1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    hoe duur is ie eigenlijk, op inet staat ie voor 200 maar zal in de winkel denk wel wat goedkoper zijn
     
  2. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    emzz, goedkoopste die ik in een betrouwbare winkel heb gezien was 175, er isser er ook eentje voor 165 ofzow maar das 2mcomputers en daar heb ik veeeeeeeeeel negatieve dingen over gehoord.
     
  3. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op mijn surround set maar 1 optische ingang. Nu heb ik naast mijn xbox ook een satelliet-receiver die ik wil aansluiten met een optische kabel.
    Weet iemand waar ik een optische switch kan kopen en wat die kost?
     
  4. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
  5. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hoppa....opa beuk is er weer en is inmiddels verhuisd.
    internet is zojuist aangesloten en zoals jullie zien......het werkt ook nog :)

    nu nog even de xobx aansluiten en alles is weer klaar.....en de audio klinkt me toch geweldig hier in het nieuwe kasteel.
    de ruimte hier is een stuk ruimer als de oude woning zodat nu eindelijk de speakers geplaatst kunnen worden zoals het hoort.
    wist niet dat dit zon een verschil kon betekenen want zelfs een linksachteruitparkerendezwangeremandrilbaviaan moet dit kunnen horen.

    gisteren even de boel afgeregeld met natuurlijk u 571,blade 2(vanwege de 6,1 track) en black hawk down...super film trouwens,en alles draait als een tierelier.
    in de woonkamer ligt nu een meter of 90 aan speaker kabel dat allemaal nog weg gewerkt moet worden.....dus je kan je mischien voorstellen dat je vrij makkelijk op je platte bek kan vallen hier nu.

    zodra alles een beetje op orde is worden er wel wat foto's gemaakt..........greetzzzz beukie.
     
  7. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA go beuk!!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  8. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Yes, Hij isser weer, de alm8ige O-) :cool: _O_ *) ..
    Dat plaatje is echt stoerrr sander! Well donep:cool: _O_
    Heerlijk!:9

    Anyway, glad you're back Beuk.:cool:

    P.S. Kheb laatst black hawk down gekeken in.... niet schrikken mensen







    MONO geluid! 8) |:- :mad: :'-( echt zwaar bagger, totaal geen bass :'-(
    Ist goed als ik em een keertje bij jou kom kijken Beuk?;) :p
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    prima hoor:+
     
  10. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    lol, welke provincie woon je:p:+ }:]
     
  11. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey beuk ik had effe een snelle(hoop ik) vraag aan je.

    Mijn pa en ik zitten in discussie over de kwaliteit van dvd en cd.

    Hijs van de oude stempel:) en heeft veel jaartjes versleten bij teac tascam, senheisser, shure, enz nu zegt hij dat cd kwaliteit in het concert van peter gabriel beter is dan de dvd, de reden omdat het geen 5.1 opname is in die tijd?

    kan ik mijn gelijk halen of heb ik het gewoon fout, ik hoor namelijk zelf ERG veel verschil tussen de cdin stereo, en de dvd in DTS:)

    HELLLLLLLLLLLLLLP
     
  12. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er maar net aan waar je belang aan hecht. De orginele opname was waarschijnlijk analoog stereo. Als je dat overzet naar DVD of CD, dan zal de DVD beter klinken omdat een DVD immers een hogere bandbreedte heeft. So far, so good...

    Nu hebben ze echter het geluid naar 5.1 omgetoverd. Dus heeft er weer een technicus aan zitten sleutelen en is het niet meer de getrouwe representatie de orginele opname.

    Dus het is maar net wat je wilt horen. Als purist zou ik ook liever de stereo opname horen (als ik al van Peter Gabriel zou houden ;))
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  13. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee oke dat terzijde het is ook niet echt mijn favo muziek, alleen ging het meer om de discussie.

    Ik dacht echt door die bandbreedte dat het beter zou klinken, je hebt toch ok sacd ? is dat dan het zelfde verhaal?

    i dont get it |:mad::mad:
     
  14. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er om dat er iemand met zijn gore poten aan heeft gezeten om het 'beter' te maken.

    Maar ik ben dan ook zo'n purist die zich druk maakt om engelse vertalingen van amerikaanse boeken en andersom. 8)
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ok, nog ff mijn vraag over de creative, ik hoor er goede verhalen over dat het toch wel een goed vermogen levert. De subwoofer is wat beter dan de satelietboxjes (zoals standaard volgens mij). Ik heb altijd het idee dat ik de sub lekker hard wil om de lage tonen goed te horen en dat je het lekker voelt trillen enzo (bij films bijv.) hoe zit dit bij games en bij deze subwoofer in de creative.

    en de kabels van rearspeakers zijn 5 meter, ik weet nog niet hoe ik het ga inrichten maar het kan zijn dat ze toch te kort zijn en dan moet ik ze verlengen, je hebt verlengsnoeren ervoor (is tulp) maar krijg je dan geen vertraging erdoor, of is dat bij 10 meter verlenging, dus 2 tegen 15 meter nog zo minimaal dat je dat niet merkt of hoeft in te stellen (als dat kan)
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    ik sluit me volledig bij quacky aan.......alle bewerkingen van oude muziek,bijna altijd analoog opgenomen worden bij het overzetten naar een digitale bron min of meer bewerkt door een geluidstechnicus in de studio.
    wel wordt geprobeerd zoveel mogenlijk van het orgineel te behouden,maar dikwijls wordt er zoveel versleuteld dat er van ORGINEEL geen sprake meer van is.

    ikzelf ben zeker geen purist op muziek gebied,maar ik hou wel van een lekker stukkie muziek uiteraard...........en ik heb niks van peter gabriel:{
    zelf heb ik een aantal keer de sacd in luisterruimtes mogen bewonderen,en ik moet zeggen dat ik dit wel erg lekker vind klinken......zeker beter dan de dvd audio(dvd muziek)dvd'tjes.

    anyway...muziek blijft een kwestie van smaak.....persoonlijke smaak welteverstaan.
    bekijk het zo..........de een is gek op sex met dikke negerinnen van minstens 200 kilo8) ..........en de ander weer niet.




    laat ik nou net bij die ander horen:+
     
  17. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik snap het
     
  18. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    beuk has done it again

    go beuk [​IMG]
     
  19. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga toch voor optie 1 beuk :cool: ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    lol....star member haha:+ ,hoe kom ik daar nu aan.....beuk voelt zich vereerd en bedankt iedereen_O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina