1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je digitale ingang of uitgang nodig????
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    voor het verkrijgen van 5,1 vanuit je dvd speler/xbox naar een receiver/processor heb je altijd een ingang nodig.

    de dvd speler of je xbox heeft de digitale uitgang.
     
  3. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Check de faq: Dolby Digital/DTS en Xbox FAQ v0.1

    Is nog concept versie... dus als je nog op en aanmerkingen hebt, dingen mist of iets niet duidelijk is.. let me know!
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  4. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens geen ideetje om eens te vragen een deel 4 van deze thread te openen en dan de FAQ in de openingspost te zetten?

    Ik neem aan dat de meeste mensen bij threads van een omvang als deze toch meestal alleen de 1e en eventueel de laatste paar pagina's lezen. Als die FAQ dan niet duidelijk in de openingspost staat is het natuurlijk ook lastig terug vinden.

    Just my €0,02 :)
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Je kan natuurlijk ook twee goede speakers kopen, dan heb je twee speakers die dienen als basis voor je toekomstige thuistheater en kun je langzamerhand zaken als surround speakers (kleinere bijpassende speakers) en een subwoofer indien je daar ook echt wat aan hebt) aanschaffen.
     
  6. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor de tips mannen!

    Vooral beuker zijn uitgebreide verhaal heeft me een stuk verder geholpen :)
    De logitech was ook in eerste instantie mijn keus, maar nu weet ik 't helemaal zeker!

    Nogmaals bedankt en als ik het setje heb staan geef ik nog wel een overzichtje van mijn bevindingen ;)

    Groeten Ewout
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    nice faq quacky......nu maar hopen of de heren van het forum beheer niet weer A zeggen en B doen.
    het faq verhaal komt nu al weer voor de 4de keer omhoog dus of er nu wat mee gedaan wordt.......moeder theresa zal het weten????
     
  8. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Het faqy van Quackie... :D

    Maar ik zal de faq nog even afmaken met een verhaaltje hoe je het een en ander moet aansluiten en dan zal ik de heren moderatoren wel vragen voor een deel 4 thread met als eerste post de FAQ, zoals Maki al voorstelde.
     
  9. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi, ik heb nu een daewoo dhc-xd350 en daar zit geen optische ingang op. Nou wil ik het liefst wel gamen met dolby digital. ik zat dus te denken om een andere versterker te kopen en dan mijn daewoo dhc-xd350 te gebruiken als dvd speler en de speakers op mijn nieuwe versterker aan te sluiten. is dit een logische manier en welke versterker zouden julie dan adviseren als je ongeveer 300 euro te besteden hebt. alvast bedankt.
     
  10. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker verpatsen dat ding en Logitech Z680 kopen en je XBox als DVD speler gaan gebruiken :D
     
  11. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer heeft dezelfde maar daar zit wel een optic aansluiting op, Alleen staat erbij Optic out dus is deze bruikbaar voor 5.1 ondersteuning tijdens het gamen?
     
  12. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, je hebt een OPTIC IN nodig om je Xbox aan te sluiten op je versterker.
    EDIT ©by Tom Clancy aka Jack Wade NL
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  13. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    /me past FAQ weer even aan..
     
  14. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    *Heeft octrooi aangevraagd en geeft gironummer door aan Quack*:9
     
  15. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Het wordt echt tijd voor een FAQ inderdaad. Alle vragen zijn al beantwoord, maar de threads/posts gaan maar door. Dat is op zich niet zo erg, maar een FAQ is zeker wel handig dan, scheelt een hoop lees- en zoekwerk voor de beginners.

    FAQ versie 0.1 ziet er goed uit!! Zeer duidelijk!

    Heb een linkje in m'n signature gezet, beetje reclame maken voor Quack!
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  16. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    /me stuurt poederbrief naar Clancy
     
  17. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjo... FAQ nog even aangevuld met het een en ander. Volgens mij is hij nu wel redelijk compleet. Zie sig voor link.
     
  18. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien nog handig om te vermelden bij het aansluiten dat sommige optische kabels een heel klein dopje hebben ter bescherming van de glasvezel, deze moet je er wel afhalen voordat je hem in het gat ramt.
    Zelfde bij de aansluiting zelf, vaak moet je daar een dopje uitalen, maar dat zou je in de handleiding van de versterker moeten kunnen terugvinden.
     
  19. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeeh... dat staat er al lang in: "Let wel op dat er aan de uiteinden nog wel eens beschermdopjes kunnen zitten. Die moeten er natuurlijk eerst vanaf."
     
  20. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Is trouwens wel een hele goeie tip! LOL :+

    Kan me nog herinneren dat ik flink heb zitten vloeken omdat ik dus vergeten was het beschermdopje van het kabeltje te halen. |:- Was al bijna terug gegaan naar de winkel toen ik even een helder momentje had O-)

    Trouwens heeft er al een mod iets van zich laten horen over de FAQ? Of moeten we maar gewoon beginnen met 'm allemaal in onze signature op te nemen? :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina