1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja, maar dat staat nergens op die site ofzo, jammer want die van phillips vond ik er wel mooi uitzien. Als iemand weet of die dat heeft wil hij zei dat dan zeggen
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2003
  2. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste moeten wij hier NIKS

    Ten tweede heeft die philips van pagina hiervoor geen decoder en heb je er dus geen bal aan
     
  3. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, nou dan word het toch die inspire 5500 (niet dat ik die niet mooi vind)
     
  4. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Excellent choice sir..


    en zorg wel dat je al je kabeltjes correct inplugt.. sommige idioten verneuken dat en denken dat het setje bagger isO-)
     
  5. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan heus wel een kabeltje derin doen hoor, zo dom ben ik nou ook weer niet.
     
  6. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    @xbox rocksss: Die 5500D is 180euro en volgens vele verhalen in dit forum ruist ie als de #@!$ bij stille momenten in spellen.
    Ik twijfel ook om die aan schaffen, maar ik heb gewoon het idee dat het veel beter is om voor 199euro de samsung ht-dm 150 aan te schaffen bij radio modern. Die ruist niet en heb je een dvd speler en dts als extra erbij, naast alles wat de 5500D heeft.
    Wie weet meer hierover...wat is beter? Ik MOET gewoon vrijdag KOTOR met mooi dolbi digital 5.1 geluid spelen!
     
  7. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1

    was niet persoonlijk bedoelt.. maar als je em niet vat, dan ga ik em niet uitleggen, de mensen die al wat langer in dit thread posten snappen em hoogstwwaarschijnlijk wel.
     
  8. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1

    ik weet niet wie dit heeft gezegt.. maar dan woont diegene in een onbewoond oerwoud ofsow:p, ik hoor em wel 's wat ruisen, maar dat is eg niet een dikke ruis ofsow hoor, maybe wel vergelekn met al die high end stuff.. maar ik heb het maar 1 keer gehoord, dat was toen ik een keer voor de lol het volume helemaal open draaide(zonder muziek o.i.d. aan) dan hoor je wel ruis ja, ik heb geen ervaring met dat samsung setje.. maar ik vind de creative een hartstikke fijn setje, en als je geen zin hebt(of het je niet kan veroorloven) om 40 € meer te dokken, zou ik lkkr op veilig spelen en creative nemen:) als je voor 40 € een spelert en dts decoding heb, dan ga ik al snel twijfelen aan de kwali van de apparatuur. ik gebruik ook mn xbox als speler.. maar tog... ik zou gewoon creative kopen:)
     
  9. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    @iversonfan88: Ik heb net wat negatieve persoonlijke reviews gelezen over die samsung...daar begeeft dat ding bij een paar van die mensen het gewoon na een paar maanden en als dat apparaat voor augustus 2002 was gemaakt was de fan klote...and we all know what that means (kaboem ja). Maar een vriend van me heeft daar helemaal nog geen last van gehad. Nou ik denk dat ik gewoon maar voor die 5500D ga dan, als jullie allemaal er toch zo tevreden over zijn...IT BETTER BE GOOD!!! :)

    ps:...en Iverson is idd de man, persoonlijk vind ik Ray Allen het aller vetst...
     
  10. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    goed overwogen (Y)

    p.s. en (in)vince(able) Carter dan :p?;)
     
  11. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou...ik zie toch een thrustmaster 5.1 set voor 179euro bij Bart Smit. Is ongeveer hetzelfde als de 5500D maar met pro logic II. De 5500D heeft alleen pro logic I en beide hebben natuurlijk dolby digital.

    Mijn vraag is dan ook: Is de thrusmaster 5.1 niet gewoon beter? En hebben deze 2 verschillende systemen ook meerdere optische ingangen zodat ik mijn Xbox EN PS2 van digitaal geluid kan voorzien (vind ik belangrijk) ? (Ik ben er bijna uit...het wordt een van deze twee).
     
  12. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de 5500 en ik ben er erg tevreden over maar hij heeft 1 optische ingang dus moet je hem wel steeds wisselen met je PS2 [doe ik trouwens ook],ik zou niet voor die Trustmaster gaan want ik heb in een engels blad gelezen dat het instellen van het volume van de verschillende speakers klote is omdat die leds nogal onduidelijk zijn,dus aan jou de keuze.:D
     
  13. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    maar is er bij die 5500D ook in DVD films DTS ofzo...
    dus dat je als je een film zit te kijken op de xbox dat je dan ook DTS hebt
     
  14. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, want de xbox ondersteund GEEN DTS, dat heeft niks met de 5500 te maken (ja eigenlijk wel maar nu niet). Dus in combinatie met de xbox kan het NIET :+
     
  15. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als je DVD's zit te kijken heb je gewoon stereo geluid ofnie
     
  16. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja?? En dit dan?

    [​IMG]
     
  17. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    dus het kan wel....

    ik word gek:confused: 8) :confused: 8) :confused: 8)

    de ene zegt dat het wel kan en de andere niet

    wie heeft nou gelijk:confused: :confused: :confused: :confused:
     
  18. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja... een plaatje zegt meer dan 1000 woorden. ;)

    Maar afaik wordt het alleen ondersteund bij DVD's. Er zijn (nog) geen games die het ondersteunen.
     
  19. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6

    |:- whaha, slim van me...:+
     
  20. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat er alleen:
    mono
    stereo
    en dolby surround
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina