1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    *Probeert het in sig te krijgen maar weet niet of het lukt*
     
  2. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Oops... Sorry.

    Dan iets anders nog...

    De link naar de Creative inspite 5500 werkt bij mij niet, ik zie hem ook niet meer in de pricewatch van tweakers.net. Wel de 5700 voor minimaal 182 euro bij eynstein.nl, maar gemiddeld toch zo'n 300 euro. (http://www.tweakers.net/pricewatch/23128)

    edit: Bij eynstein.nl zelf is de creative 5700 nergens te vinden, de 5500 wel, en je raadt het al: voor 182 euro! Verkeerd in de pricewatch gezet dus!! :mad:

    Een link naar de creative site met de 5.1 speakersets:
    http://nl.europe.creative.com/products/family.asp?fami=19


    Een link naar de logitech site met speakersets:
    http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/productlist&CRID=18&countryid=12&languageid=13


    De Logitech Z680 specifiek:
    http://www.logitech.com/index.cfm?p...D=2&CONTENTID=5048&countryid=12&languageid=13

    Links even copy&paste naar de adresregel...


    PS, een link in je sig doe je net zoals in een post. Je kunt evt eerst een post aanmaken met de link erin dmv de knop "http://" en die kopieren, de post dan cancellen en vervolgens de gekopieerde tekst plakken in je sig.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2003
  3. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx bounce! Ik heb de links nu naar de sites van creative en logitech gezet en een extra linkje naar tweakers.net pricewatch.
     
  4. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Beste audiofielen,

    Ik ben nu opzoek naar een surround systeem voor in de woonkamer, heb intotaal zo'n 1000 euro te besteden....

    Nu is mijn oogje gevallen op de Marantz SR4400 met waarschijnlijk een elac speakerset.....

    is dat een goeie keus?

    edit:

    de jvc RX-8032 ziet er ook wel interessant uit.
     
  5. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn lekker wat centjes om fijne zooi voor te kopen. Ik zie trouwens op de site van Hobo, dat ze daar de Maranz SR 5300 in de aanbieding hebben voor 499 euri. Die perst er toch effe nog wat meer vermogen uit ;)

    De Dali Special Edition speakerset is 1199.00 wel wat boven je budget, maar wel het overwegen waard. Ik weet zeker dat ze daar nog wel een leuk prijsje van kunnen maken. Je kan ook altijd besluiten eerst alleen 2 goede kwaliteits front speakers te kopen. En dan door te sparen voor de rest.
     
  6. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    muah, het is niet zozeer dat het geld er niet is, maar veel meer dan 1000 euro wil mijn vader gewoon niet uitgeven...

    Bovendien willen wij niet van die enorma speaker zuilen in onze huiskamer, daarom zijn we opzoek naar tweeters voor in de satteliet speakers en een subwoofer....
    http://sony.nl/view.x?prod=26441&cat=12847&tech&loc=en_NL

    die vond ik toevallig op de sony site, kost zo'n 700 euro, maar het heeft een bereik tot 70.000 Hz, dus geschikt voor SACD
     
  7. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    :respect: beuker :respect:
     
  8. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Als voorzitter van de Beuker fanclub deel ik met trots mee dat a.s. zaterdag Beuk weer handtekeningen uit zal delen. Het festijn zal ditmaal plaats vinden in het Kruidvat filiaal te Schubbekutteveen. Om de wachtenden te amuseren zal Schubbekutteveens trots, de band Split Wet Beaver, een optreden verzorgen. Uiteraard zal er ook weer voldoende grenadine aanwezig zijn om de dorst te stillen. Voor een aantal gelukkigen bestaat er zelfs de mogelijkheid om met de Beuker op de foto te gaan. Ook kunnen er weer diverse Beuker artikelen gekocht worden, zoals grenadine glazen, ondergoed en lunchboxen.

    Om ongeregeldheden te voorkomen zullen alle bezoekers gefouilleerd worden.
     
  9. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    mag ik dan door beuk himself worden gefouilleerd? :p|:-
     
  10. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb me keuze nu denk ik wel gemaakt....

    een marantz receiver
    SR5300 voor 449 e
    of
    SR6300 voor 499 e

    met deze speakers van JBL
    SCS-188 voor 499 e


    Lijkt mij een hele goeie combinatie voor 1000e, misschien valt er na de kerst dagen ook nog wat af lullen :)

    wat is jullie mening?
     
  11. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    uhm ff vraagje:

    Wat zijn de afmetingen van de subwoofer van de creative 5500?
    En natuurlijk is het geluid wat minder als die van de 5700 of de z-680 maar is het nog wel goed? Niet dat ik 1 of ander zacht zeik geluidje eruit krijg ofzo.
     
  12. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er okay uit. Niet te kleine prut speakertjes, waar geen vermogen uit komt me dunkt. Maar voordat je het spulletje koopt zou ik ze wel effe vragen of ze het zooitje voor je op willen zetten met de gewenste versterker en speakers, zodat je er eens lekker naar kan luisteren. En ga daar maar lekker voor zitten en neem er goed de tijd voor. 1000 eurootjes is toch een flinke smak geld. Neem vooral zelf een CD mee die je goed kent en waar veel afwisseling in zit. En goed luisteren gaat het best met de oogjes dicht 8)
     
  14. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey dit topic bestaat gewoon nog :) Goed om te zien dat de quack en beukmeister nog steeds in da house zijn. Heb de laatste 100 pages niet echt meer meegekregen maar de laatste 3 - 4 doet vermoeden dat er weinig veranderd is :)

    Was nogal druk met werk en voorbereidingen (lees stressen voor) van me huwelijk bezig maar dat is inmiddels prima verlopen, pfew :) Via eastmaster dan toch weer eens hier beland en denk zal gelijk maar effies wat posten. Zal toch nog eens wat gaan teruglezen om te zien of ik nog sappige verhalen / upgrades heb gemist.
     
  15. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee Tipi! Gefeliciteerd!! En welkom terug enzo :)
     
  16. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    What he said! :)
     
  17. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ja welkom terug
     
  18. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het blauwe XBox logo... de hersens gingen kraken... het geheugen werd aangesproken en waarempel 1 zoekresultaat gevonden. Goed je weer eens te zien!

    Muchos felicitatos! :D

    Oh en over sappige upgrades enzo moet je toch echt ff de Beuk contacteren of een stuk terug bladeren in deze thread. Meneer heeft namelijk leuk nieuw spel in een nog leuker huisje!
     
  19. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag inderdaad wat leuke tv-tjes van meneer de beuker voorbij komen jah. Sterker nog ik zag dattie in Alkmaar is geweest en er wordt gewoon vergeten een glasje prik te komen drinken in mijn nederige stulpje maar goed het is vergeven :)

    Zelf ook niet echt veel geupgrade in m'n stulpje de laatste tijd, gisteren of eigenlijk zaterdag nog wel even mijn fronts geupgrade en nu heb ik officieel geen woonkamer meer zo vol als het staat :D. Hier alvast een eerste crappy foto, zal nog wel effies wat betere knippen als ik wat meer tijd heb :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi spul tipi! Ook kabels netjes weggewerkt. Ik mis ook die strijkplank ;)

    Bijdeweg, waarom heb je die kleine speakertjes voor en grote opzij en achter??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina