1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 14 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Die minipods zijn echt zoooo cool !! Bij de chill-out in de bijenkorf staan die ook altijd te pompen (écht best hard!). En ze zien er niet alleen suoer uit maar klinken ook erg goed. Alleen dat prijskaartje. Iets van €2000 dacht ik voor een 5.0 set, en de subwoofer kost ook nog een slordige €900 :cool:.

    Ik heb wel mee gedaan aan de micropod prisjvraag op hifi.nl, nu maar hopen dat ik ze heb gewonnen, zijn welliswaar de kleinere broertjes, maar toch leuk. Heb ik ook een reden om een receiver en dvd spelert te kopen :+
     
  2. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Quackie heeft net deze DVD besteld...

    [​IMG]

    Hiermee moet je dus je beeld en geluid piekfijn af kunnen stellen, dus ik ben benieuwd 8)
     
  3. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat een dvdtje ofzo? waar kan je die halen? en hoeveel kost het:)

    en natuurlijk, laat ons weten of het werkt, of je verschil merkt.

    (het kan ook zijn dat je superieur gevoel voor geluid allang de optimale setting had bereikt):9 }:]
     
  4. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij is perfect ... Ik heb hem zelf ook ... zo heb ik mijn tv perfect kunnen instellen! Ik moet nu alleen nog een redelijke versterker hebben ... (voordat ik een super audio syteem koop ... ik ga eerst trouwen :+) ...
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    he grappig....ook ik heb deze in de kast liggen.
    heb hem toen meer voor het beeld gekocht als voor het geluid.
    veel mogelijkheden en testen voor de beeldbuis om een zo mooi mogelijk resultaat eruit te persen.

    de demo's van het multi kanaals geluid zijn wel om te lachen.....vooral als die vlapdrol zijn stukje tekst opdreunt in de verschillende kamers....snel doorskippen dat hahaha.
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
  8. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeee... Beuk was er ook bij:

    [​IMG]
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ja dit was te verwachten toen men hoorde dat ik mijn denon dvd2800 te koop aanbood.
    opstellen in rotten van 3 aub:)
     
  10. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha...

    Heb je die Rotel nou al binnen trouwens?
     
  11. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wil graag een 5.1 setje kopen op logitech.com, maar van een bepaald setje hebben ze alleen nog maar de engelse versie ipv de europese. Maakt het uit welke ik nodig heb voor m'n xbox?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zou deze Mustek wat zijn (ter overbrugging ik wil over een jaartje een nieuw systeem kopen)

    en 99 euro vind ik eigenlijk te mooi om waar te zijn ... dus ik laat de kenners ff bijten ... Ik heb al een redelijke toren alleen er zat geen decoder in ... dus mijn xbox is in stereo :'-(
     
  13. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
     
  14. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    @ leo
    ik denk niet dat het uit maakt, maar waarom koop je m op de dure logitech site en niet bij een bedrijf?
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    jaja...afgelopen zaterdag had ik hem al.
    vreselijk stevig ding trouwens...whahaha ik las op een website waar ze een revieuw maakte over deze speler dat hij zo zwaar gebouwd is dat hij ook als handwapen gebruikt kan worden lol:+

    progressive uit is heel mooi...het eerste wat mij opviel was dat iid het streperige beeld bij hele drukke scene's helemaal weg is.
    het blijft veel strakker als voorheen met de scart......die ik niet eens meer heb aangesloten:D
    de scheiding tussen licht en donker is zoooooo mooi....zwart bv is echt pikzwart en niet een wazig grijs achtergrondje.
    de dure monster scart hangt nu tussen me lullige panasonic setje boven op de slaapkamer en gaf trouwens ook weer een veel beter beeld als de knaakscart die er eerst tussen hing.
    wel kanik met de rotel volgende week richting leimuiden voor een nieuwe software update.
    ik had toevallig rotel aan de telefoon en die zeiden dat er net iets nieuws uit is voor mijn speler.
    ik rij wel effe snel die kant op en dan prakken ze die update erin en ben ik weer klaar voor een lange periode zorgeloos dvdtjes bekijken_O_
     
  16. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat voor dingen veranderen ze allemaal bij zo'n upgrade dan? is dat ongeveer hetzelfde als een Firmware upgrade van mijn mp3 speler, dus andere modes in menu enzo?
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    ja.........wat een kort antwoord lol:+


    hoevaak de fabrikant zijn spullen ook test en of nakijkt voordat deze in productie gaan zijn er na de release binnen de korste keren wel weer updates beschikbaar die de fabrikant toch over het hoofd heeft gezien.
    in dit geval is het gewoon software die binnen het menu van de speler een aantal opties veranderd,aanpast en aanvult.
    dit soort dingen komen erg vaak voor en niet alleen bij elektronica.
    kijk bv eens hoe vaak een nieuwe auto of motorfiets wel niet terug geroepen wordt voor modificaties.
    ik bekijk het altijd zo.......de fabrikant blijft betrokken bij het product zelfs na de launch.
    in eigen huis gaan de testen gewoon door om voor de consument de zekerheid en service te garanderen.
     
  18. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt, ik had al zo'n vermoeden dat het ongeveer hetzelfde was :)
     
  19. gerjan

    gerjan Guest

    Mustek8) duits ofzo? klinkt aldi (niet dat dat slecht is!)
    volgens mij is het aantal watts niet echt bijster hoog.

    Vermogen 5 x 8 W voor de satellieten, 35 W voor de subwoofer

    maarja, het zal werken, en voor dat geld..ach
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2004
  20. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    op die dure logitech kost ie maar 80 euro en ik heb wel es duurdere gezien
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina