1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 14 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    als je naar een 2.1 setje opzoek bent kan je m wel kopen, maar ik zou eerst even luisteren hoe het klinkt, en heel goedkoop is het niet, op tweakers staat hij in de pricewatch voor 38, scheelt toch weer 6 euro
     
  2. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Is het eigenlijk wel de moeite waad om Dolby surround aan te schaffen als je een kleine slaapkamer hebt?
    want het lijkt mij dat het geluid dan niet goed vormt...
     
  3. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    wat noem je een kleine slaapkamer
     
  4. gerjan

    gerjan Guest

    klinkt altijd wel vet:p of je moet een kamer van 1 bij 2 hebben, maar dan nog klinkt het beter dan stereo denk ik...
     
  5. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    wie zegt dat ik een kleine kamer heb:mad::p
     
  6. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    jeetje kijk eens naar onder, kunnu jullie nie ff een niewe topic maken. ik kan toch nie alles lezen voor ik weet wat ik moet kopen, men ik ben wel de hele avond bezig omdat ik iets wil kopen :mad:
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    lees eerst deze http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=3539.
    dan deze http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=10066.
    daarna deze http://forum.xbw.nl/showthread.php?s=&threadid=28107&perpage=15&pagenumber=1


    en dan vlieg je even door deel 4 hier.......en dan heb je recht op klagen dat je ogen moe aan het worden zijn.
    sta je bij de giromaat in de rij dan vraag je toch ook niet aan de overige mensen of ze even ergens anders willen pinnen omdat jij dan sneller aan de beurt bent:confused:
     
  8. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die allemaal wou doorlezen dan ben he oud voordat je je eerste setje koopt.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2004
  9. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook altijd een plaat voor je kop blijven houden en eigenwijze achterlijke vragen stellen en vervolgens in het bezit van een prullaria komt en dan kom je hier uiteindelijk weer klagen voor een oplossing...
     
  10. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je een goed setje voor je Xbox wilt aanschaffen ben je al gauw een paar honderd euri kwijt. Door de genoemde threads te lezen doe je kennis op en kun je daarna een verantwoorde keuze maken.

    Dat is altijd nog beter dan je geld in de plomp gooien doordat je rommel hebt aangeschaft. Er zijn ongetwijfeld dagen dat je in een uurtje of twee minder verdient dan 150 of 200 euro. Of vergis ik me?
     
  11. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja... dat soort dagen heet weekend... ;)
     
  12. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    even over de Logitech 5.1 Surround-Sound Z680THX
    op die site staan er twee mogelijkheden: de europese en de engelse versie, wat is het verschil?
     
  13. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de experts (of wannebe-experts) hierzo:
    Ik heb zo'n Creative Labs setje ('k dacht de DTT 5700) mede door de test in What Hi-Fi, waar die vrij goed uit kwam voor het geld dat je ervoor neerlegt. Hierbij zat een standaard optisch kabeltje.
    Uiteraard heb ik ook een Advanced Scart kabel gekocht.

    Nu is mijn vraag: aangezien het hier een budget-setje betreft, heeft het zin om een ander optisch kabeltje te kopen, om de kwaliteit v.h. geluid te verbeteren? Het standaard kabeltje is echt flinterdun en nauwelijks afgeschermd....

    Zo ja: aan wat voor merken/types moet ik dan denken? Het gaat mij hierbij om een goed prijs/kwaliteit verhouding, wat dat setje dus in principe ook zou moeten bieden. In de What Hi-Fi staat ook een groot aantal kabeltjes, maar ik weet niet of dat iets teveel van het goede is.
     
  14. gerjan

    gerjan Guest

    uhm misschien voeding aansluiting (stekker dus) of handleiding 8)
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    wat is What Hi-Fi...

    waar kan ik die test zien...
     
  16. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verschil ga je echter niet horen. Zonde van je geld dus.
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    what hifi is een engels hifi blad dat in mijn ogen een van de beste audio bladen is.
    zie het als een top gear onder de apperatuur.
     
  18. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey,

    Ik heb vandaag de creative 5500 uit de faq gekocht en ik probeer hem net aan te sluiten... wat totaal niet lukt omdat ik niet echt veel wijzer wordt van de beschrijving van de creative en de faq vraag ik of iemand dit ding ook heeft en weet hoe je het moet aansluiten, ik heb namelijk een paar kabels over terwijl ik niet weet waar die in moeten :confused:
     
  19. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke kabels heb je over? Heb je al getest of je huidige set-up werkt?
    Je kan idd kabels overhouden..geeft niet.. maar vertel eerst maar s wat meer:)
     
  20. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je gewoon nog geen Advanced ScartCable hebt want zonder dat ding is het idd lastig om het aan te sluiten. En als je er wel een hebt is het zo simpel als het pellen van een banaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina