Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 14 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heeft die gewoon wel 5.1 hoor..
     
  2. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zie het, had de link uit de sig van iemand gehaald, daar kon ik hem het makkelijkst vinden :)
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    bijna alle titles worden(ingame)real time dolby digital ondersteund.
    sterker nog...ik zou niet eens weten of er wel titels zijn die het niet hebben.
     
  4. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen is de vraag of het dan wel om Dolby Digital 5.1 gaat en niet om 2.0, ik heb nog niet kunnen ontdekken dat mijn versterker tijdens het spelen van een spel op Dolby Prologic stond dus tot nu toe is alles bij mij iig in 5.1 geweest.
     
  5. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort een 2.1 setje kopen, maar nu vraag ik me af of ik die later ook kan aansluiten op mijn PS3 of Xbox Next?
     
  6. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag die niet totaal ontopic is maar als het kan wil ik het toch graag weten: Ik wil dus een 5500d creative gaan aanschaffen, maar kan ik deze ook gewoon op mijn tv aansluiten op de een of andere manier? ik heb een 4:3 philips van 3 jaar oud
     
  7. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, door middel van een Scart-aansluiting met een rode en witte tulpstekker eraan die je vervolgens op je 5500D plugt, ik weet alleen niet zeker of ie ook analoge ingangen heeft (rood en wit dus).
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    er zit een verloop kabeltje bij de 5500, van die twee tulp stekkers naar een 3,5mm jack, die je in je line in doet.
     
  9. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben bang dat niemand je dat met zekerheid kan vertellen, want wij weten evenveel van de PS3/XboxNext af als jij. Maar ik zou er wel vanuit gaan, en die 50/70 euro heb je er makkelijk uit, want die consoles komen toch pas in 2005/2006 :)
     
  10. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk krijgen die nieuwe consoles ook gewoon een Scart met drie tulpaansluitingen Geel-Rood-Wit (Beeld-Audio-Audio), dus waarschijnlijk wel. Alleen zou ik nu je keuze niet daarvan laten afhangen, tis net wat blokkie zegt die consoles komen pas in 2006 op de markt en daar ga jij je nu al zorgen om lopen maken, dat lijkt me een beetje te voorbarig. En tegen die tijd mocht je 2.1-setje niet meer connectable zijn koop je gewoon weer een nieuwe voor 50 pleuro.
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dus zo?

    Scart + 2 tulpstekkers----> verloop kabeltje(de 3,5mm jack ?) -----> Line in?

    Zo? En hoe ziet dat verloop kabeltje eruit?
    Sorry, ik heb echt weinig verstand van dat aansluiten.. :)
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    zo ziet hij eruit, alleen zitten er dan stekkertjes in plaats van ingangen aan de uiteinden, de kabel heb ik alleen aangesloten en kan ik niet zo makkelijk losmaken.

    alleen ben ik er nou niet zeker van of hij nou bij mijn 5500 zat, of bij het goedkope 2.1 ding van me broertje..
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Die zit niet bij mijn setje, dus dan die zal ik los moeten kopen, en de witte en rode heb je aangesloten op op zo'n female2female geval?
    *ik scan nu wel ff plaatje in, en upload die wel ff :)
     
  14. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    dit is hetzelfde adaptertje dat bij de z-340 zat. Ze noemen het echt een 'gratis adapter om de xbox, ps2 of gc aan te sluiten'
    dan krijg je zo'n lullig ding...naja, hij staat nu toch bij de computer:)
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Oke, ik heb de kleuren wat aangepast aan jou kabeltje :) Zeg maar of het zo klopt :)
    [​IMG]
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    naja, ik heb me xbox met een optical aangesloten, maar op m'n tv zit een audio out, en daar heb ik die kabel waarvan jij 1 uiteinde groen hebt gekleurd gelijk ingeplugd.
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Aha :)
    Mijn TV heeft geen audio out, dus bij mij zal het zo moeten gaan. Zo zou het toch moeten lukken?
     
  18. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ie een scart-aansluiting heeft en/of een hoofdtelefoonaansluiting heeft ie wel degelijk een Audio OUT.
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Aha, dan zou het moeten lukken :)
    Zo maar ff naar de plentyparts :)
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    dat is een andere audio-out. ik had trouwens op mijn oude tv een scart blokje waar een knopje met input/output stond, en als ik die op output zet, kon ik hem ook op mijn 5500 aansluiten..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina