Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 14 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb de watts vielen me ook tegen... maar als ik het vergelijk met logitech is deze zelfs krachtiger ... het is alleen jammer dat ik nu nog niet een super systeem kan kopen ... we sparen eerst voor een huwelijk ;)

vandaar dat ik weinig wil uitgeven voor iets ... ik wilde eerst een logitech gaan kopen

2. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Vraag dan als huwelijks kado van de rest een Home Cinema Set :p .
    Ben je getrouwd en daarnaast hoef je niet meer te sparen hehe.

Logitech systeempjes zijn btw zeer goed.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    was ik al van ;)

jeb ik zit er zwaar over na te denken om tijdelijk zo'n versterker aan te schaffen kan ik hem later gebruiken voor lan parties :+ ... maar ik ga misschien wel voor de Mustek, omdat ik de prijs niet kan geloven ... ben nu ook driftig opzoek naar reviews

Ik heb nu dit prut zetje (is wel aardig hoor (was student toen ik hem kocht)) .... maar ben straks toe aan vervanging ;)

Samsung Surround-Anlage Max DN67
    Diese Power-Surround-Anlage mit Dolby Digital Speaker-System PS DN67 macht aus Ihrem Wohnzimmer garantiert einen richtigen Kinosaal!

Details Surround-Anlage: 3-fach DVD/VCD/CD-Wechsler, RDS-Tuner, Full-Logic-Doppelkassettendeck, 270x317x340 mm

Details Digital Speaker-System: Aktiver Subwoofer (100 W, 200x317x417 mm), Center-Speaker (50 W), 2 Front-Speaker (je 100 W), 2 Surround-Speaker (je 50 W)

Nog meer info over de Amplifier A806 75 W

Built-in Dolby Digital and Dolby Prologic Decoder for ditital input
    Built-in 75W-5.1 Channel Digital Amplifier (Satellite: 5x 8W + subwoofer 1x 35W), RMS
    5.1 Channel speaker system (micro satellite speakers x 5, passive subwoofer)
    Main and 6 Channel individual channel offset volume adjustment
    Automatic test-tone function for speaker test
    Audio Equilizer & 2 Channel-to- 6 Channel prologic function
    LED indicator and game port input at front panel
    Output: Video Output, 6 Channel Speaker Jack with colour code label

Input: A/V (front), Audio Input-rear (TV/VCR, AUX), coaxial and optical digital input-rear

IR remote control

Technical Data
    Product Type Amplifier
    Digital Input Audio Format Dolby Digital, PCM
    Input Terminal:
    -Digital Audio Input
    -Composite Video / Audio
    -Audio (Tuner, TV/VCR, AUX)
    Digital input (optical + coaxial)
    Composite AV input for front game port
    Left/Right Audio Input x 2
    Output Terminal:
    -Video Section
    -Audio Section
    Composite Video output
    Speaker Output x 6
    Front Panel Display
    Discrete LED indicator

Line Voltage AC 200-240 VAC ± 10 % (50Hz)
    Dimension (W x H x D) 360 mm x 52 mm x 256 mm
    Weight 3 kg (without speaker set)

Ik heb er nog een gevonden

Amplifier A920

Built-in Dolby Digital and Dolby Prologic Decoder for ditital input
    Built-in 200W-5.1 Channel Digital Amplifier (Satellite: 5x 25W + subwoofer 1x 75W)
    5.1 Channel speaker system (micro satellite speakers x 5, passive subwoofer)
    Main and 6 Channel individual channel offset volume adjustment
    Automatic test-tone function for speaker test
    Audio Equilizer & 2 Channel-to- 6 Channel prologic function
    LED indicator and game port input at front panel
    Output: Video Output, 6 Channel Speaker Jack with colour code label

Input: A/V (front), Audio Input-rear (TV/VCR, AUX), coaxial and optical digital input-rear

IR remote control

Laatst bewerkt: 10 feb 2004
  4. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en niet vergeten: de fouten die men maakt herstellen.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga deze bestellen voor 95 euro inclusief verzend kosten ... Als dit iets is dan is het een goedkoper alternatief voor de logitech ... hmmm.... maar de logitech heeft wel erg mooie specs

Nog steeds in dubio dus ;)

Laatst bewerkt: 11 feb 2004
  6. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    fardo.......het is geen geld natuurlijk..100 euro voor een home cinema set.
    maar bedenk wel dat de prijs ergens vandaan is gekomen en dat er zelfs nog dik winst op gemaakt wordt ook.
    stel je er dus niet teveel van voor want ik weet nu al zeker dat de set die nu bij jou thuis staat 10 keer beter klinkt zelfs in dolby surround.
    je zal jezelf er geen buil aan vallen....al doet dit ding het maar een jaar...heb je toch een jaar dvdtjes kunnen bekijken voor nog geen 100 pleuro's en das dan ook bijna voor niks......maar verwacht geen overdonderende prestaties.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ik verwacht er eigenlijk helemaal niets van ;) .... maar goed als ie het doet en ik eindelijk eens Halo in dobly digital kan beluisteren ... is het een klein beetje de moeite waard...

maar nu ik alle argumenten heb gelezen ... wacht ik nog even een jaartje en dan koop ik een goede set....

Thnx Beuker

8. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    persoonlijk lijkt het mij ook het slimste om die 100 euro lekker in je zak te houden.
    er zijn al setjes te koop voor nog geen 400 euro die echt 23 keer beter klinken dan dat orgel wat jij poste......zit je dan meteen al op 25% van de aankoop...nu nog ff snel de rest.

9. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    De kans dat je daar je Xbox op kan aansluiten acht ik eigenlijk zeer klein, ik denk eigenlijk dat ie over geen enkele digitale ingang beschikt (ik heb niet de specs gelezen hoor dus correct me if I am wrong) dus mijn conclusie is dat je die €100 nog beter aan mij of een ander goed doel kan geven dan aan deze conservenblikjes met een touwtje ertussen om te communiceren.

EDIT

Blijkbaar wel dus...
    Maar voor de rest is ie gewoon huilen met de pet op.

10. krullenbol

krullenbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hej ben nieuw hier en heb klein vraagje

heb een logitech x-620 setje
    is der een of andere manier om er voor te zorge dat ik daarmee ook echt dolby digital surround mee kan spelen in plaats van 4 punt stereo geluid?

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Joh, een beetje IT grootverdiener kan toch wel een Creative setje aanschaffen? Dat is duizend keer beter dan deze tinnef bakjes die Conrad aanbiedt...

12. gerjan

gerjan Guest

Decoder kopen?

13. krullenbol

krullenbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en waar kank zo nen decoder vinden en wa ga me da kosten?

14. Tom Clancy

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft geen zin als je maar vier speakers hebt, als ik jou was (klein budget neem ik aan) zou ik kijken voor een Creative 5500 of een Logitecht Z-680. Goed spul voor een relatief lage prijs, maar met 4.0 is het een beetje zonde om daarvan 5.1 te gaan maken.

15. krullenbol

krullenbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Tom Clancy

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan een Jackplug kopen die je waarschijnlijk op die speakerset kan aansluiten met twee tulpingangen (Links en Rechts) maar hiermee bereik je verre van het resultaat dat je met een Dolby Digital of DTS decoder bereikt, maar die gaan voor jou niet op omdat je aan die speciale speakertjes vastzit met hun speciale aansluitingen. En praat ff wat Nederlandser dat Belgisch lijkt nergens op. Want als je naar een winkel gaat vraag je ook niet of ze nog een 'versterkerke' en een 'draadke' om 'da' aan te sluiten 'he' of ene adapterke.

17. krullenbol

krullenbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thanks
    zal beetje op taalgebruik passen:)

waar vind ik trouwens zo'n JACKPLUG en hoe ziet dat eruit?

18. Tom Clancy

Leuk Bevonden:
    1
    Tis een soort van buttplug maar dan voor audio:9

PS tis zone dingeke datteke aaneke een hoofdtelefoneke zitteke en gijke in jouwneseke hoofdtelefonekeingangeke stoppenke kunt.

Als gijke kijkteke op ditteke plaatke dan zieteke gijke ene geluidsekesetteke en verder zieteke gijke nog eneke gekkeke stekkerke da is degene watteke bedoelteke. Datteke isteke ene adapapterke.

19. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Sorry, hoor, maar ik kan hier de humor niet in vinden.

Eerst vraag je hem om z'n taalgebruik aan te passen, en als hij daar dan positief op reageert kom jij met zo'n verhaal. Ik vind het nogal ongepast. Bovendien is het flauw; zo'n goedkoop inkoppertje. Mijn zoontje van 8 maakt betere grappen dan de jouwe...

Niet meer doen alsjeblieft - dan houden we het een beetje gezellig. :{

20. marijnvanooijen

marijnvanooijen Playing Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind het ook niet echt grappig maar goed.ik heb mijn xbox al wel aangesloten maar hoe moet ik mijn gamecube op mijn logitech z-680 aansluiten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina