ik beter een paar poppetjes neerzetten:

|:-

wat blok zij was niet het probleem

maar toen ik de draadjes na liep die de sub ingingen zag ik dat ik iets fout had gedaan...

!hierbij verklaar ik alle minpunten van de creative 5500D door mij aangegeven NIETIG!

ik voel mij hier echt heel dom over, want dat is het gewoon, het was dan wel mijn eerste 5.1 setje, maar verbind de kleurtjes kan elke driepotigeaarskleuter uit schubbetkutveen(®Beuk industries).ik hoop dat het jury van DD/DTS mij deze grove fout kan vergeven en mij niet te laten bannen...
    met nederige groeten

Iversonfan88

10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    whahaha, koe!

Is ook niet 1 van de 1e dingen waar je naar kijkt hé...:confused:

Veel plezier er nog van..:+

11. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    nee idd, echt heel dom, maarjah, kmoet nu wel zeggen, die megamix van sensation black 2003 klinkt wel extreem geil hoor:D:D, vooral de laatste 30 sec 8) :+ _O_

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    whaha, zet het nummer

Dj pavo en Zany-p0rn ff op een cd'tje of luister op je pc, vanaf 1.50 minuut...:cool:

13. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    kzal ff downen.., alleen nu doet me kazaa ff vaag, dus ik kijik wel ff wanneer ik em kan downen.. soms zittie opeens vast.

14. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    IN HET MEER! IN HET MEER! MET LOOD AAN ZIJN VOETEN!

15. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

whahaha8) .....wel in het midden he...waar alle haaien zwemmen,het 143 meter diep is en zelfs het monster van loch ijselmeer onlangs nog werd gespot.

16. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    haha, ja echt stomme fout, maaruh, quackie , beukie, we blijven wel vriendjes he:eek: :'-(

17. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Trakteer ons op een glaasje grenadine, en we hebben het nergens meer over. 8)

18. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

* schenkt in

VOOR IK HET VERGEET, het is grenadine en vet wat we nodig hebben, duszzzzz

Bon appetit messieurs...[​IMG] [​IMG]

sorry dat ze zo groot zijn...

Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  19. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    BURP!

Oh... sorry.. 8)

20. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom denk jij dat een "normale" tv scherper is? normaal is 4:3 neem ik aan?
    een breedbeeld tv heeft meer beeldlijnen dan een 4:3 tv, dus de breedbeeld tv kan een scherper en mooier beeld opleveren.
    als je echt een scherp beeld wil moet je een 37cm tv nemen. een scherper beeld krijg je niet. :)

@beuker: zal wel even duren voor ik de lijnfilters test, aangezien ik losse lijnfilters heb en dus aan elk apparaat een filter moet hangen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina