1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee... wat vind jij er van?
     
  2. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is een "Dolby Surround Pro Logic" versterker, klinkt allemaal heel duur, maar stelt in weze niks voor. Je moet op zoek gaan naar een Dolby Digital versterker MET optische ingang :)

    Dolby Surround Pro Logic = Alles niet wat Dolby Digital wel is, het klinkt wel, maar het geluid word niet goed verdeeld over de boxen zodat je het échte Dolby geluid krijgt (die overvlieg effecten enzo)

    Veel Succes met verder zoeken :)

    Fock van Blok :cool:
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    volgens mij is ie 80 watt8)






    hier kunnen we toch niks mee joh.....heeft hij wel een optische ingang?
    wat is het nou.........5,1 of dolby pro logic:confused:
    heb je hem zelf al eens bekeken of beluisterd?
    http://www.techtronics.com/uk/shop/612-pioneer-vsx-409rds-receiver.html
    dit is hem dus.........oud ding en pioneer zelf levert hem niet eens meer.
    kom je deze dus tegen dan is het een overjarig model......let dus wel op de prijs :eek: !!!
    ik denk wel dat hij een optische ingang zal hebben maar zeker weten doe ik het niet.
    kijk nog effe verder rond zou ik zeggen.
     
  4. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het al wat doorgelezen.

    Ik wil ook 5.1 geluid gaan hebben op mijn Xbox met gamen.
    Ik wil er max. 500 - 600 euro aan uitgeven.

    Wat is een aanrader? Welke kabels heb ik dan extra nog nodig?
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Pro Logic is leuk, Pro Logic 2 klinkt geweldig. maar Dolby Digital is toch wel het mooiste. Alles sets van de laatste drie jaar hebben volgens mij Dolby Digital. De consument wordt verneukt doordat ze telkens de nadruk leggen op termen als 5.1

    Voor eenieder die een nieuwe set wil kopen. kijk eerst naar je budget. Bedenbk wat je precies nodig hebt en wat je belangrijk vind. Denk daarbij ook aan de ruimte die je hebt.Ga dan naar allerlei winkels om informatie binnen te halen. En, het belangrijkste, ga luisteren.

    Laat je vooral niet vangen door loze opties, als je bijvoorbeeld setjes hebt van 100 euro die iets claimen over THX dan weet je dat het onzin is.
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    fabrikanten van geluidssets die zich eigenlijk bezig moeten houden met het maken van fietsventieldoppies,vingerhoedjes,anuspiepers en navelschepjes,kijken wel uit met het zomaar posten van het THX logo op hun ludieke audio.

    lucasfilms sewt hun kont eraf als zoiets boven water komt.


    enne...effe snel tussendoor....vandaag bij media markt xmen2.....voor 10 euro8)
     
  7. gerjan

    gerjan Guest


    Kan je ook normaal doen?:+

    Ik heb mijn xbox ook op mijn stereo aangesloten...Klinkt prima, er horen 5 boxen bij (center, 2 front, 2 rear), helaas nog geen subwoover. Wat is daar zo vreemd aan?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2003
  8. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Beuker (sr) is je misschien niet bekend, maar hij is op dit forum gewoon Dé man (samen met Quack) op het gebied van elektronica dus even respect voor dit gerenommeerde, audiofiele, raarbrabbelende, uit Schubkutteveen afkomstige fenomeen.
    Het is een rare vraag omdat alleen een kleurenblinde zwakbegaafde niet weet hoe je dat voor elkaar krijgt.
     
  9. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: lol

    Tis wel een beetje zonde als je zo een gaat kopen he, er kan dan wel een optic IN op zitten maar als je daar nog steeds geen DD en of DTS mee bereikt wtf ben je dan mee bezig. Dan kan je beter voor €300 een digitale versterker kopen waar dit wel mee wordt bereikt.

    Andere vraag: Mijn subwoofer (S-W110-k) van Pioneer resoneert aan de achterkant, voorheen had ik hem direct op de grond staan nu heb ik er viltglijders onder zitten maar de achterkant (het versterkerdeel) lijkt tegen de kast te trillen omdat er een minuscuul kleine tussenruimte is ontstaan. Hoe dit op te lossen?
     
  10. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    *joint clancy :) show some respect for granpa!:'-( _O_
     
  11. gerjan

    gerjan Guest

    Na jou beschrijving neem ik het hem niet meer kwalijk lolz
     
  12. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: lol

    Ductape!!!

    [​IMG]
     
  13. Hanry X

    Hanry X Diehard Wannabee

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien was het een zwakbegaafde kleurenblinden die blij is met zen xdoos en nu ook ff zen stereo der bij wil!! respect voor hem dat deze zwakbegaafde kleurenblinde dit probeert! want niet elke zwakbegaafde kleurenblinde heeft een xdoos :{
     
  14. gerjan

    gerjan Guest

    Juist
     
  15. tribes e-sports

    tribes e-sports XBW Paarsje

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Hanry X

    Hanry X Diehard Wannabee

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de computer wel... :{
     
  17. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Whooohahahahaaa!!! Wat een pret. 8) Wie verzint die teksten toch... voor 29 euri gewoon bioscoop geluid in je huissie.. hehe.. right.. en die 450 watt zal ook wel zwaar overdreven zijn.

    Anyweej, het is prut en je gaat er geen dolby digital mee uit je xbox krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2003
  18. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Whaha ik lach me rot, dat je daar ook maar aan kan denken dat je dan prachtig biosgeluid kan krijgen. whahaha 8).
     
  19. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Nogmaals... ik wil ook is dolby surround. Je hebt nu mooie dvd spelers met mooie box setjes etc... zijn dat goede om aan de xbox aan te sluiten voor mooi geluid? Als ik heeel veeel had te besteden deed ik ook lekker duur maar is niet te betalen voor me. Ik wil tot 600 euro gaan.

    Hoe sluit je aan de Xbox eigenlijk dolby surround aan?


    PS: Die van 29 euro is idd prut :+
     
  20. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar posts terug heeft beuk het nog over een nieuw setje voor de slaapkamer.. nl. deze:

    http://www.jvc.nl/product.php?id=TH-A75R&catid=14

    Bij RAF in A'dam issie 600 euri... dus halen die shit!

    Effe Advanced SCART en optische digitale kabel halen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina