lol
ha die rinus.....lang leve de belastingsdienst
voor 1000 euro moet je wel gaan slagen, de home cinema sets hebben hier een heel breed aanbod in....de losse delen wordt iets lastiger maar het lukt wel.
ik begin met losse componenten.....,mijn advies is=kijk eens bij harman kardon met speakers van jbl.
een goed vriend van mij heeft niet al te lang geleden een set van beide merken gekocht dat als pakket aangeboden werd.
de kosten lagen rond de 1000 euro.....en das jouw budget.
de hele set is heel goed op elkaar ingespeeld wat versterking en speakers betreft en heeft een leuke versterkte subwoofer.
het klankbeeld verraste mij zelfs en was heel goed te spreken over deze combinatie.
voor dit bedrag was/is dit een monster combinatie.
wat de home cinema sets betreft is de keuze veel groter.
de betere merken hierin blijf ik toch jvc en philips vinden.
qua processor gedeeldte zal het niks schelen......de processors worden zo goed als nooit in eigen huis ontwikkeld en door externe firma's aangeleverd.
wat afwerking,versterking,speakers etc etc aangaat vind ik dat jvc en philips de concurentie net weer een stap voor zijn......met sony op een hele nette 3de plaats.
voor 1000 euro slaag je makkelijk in het vinden van een hele leuke home cinema oplossing in de hierboven genoemde merken.
veel succes ermee rinus.....de belastings dienst......leuker kunnen we het niet maken...wel duurder.
Laatst bewerkt: 27 mrt 2004