1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg de volgende informatiebrief van Hobo in m'n mailbox. Misschien interessant voor de mensen die er aan zitten te denken (binnenkort) een mooie 5.1 set aan te schaffen.

     
  2. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    @ Da Maki

    Ze hebben dus (blijkbaar) nog wel Yamaha, of alleen in de filialen Arnhem en Den Bosch
     
  3. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup zag 't ook staan. Misschien dat ze Yamaha niet meer exclusief genoeg vinden om op hun site te vermelden ofzo. Achjah, blijft iig mooi spul al zeg ik 't zelf :)
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lool

    QUESS WHO IS BACK?



    Na een enorme tijd van afwezigheid....is opa beuk weer terug op het ouwe nest.
    ik ga de komende dagen eff alle post lekker doorlezen want ik ben verdomme meer dan 2 maanden pleite geweest.........lang leve de kpn:'-( .


    mensen...................de neuk van beuk:+
     
  5. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lool

    Begon me al serieus zorgen te maken!! Nooit meer doen hè Beuk :+

    Ennuh, ik neem aan dat je hotmail nu ook weer open staat voor dagelijkse ranzigheid? ;)
     
  6. Asteroid

    Asteroid Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey boy's,
    ik weet dat jullie gek worden van die vragen over die goedkope surround setjes, maar ik heb dus ook die Logitech Z-640 gekocht (voordat ik alle topics gelezen had :confused: ). Tis niet een duur setje, maar ik ga 'm toch echt niet weg gooien. Zo'n decodertje kopen is dan dus een oplossing.

    Misschien beter (vast al ergens behandeld):
    Kan ik deze LOGITECH Z-640 wel samen met mijn Xbox (optisch) op een 5.1 geluidskaart voor mijn PC aansluiten? Wat is daarvoor een goeie geluidskaart? Kan mijn PC het dan zo Decoden dat die geluidskaart het gewoon surround aanstuurt naar mijn Z-640 ???
     
  7. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lool

    WHAAAA!!! It's alive!! :)
     
  8. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    WELCOME BACK GRANDPA!:D
     
  9. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    howdy oldtimer :)
     
  10. Asteroid

    Asteroid Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Logitecht Z-640

    Okey okey,
    Beuker (ik heb veel van je gelezen) is terug, dat moet inderdaad gevierd worden. Maar kan iemand me tussendoor toch ff helpen met mijn probleempje dat een paar Posts hoger staat? Als dit niet lukt moet ik m namelijk binnen een paar dagen ruilen. Reageer ff of verwijs naar een Topic waarin ik t kan vinden.
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    als je hem nog kan ruilen zou ik er gebruik van maken.
    de 640 aansluiten via een geluidskaart vanuit je pc die weer gekoppeld staat aan je xbox lijkt mij nu niet echt de beste oplossing.....en wat een kabelzooi heb je dan lol8).

    spaar dan lekker door voor iets wat wel een decoder onboard heeft.
    het via via via aansluiten lijkt mij de slechtste oplossing.
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    mijn goeie god.....whahaha,wat waren er weer een hoop vragen over de 640 van logitech whoehahaa.
    heb zojuist ff de pagina's doorgeraced...........en ik las zelfs dat iemand vroeg hoe je je stereo op je xbox aan moest sluiten.



    met een banaan natuurlijk,eerst even pellen en dan met liefde achterin je versterker prakken.
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    en weer zijn we bezig met iets grappigs voor op de slaapkamer.
    deze zal binnen korte termijn ook tot mini bios worden omgetoverd...en wel met dit fruitige machientje.
    http://www.jvc.nl/product.php?id=TH-A75R&catid=14

    de eerste en eigenlijk enige 6,1 home cinema set,kant en klaar orgel,surround uit een schoenendoos toestel.
    leuk detail zijn de volledig alluminium speakertjes die totaal niet resoneren(trillen) en zo vermogenverlies tot stand brengen.
    vermogenverlies klinkt heel stoer.......maar dit uit pisbakkenblik opgetrokken thuisbioscoopspeeltje levert maar 30 watt per kanaal bij 4 ohm......................en das niks.

    de passiefe sub..........gemaakt van hoogwaardig plastic,omgesmolten van oude kunstgebitten,trabanten en nog meer meer ongein moet een hoop goed maken.
    140 watt geeft jvc op........bij 10%vervorming....................vervorming:confused: gaat de vlammenwerper er dan op:confused: .

    met dit soort cijfers hoeft een gerenomeerd audiomerk in de hogere klasse echt niet aan te komen,maar voor een slaapkamer voldoet dit ding prima.
    heb hem tig keer horen spelen bij verschillende elektroboeren,en steeds kreeg ik een grijns:+ op me muil.
    leuk setje voor leuk geld en toch 6,1......dus futureproof.
     
  14. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Aardig setje Beuk... wat kost die pret?
     
  15. Asteroid

    Asteroid Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnx Beuk,
    misschien toch beetje onhandig via mijn PC. Mocht ik t nou wel doen, wat is een goeie 5.1 geluidskaart met optische ingang ?

    Als ik nou wel aan het ruilen ga....is de Creative® Inspire™ 5.1 Console 5500D wat ? Op de topic zie ik namelijk allerlei verschillende meningen.
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    bij de raf in amsterdam zag ik hem voor de knapste prijs staan.
    599 euries........is helemaal niet gek,de oude prijs was eerst zo'n 900 euro:{ .
     
  17. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehe... daar heb je bijna een RELetje voor :D
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    van geluidskaarten voor in de pc kan ik je weinig vertellen.
    heb er nooit mee gewerkt en dus totaal geen ervaring mee.

    dan de creative set......er zijn hier wel degelijk mensen die dit setje thuis hebben staan en er zeer tevreden over zijn.
    deze is vaker hier naar voren gekomen en is altijd positief omschreven door gebruikers ervan.
    stel je niet meteen een enorme geluids sensatie voor van dit soort multi media sets.
    ze werken uitstekend........maar wel binnen hun beperkingen uiteraard.
    de enige pc speakerset waarmee je echt leuk kunt knallen is nog steeds de 680 van logitech......maar die kost dan ook aanzienlijk duurder.
     
  19. Asteroid

    Asteroid Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer bedankt,
    ik moest er nog maar ff goed over nadenken. Denk toch dat ik in ieder geval mijn Z-640 ga ruilen.
     
  20. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie van dit setje?

    Pioneer multi-channel receiver VSX-409RDS Digital Signal Processor" met Dolby Surround Pro Logic Deze 5.1 versterker met groot vermogen (5x 80W)
    Pioneer Dolby Surround Pro-Logic

    1x Multi Channel Receiver
    VSX-409RDS (5x 80 Watt)

    2x Front Speakers; voor
    S-CR 39 (80 Watt)

    1x Center Speaker; midden
    S-CR 39 (80 Watt)

    2x Rear Speakers; achter
    S-F 39 (80 Watt)

    1x Sub-woofer
    S-W 39 (80 Watt)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina