1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe sluit je dat geluid aan de Xbox aan?
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Wat is het beste ? Dat is nu moeilijk te zeggen. ik zou zeggen, wat is jouw budget ? Wat ben je van plan met jouw set ? Wat verwacht je van jouw set ? En hoe lang moet hij mee kunnen gaan ?
     
  3. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    de creative is toch wel een aanradertje als je niet een te grote kamer hebt anders moet je voor de logitec gaan (als je 5.1 wilt).
    Je sluit je aan via ene optische kabel (bij set). En je moet een advance scart cable kopen voor je xbox. Daar plug je hem dan in en klaar is kees. (wel ff de geluidsinstellingen veranderen bij je xbox)

    groeten
     
  4. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Tv>--(Xbox Advanced ScartCable)--|kastje|---(optisch kabeltje naar versterker)----|VERSTERKER|

    Uit het "kastje" komt natuurlijk ook gewoon de aansluiting die je in je xbox moet doen maar als ik dat eronder afbeeldt komt het niet goed over.
     
  5. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
  6. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
  7. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    gehehge, okeej dankuwel meneer :$:'-( .. tis dus een sub.. maarjah, danku :p
     
  8. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me inderdaad een sub.. maar aangezien backfiring is (pijpjes blazen naar achter) lijkt dit mij een totaal ongeschikte plek om 'm neer te zetten.
     
  9. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    hmzz ik zal et doorgeven, de volgende keer dat ik die vent spreek, is waarschijnlijk over een jaartje of 4/5 :p..
     
  10. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja, als hij het niet erg vind dat zijn hele tv meubel lekker aan het meetrillen is en het geluid van de sub flink gedempt wordt, dan moet hij het vooral zo laten.. :D
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Jullie begrijpen er ook helemaal niks van, he ?

    Dat kastje is helemaal geen Tv Meubel.Het is een klankkast :)
     
  12. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    haha, tog wel een slimme vent dan;);)

    p.s. KBEN JARIG :D(racet naar heb je wat te vieren topic..)
     
  13. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé gefeliciteerd man! (ja, ik weet dat dit off-topic is, maar boeiend :+)

    Tis een mooie tijd om jarig te zijn met al die geweldige games die er aan zitten te komen. Denk dat de speakers binnenkort weer eens flink kunnen gaan stuiteren met al dat moois wat komt 8)
     
  14. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Over stuiterende speakers gesproken... gisteren effe potje Ghost Recon gespeeld.. (had 'm nog niet geprobeerd met mijn REL...) Tering zeg.. wat zit daar een fijn geluid bij!! Mijn huisgenoten waren er ook erg over te spreken.. 8)
     
  15. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Lijkt me ook wel leuk met UC

    *ziet voor zich

    *HEADSHOT*

    Hele huis trilt, mensen komen het huis uit rennen.

    iets later

    *MMMMMMMMOOOOONNNSTEEERRR KILLL!!*

    Lijkt me echt vet om mee te maken :cool:
     
  16. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... zul je altijd zien... heb je iets gekocht en vind je 'm daarna weer ergens goedkoper..

    Hier hebben ze de REL Q150E voor slechts 619,00 euri.. Ik heb er 700 voor betaald.. :'-(



    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  17. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat je de jouwe bij Hobo hebt gekocht Quack? Ik zag op hun website dat ze er iig wel een mooi kabeltje bij doen, maarjah voor een verschil van 80 euri mag er natuurlijk ook wel een stukje snoer bij 8)

    Zou zelf ook graag een Rel aan m'n setup toevoegen, maarjah ben momenteel al m'n geld opzij aan het zetten voor een reis van een half jaar naar Down Under *) Kortom geen geld meer over :'-(

    Heb gisteren trouwens Baldurs Gate Dark Alliance gespeeld en daar zit bij vlagen ook heel mooi geluid bij. Vooral de muziek bij sommige stukken klinkt uitermate prettig.

    [offtopic]
    Trouwens Quack, enig idee of ze bij Hobo nog Yamaha in het assortiment hebben? Kan op hun site er iig niets meer van vinden en ben ook al een tijdje niet meer langs geweest.
    [offtopic]
     
  18. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard bij Hobo. Da's nog geen 5 minuutjes lopen van mijn huis.. :)

    Ben ook erg blij met die REL. Hij is ook erg goed met muziek, wat ik eigenlijk niet verwacht had. Integreert prima met de rest van de speakers. Je hoort niet of het geluid nu van de REL komt of de speakers. Ik ontdek nu ook weer nieuwe dingen in sommige CD's. Leuke bas loopjes enzo. 8)

    Wat en op de site van Hobo staat klopt trouwens wel redelijk met wat ze in de winkel hebben. Dus het zou goed kunnen kloppen dat ze geen Yamaha meer hebben.
     
  19. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij hebben jullie genoeg eurocentjes over :+
     
  20. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee... dat is nu op :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina