Krijg net makro krantje onder ogen. Daarin staat ineens een Home cinema set van Sony.
De HTP-3500 (Kan hier gek genoeg niks van vinden op Sony.nl)
Goede specificaties;
- 5x120 watt satelietspeakers
- 1x110 watt subwoofer
- Weergave van: DVD-R, DVD-RW,DVD+R, DVD+RW, CDR, CDRW, VCD, SVCD, SACD, MP3, JPEG
- Decoder 5x80/100 watt (weet zo niet welke van de 2) --> Dolby digital, DTS, Dolby prologic 2
Dus volgens mij goede specs. Zag alleen nog een setje van een ander merk er langs staan en daar stond bij die decoder ook nog eens Dolby digital AC-3 bij. Wat wil dat dan zeggen? Erg dat dit niet op setje zit wat ik op het oog heb?
Wilde nogmaals eerst voor een setje gaan met pascal speakers, maar die is dus niet in de aanbieding en kost 732 ofzo. Verder zit daar een minder goede versterker bij. En de subwoofer is volgens mij hetzelfde als die bij dat aanbiedingsetje zit. Dus alleen die satelietspeakers zijn ietsjes beter (denk ik)
Prijs van het 'aanbiedingsetje' is 641 incl. btw.
O ja ik hoor ook van anderen dat zuiltjes nu helemaal HOT zijn. Schijnt 'ruimer' geluid in te zitten. Maar ik vraag me af: in hoeverre merk ik daar iets van in mijn ietswat 'krappe' slaapkamer? En daar komt nog bij, voor zuiltjes aan de voorkant heb ik wel plaats, maar ik krijg geen zuiltjes achter mijn bed gepropt...
Laatst bewerkt: 22 dec 2003