Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 14 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok laatste vraagje(s):

    *Komt er binnenkort een opvolger uit op de Z680 (ergens gezelzen in deze thread) of is er niks over bekend. Want ik neem aan dat als dat het geval is de prijs zakt.

    *En hij is wel eens rond de 330 euro (eventjes) geweest en nu weer 360. Was dat tijdens een aktie of zo ?

    *Bij de review van Ign staat een andere specificatie van de speaker's dan het echt is, en bij meer site's heb ik dat gezien. De surround speakers zijn bijv 10 watt lager, net zoals bij de sub. Was er vroeger onduidelijkheid over wat het echt was, of een eerdere versie ???
    ik Citeer: The amplifier housed in the sub doles out 53 watts per satellite and keeps a throaty 185 watts RMS for itself

    *En waarom is hij in Engeland bijv. zoveel goedkoper :{
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2004
  2. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoe krijg je je ''gewone'' TV geluid op je dolby surround set? als je bv gewoon een film op tv kijkt... of kan dat niet?
    heb de creative 5500
     
  3. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet je een scartaansluiting kopen met twee tulp(audio)-uitgangen.
     
  4. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist niet dat je ook uitgang scart had:confused: :eek: Of lees ik gewoon de post hierboven drastisch fout(ben al een beetje moe aan het worden...)
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    als je tv een audio "uit" heeft dan hang je gewoon 2 tulpstekkertjes tussen je creative en je tv.
    je creative moet dan natuurlijk wel een analoge audio "in" hebben waar je de andere kant van je snoertje in moet laten verdwijnen.

    succes8)
     
  6. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    SCART kan zowel IN als OUT zijn, voor zowel video als audio, denk maar aan je video recorder/DVD-speler die maakt waarschijnlijk gebruik van een dubbele SCART een voor IN en een voor OUT.

    [EDIT]1
    Alleen weet ik niet of de 5500 wel een audio-IN heeft in de vorm van twee tulpjes. Anders bestaat er wel een JACK-plug met twee tulp-IN's.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2004
  7. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand
     
  8. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Logitech Benelux
    Maanlander 14C
    NL-3824 MP Amersfoort
    +31 (0)33-451 17 77 Trade Sales Enquires
    +31 (0)10-243 88 97 Product Information
    +31 (0)10-243 88 98 Technical Help
     
  9. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik geloof het allemaal wel en ga hem nu gewoon kopen 8)
     
  10. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Moeten we geen nieuw topic openen? In de OP (openingspost) staat dat als het tegen de 10 tot 15 pagina's loopt, dat we dan een mod moeten waarschuwen voor een nieuw topic.
     
  11. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Re: lol

    en wat als je TV geen audio-uitgang heeft??

    2e vraag;

    als je een spel aan het spelen ben moet je dan het geluid van je TV ook aan laten staan dus TV geluid+surround setje aan of moet je alleen je surround setje aan doen?
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    je tv heeft altijd een audio uit.
    soms met de 2 bekende rood witte tulpjes aan de achterkant.
    en altijd zit er wel een hoofdtelefoon aansluiting op aan de voorkant......is trouwens ook al een paar keer uitgelegd.
    koop een verloop stekkertje(verkrijgbaar bij de electronicaboer)van jack plugs naar c-inch.........leg het de man aan de toonbank ff uit en hij snapt precies wat je wil.

    spelen met surround doe je dus lekker met het geluid van de tv uit.
    het is immers alleen maar storend om je tv er ook nog eens doorheen te horen brullen en het surroundeffect wordt er niet mooier op.
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina