1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, thnx :cool:

    Maaruh, kben zelf heel slecht met kabels enzo, maar coax dat wordt toch alleen gebruikt om kabeltelevisie te krijgen? :eek: :confused: :confused:
    Gaat dat niet gewoon met scart dan??(net als bij me xbox), of is scart kabel en coax etzelfde??:confused: :confused: :confused:
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    laat ik het zo zeggen.....de prestaties worden er nooit slechter op ism met de jvc set.
    of het direct merkbaar is in beeld en geluid durf ik niet 1 2 3 te zeggen.
    om voor een midrange set high end kabels te gaan kopen kan je altijd doen natuurlijk maar of het nu direct enorme resultaten opleverd......zou ik je niet kunnen zeggen.

    verschil zal er wel zijn maar of het nu de moeite waard is om er een scartkabel van bv 150 euro voor aan te schaffen terwijl de set bv(ik zeg maar wat hoor) nog geen 400 euro is....snappie?
     
  3. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: lol

    You've certainly got a point there., maaruh, weet jij toevallig antwoord op mijn post die boven die van jou staat? over die kabels?
     
  4. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast de optische kabel, kun je ook coax gebruiken voor een digitaal geluidssignaal. Scart wordt gebruikt om het beeld door te geven. Er gaat ook wel een geluidssignaal door het scart, maar dat is analoog stereo.
     
  5. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Snap em, thnx :cool: :)
     
  6. boffers

    boffers Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, na het een en ander gelezen te hebben stel ik dan ook maar een vraagje, omdat veel niet duidelijk voor mij is.

    Wat is voor mij de beste manier om een goede dolby surround sound te krijgen tijdens het spelen van mijn Xbox?
    Ik heb zo'n 150 euro beschikbaar- Ik lees het een en ander over de Creative 5500 - ik heb een kamer van 3 bij 3 meter -> is dit dan echt een goede keuze?

    Edit: Nog wat meer gelezen, en wat meer is mij duidelijk ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  7. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, idd, mijn kamer is ong. 2 x 4 m en ik ben ook van plan dit setje te kopen... ennuh vergeet niet dat je ook nog een Advanced Scart nodig hebt, die is nog 's €30,--.
    Dus het goedkoopste wat ik heb gevonden is bij Alternate, daar is die creative €175,--

    € 175
    € 30
    -------- +
    € 205

    Goedkoper 5.1 geluid is niet verkrijgbaar, tenzij je bij 2mcomputers gaat halen daar is de creative geloof ik 165, maar ik raad dit af!
    Ik heb te veel slechte verhalen gehoord over dit bedrijf(bijv. niet bereikbaar zijn, producten simpelweg niet leveren etc etc).

    Groetjes iversonfan88
     
  8. boffers

    boffers Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens deze link is het setje wel degelijk goedkoper te krijgen: voor Euro 129.00 bij deze winkel! Winkel staat alleen niet al te goed bekend.

    Setje ziet er leuk uit. Toch denk ik dat het beter is om een 2e hands set te kopen; moet alleen nog een mooie aanbieding tegen komen :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  9. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    hmzz, dat had ik nog niet gezien:{ , maaruh, kzou nog niet meteen bij hun gaan kopen:{ , meestal krijg je waar voor je geld, en dat is dus in dit geval errug weinig t.o.v. andere bekendere winkels.

    Heeft iemand ervaring met deze winkel??
     
  10. boffers

    boffers Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie dus voor ervaringen mijn post. Niet al te goed...
     
  11. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Die winkel ziet er erg onveilig uit, goedkope website, alleen via internet bestellen enz. Ik zou het iig niet daar halen.
     
  12. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, ik blijf gewoon bij alternate denk ik :{
     
  13. mike-olist

    mike-olist Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
  14. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    zit er wel prima uit:confused: , maar kdenk wel dat dit beetje duur is(rond de 400 €?
     
  15. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Beuker,
    Ik denk dat ik weet waar et aan ligt.. volgends mij is die optische poort van mij een uitging ipv een ingang.. of kan dat niet?
     
  16. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    zou kunnen... maybe kan je et uitproberen door er iets aan te haken?
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    staat er niet bij of t out of in is? (misschien in de handleiding een plaatje met nummers waarin je ziet wat elke port is
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Waarom denken mensen dat je in een kleine kamer best een goedkoper setje kan gebruiken ? Een kleine kamer vraagt net zo goe dom een goede set als een grote kamer, het gaat niet om het volume maar om het geluid.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ja, maar in een kleine kamer is het effect van een dure set lang niet altijd zo goed als in een grote (huis) kamer, en voor een slaapkamer heb je vaak dus ook een kleine(re) tv en kleine ruimte die dus met wat goedkopere set ook prima kwaliteit kan zijn.
     
  20. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    kneem aan dat je op et verkeerde knoppie had gedrukt(new thread i.p.v. reply)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina