1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    yup heeft allemaal met elkaar te maken, audio video, antwoorden op audio video vragen!
     
  2. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    deze thread heeft zelfs een heel ruim onderwerp. varierend van dolby digital/dts tot afstandsbedieningen.
     
  3. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik m`n remote, tering best ingewikkeld 56 knoppen per remote, en programeerbaar voor 16 afstandsbedieningen.

    Ik ben net klaar met programmeren, en het werkt ook nog :)
     
  4. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    ok laat ik het anders formuleren. Verwachten jullie dat de Z680 nog in prijs zal dalen of zal hij niet verder zakken dan 300 euro minimmaal.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2003
  5. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    [zinlozevragen_vragenomeenzinloosantwoordmode]
    Ja bij twee wikkels Blue Band krijg je een korting van maar liefst 23,97309875% op de aankoop van een Z680!!
    [/zinlozevragen_vragenomeenzinloosantwoordmode]
     
  6. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    De Z680 is al uiterst scherp geprijsd. Dus ik zou er niet van uit gaan dat die binnenkort nog goedkoper wordt. Check anders effe het setje van Creative. Die is een stuk goedkoper.
     
  7. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    JAAAJAAJAJJAJAJAAAA!!!! 8)

    Ik heb 'm eindelijk!! De REL Q150E... net effe bij Hobo gehaald!

    [​IMG]

    Nu nog effe lekker aan het inregelen... zo maar effe een stukje U571 gaan kijken... whoohaa!! :D
     
  8. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey mensen ik had een vraagje: Ik weet dat als je een dolby surround set op je xbox wil aansluiten je een optische ingang nodig hebt,(Op je surround set) maar als je deze kabel van big ben gebruikt lijkt mij dat je ook met 3 tulip stekkertjes kan werken zodat je ook goedkope sets erop kan aansluiten. ik weet niet of dit kan maar ik zou anders niet weten waarom die ingangen erop zitten, kan iemand mij helpen??
    alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2003
  9. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    je linkt naar island thunder :p.. bedoel je denk ik niej:+
     
  10. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    nee
    www.dimensionplus.nl en dan naar xbox en dan naar accessoires en dan naar rgb scart sun! kan iemand mij helpen
     
  11. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de Sun RGB Cable Pro geniet u van het beste beeld die de Xbox te bieden heeft en door de aparte a/v bussen kunt u uw Xbox aansluiten aan u Stereo installatie middels een stereokabel (tulp).

    I rest my case...
     
  12. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, ik heb nu een denon pma 735 versterker met uitgangen voor A en B speakers (4 speakers in totaal lijkt mij). Het is dus gewoon een stereo versterker en 2*80w. Is het mogelijk om op deze versterker de bose acoustimas boxen aan te sluiten met die sub? (weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat)
     
  13. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Nee, als je geen surround versterker hebt is een acoustimass systeem niet een optie. Acoustimass heeft een subwoofer uitgang nodig omdat de acoustimass boxjes zelf geen laag weergeven. Je hebt dus zowel een surround versterker als een subwoofer uitgang nodig.

    Ik zou overigens geen acoustimass boxen kopen, ze zijn heel mooi, maar geven, kijkend naar de prijs, helemaal niet zulk mooi geluid. Je zou de grotere variant van acoustimass (met twee boxjes boven elkaar) moeten kopen om gewone beoekenplank speakers te evenaren. Dan heb je meer aan boekenplank speakers, die klinken beter en zijn soms veel beter voor een veel lagere prijs.
     
  14. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe paar daagjes bezig geweest met het finetunen van mijn REL.. hij klinkt nu al heel erg lekker. Net een stukje Band of Brothers zitten kijken.. Heel erg vet! Denk dat ik morgen effe een dB metertje ga halen, om het helemaal goed afgesteld te krijgen :D

    Ben toch wel erg blij met mijn RELletje... het is effe een smak euri.. maar dan heb je ook wat 8)
     
  16. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje:
    Ik heb een Creative Inspire 5500D 5.1 surround setje (erg tevreden!) en ik wil graag een verlengsnoertje kopen voor een van mijn achterspeakers. Nu weet ik niet zeker welk snoertje ik moet hebben. Ik heb deze gezien:

    [​IMG]

    Zou het hiermee moeten werken? Alvast bedankt!
     
  17. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou een kabel met monoplugjes zoeken, die ziet er ongeveer hetzelfde uit als deze, alleen heeft die maar 1 zo'n zwart ringetje op de plug.
     
  18. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Okee, thanx :)
     
  19. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey een vraagje ik heb nu dus een denon 2*80w versterker met 2*2 speaker uitgangen (A en B) Nu heb ik mijn tannoy boxen geruild voor van die mini design pioneer boxjes, maar zoals verwacht is de bass niet boem boem boem, maar meer pok pok pok. Dus vroeg ik mij af of ik een subwoofer op deze set aan kan sluiten en als het kan een beetje een goedkope ;)
     
  20. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een Yamaha Subje niet al te groot dus ideale voor vrouwen die niet van boxen houden(de mannen die een vrouw/vriendin hebben weten wel wat ik bedoel:) )
    ze zijn niet zo duur en zijn erg goed getest!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina